فروش کانکس پوریا کانتین بین الملل

تولید و فروش کانکس

کانکس ها سازه های فلزی هستند، که به راحتی قابلیت جا به جایی داشته و برای کاربردهای متنوعی از جمله ساختمان های اداری، اتاقک های سرایداری، اتاقک های نگهبانی، و حتی ویلاهای لوکس و… مورد استفاده قرار می گیرند.

از آنجایی که تمام اجزای کانکس ها در کارخانه و به دور از محوطه ساخته می شوند، نصب و راه اندازی آن ها مدت زمان بسیار کمی را طلب می کند.

با توجه به ساختار و کاربرد های متنوعی که کانکس ها ارائه می دهند، نوع و شکل و شمایل آن ها نیز متفاوت می شود و از ساده ترین مدل مانند اتاقک های نگهبانی گرفته تا ویلاهای لوکس را شامل می شوند. از مزیت های بی نظیر کانکس ها، قابلیت جا به جایی آن ها، ساخت سریع، و قابلیت بازیافت به صورت کامل را می توان نام برد.

سازه های کانکس در ابتدا برای ذخیره و حمل مواد و محصولات روی کشتی ها ، ریل ها یا کامیون ها طراحی شده بودند اما امروزه ، افزودن ویژگی های خاص به آن ها، باعث شده است که به غیر از حمل و نقل، به عنوان وسایل ذخیره سازی قابل حمل ، محوطه های تجهیزات صنعتی ، محیط کار ، فضاهای زندگی و … ایده آل شوند.

 

کانکس پوریا کانتین بین المل

 

از آنجایی که این سازه ها به طرز قابل توجهی محکم ، مقرون به صرفه و آسان برای نصب هستند (در اکثر موارد آن ها نیازی به پایه ندارند)؛ نیاز به ساخت و ساز های سنتی را از ابتدا برطرف می كنند و از این طریق هزینه و ضایعات را كاهش می دهند. آن ها همچنین در برابر عناصر مختلف محافظ خوبی هستند و می توانند به راحتی با توجه به نیازهای خاص اصلاح شوند. کانکس ها ساخته شده از فولاد کورتن قوی بوده و می توانید از آنها برای ایجاد یک ساختار چند سطحی (کانکس های دوبلکس) استفاده کنید!

در زمینه ی تولید و فروش کانکس ها برخی سوالات مرسوم وجود دارد که در ادامه قصد داریم به بررسی آن ها بپردازیم:

اندازه استاندارد کانکس ها چقدر است؟
کانکس ها در ابعاد و اندازه های مختلفی  در دسترس هستند. بسته به سفارش مشتری می توان ابعاد کانکس ها را تغییر داد. اما ابعاد استانداردی برای آن ها در نظر گرفته شده است که اگر ابعاد کانکس مورد نظر از این اندازه تجاوز کند برای حمل و نقل آن نیاز به اقدام های قانونی برای کسب مجوز است. این ابعاد استاندارد در طول 12 متر، عرض 2.4 متر و ارتفاع 2.6 متر ارائه می شود.

وزن یک کانکس استاندارد چقدر است؟
کانکس های 20 فوتی وزنی حدود 2000 کیلوگرم دارند و می توانند حدود 27 تن را نگه دارند. همچنین کانکس های 40 فوتی وزنی در حدود 4000 کیلوگرم دارند و می تواند حدود 30 تن را نگه دارند.

 

فروش کانکس پوریا کانتین بین الملل

 

طول عمر کانکس ها چقدر است؟

طول عمر معمول یک کانکس ، بسته به اینکه در کجا قرار داده شود(آب و هوا) ، نحوه استفاده از آن (چقدر در حفظ آن تلاش می شود)، چند بار به مکان های دیگر منتقل شده و …  حدود 10 الی 12 سال است. البته این یک تخمین محافظه کارانه است ؛ تجربه به ما ثابت کرده است که کانکس ها پس از تولید و فروش، یکپارچگی ساختاری خود را حتی بیشتر از 15 سال حفظ می کنند.

 

آیا کانکس های تولید شده در پوریا کانتین جدید و کاربردی هستند؟

کانتینرها (کانکس) به طور معمول یا به عنوان  واحد های قابل حمل مورد استفاده قرار میگیرند، ( در صورتی که به صورت معمول فقط یک بار حمل بار انجام میگیرد) و یا از آن ها به صورت اتاق ها و یا خانه های مسکونی ثابت بهره برداری می شود . در پوریا کانتین  هر دوی این نیاز ها مورد توجه قرار میگیرد تا بسته به نیاز مشتری ساختارهای اصلاح شده خود را تولید کنیم.

 

آیا کانکس هایی که در پوریا کانتین تولید و به فروش میرسند در مقابل شرایط بد آب و هوایی از جمله باد و باران و … مقاوم هستند؟

از آن جایی که برای ساخت کانکس ها از مرغوترین فولاد ها استفاده می شود، ساختارهای آنها به شکلی است که در مقابل باد و باران مقاومت کنند. مقاومت در برابر شرایط اقلیمی گوناگون باعث می شود کانکس ها ایده آل برای زندگی ، کار و حتی ذخیره اسناد حساس باشند.

 

کانکس مسکونی پوریا کانتین بین الملل

 

آیا می توان کانکس ها را رنگ کرد؟

بله – تقریباً هر رنگی  میتوان برای رنگ آمیزی کانکس ها در نظر گرفت. حتی در صورت تقاضای مشتری میتوان آرم و یا مارک تجاری و یا سایر علائم شناسایی را به صورت گرافیکی بر روی کانکس طراحی کرد. از آن جایی که رنگ ها تاثیر بسازایی در هویت یک مکان دارند، میتوان از این موضوع برای شناسایی کانکس بهرمند شد. به طور مثال از رنگ های قرمز و تند برای کانکس های فست فود و یا فروشگاهی استفاده می شود.

 

قبل از ورود کانکس به محل مورد نظر، چه کارهایی باید انجام داد؟
قبل از ورود کانکس آمادگی بسیار کمی لازم است. کانکس ها معمولاً نیازی به پایه ندارند (و به همین دلیل در صورت لزوم به راحتی از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل می شوند). با این حال ، در برخی موارد ، ممکن است بخواهید یک پایه سیمانی را تهیه کنید. این انعطاف پذیری باعث می شود کانتینرها به یک راه حل مقرون به صرفه برای انواع نیازها تبدیل شوند.

 

چه نوع ویژگی هایی را می توان متناسب با نیازهای مشتری تنظیم کرد؟

اصلاحات کانتینر معمولا شامل نوع و قرارگیری درب های ورودی / خروجی ، انواع پنجره و قرار گیری ، عایق ، کنترل آب و هوا ، برق ، لوله کشی و موارد دیگر می باشد. وقتی صحبت از برنامه های کف می شود ، ما تعدادی برنامه استاندارد برای کف ارائه می دهیم ، همچنین می توانیم با شما همکاری کنیم تا یک راه حل سفارشی طراحی کنید که نیازها و ترجیحات بی نظیر شما را برطرف کند.

کدام هزینه بین ساختن یک ساختار موقتی از ابتدا (مانند مسکن موقت نیروی کار) و یک کانکس اصلاح شده برای آن منظور، مقرون به صرفه است ؟

شرکت ها می توانند در هنگام استفاده از کانکس ها هزینه ساخت را تا 50 درصد کاهش دهند. این بدان دلیل است که از مواد اولیه بسیار کمی استفاده می شود. زمان آماده سازی نیز به حداقل می رسد ، که اغلب هزینه های یک بنیاد را از بین می برد. نه تنها این ، بلکه پروژه های ساختمانی مدولار می توانند 30-50٪ سریعتر از ساخت و سازهای سنتی به پایان برسند!