کانکس ارزان پوریا کانتین

چگونه کانکس ارزان قیمت و با کیفیت بخریم؟

اگر تا بحال برای خرید کانکس اقدام کرده باشید، احتمالا سوالاتی مانند موارد زیر برای شما ایجاد شده باشد.

  • از کجا متوجه شویم کانکسی که می‌خواهیم خریداری کنیم با کیفیت است؟
  • چگونه کانکس ارزان قیمت بخریم؟
  • چه نکاتی را باید در هنگام خرید کانکس رعایت کنیم؟

در این مقاله قصد داریم تا پاسخ مناسبی را برای این سوالات ارائه دهیم و در کل به شما کمک کنیم تا کانکس مناسبی را خریداری کنید.

 

کانکس پوریا کانتین

 

کانکس‌ها در درجه اول برای حمل بار استفاده می‌شوند اما در چند دهه اخیر کاربردهای ابتکاری بسیاری از آن‌ها دیده شده است. بسیاری از صنایع از کاربردهای مختلف کانکس‌ها (جز حمل و نقل) استفاده می‌کنند. بنابراین چه نیاز به فضای اضافی برای انبار کردن چیزهای مختلف داشته باشید و چه بخواهید فضایی را برای اسکان فراهم کنید، می‌توانید از کانکس‌ها استفاده کنید تا سریعا به نتیجه دلخواهتان دست پیدا کنید.

اگر تصمیم به گسترش فضای تجاری یا مسکونی خود دارید و به دنبال گذینه‌ای مقرون به صرفه هستید، کانکس می‌تواند بهترین راهکار برای شما باشد. با این حال قبل از خرید کانکس‌ باید برخی نکات را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید محصولی با کیفیت مناسب خریداری می‌کنید و پول خود را دور نمی‌ریزید.

 

چه مواردی در تعیین قیمت و کیفیت کانکس تاثیرگذار هستند؟

  • کانکس جدید یا دست دوم؟

اولین موردی که در خرید کانکس باید به آن توجه کنید همین مورد است؛ اینکه کانکس جدید است یا دست دوم. البته که انتخاب بین این دو گزینه به میزان هزینه‌ای که برای خرید کانکس در نظر گرفته‌اید مربوط است اما توصیه می‌شود با پرداخت هزینه بیشتری اقدام به خرید کانکس‌های نو کنید زیرا می‌توانید انتظار داشته باشید زمان بیشتری ماندگاری داشته باشند. مشکل کانکس‌های دست دوم این است که معلوم نیست قبلا در چه شرایطی استفاده و نگه‌داری می‌شده‌اند و ممکن است زمان کوتاهی دوام بیاورند. علاوه بر این ممکن است کانکس دست دوم نیاز به تعمیر داشته باشد و این تعمیرات می‌تواند هزینه‌های هنگفتی را برای شما به دنبال داشته باشد.

  • ابعاد کانکس

کانکس‌ها در اندازه‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند اما اندازه استاندارد آن‌ها 20 فوت (معادل 609.6 سانتی متر) و 40 فوت (معادل 1219.2 سانتی متر) با ارتفاع مشترک 8 فوت (معادل 243.84 سانتی متر) است. البته این سایز‌های استاندارد هستند و شما می‌توانید بنابر نیاز خود اقدام به خرید سایزهای دیگری کنید.

  • وزن کانکس

وزن یک کانکس استاندارد با ابعاد 609×244 سانتی متر به طور معمولی 2267 کیلوگرم است و می‌تواند حدود 27 تن وزن را تحمل کند. برای یک کانکس با ابعاد 1219×244 سانتی متر نیز این وزن به 3268 کیلوگرم با مقدار تحمل وزن 30 تن می‌رسد. طبعا با افزایش ابعاد کانکس وزن آن نیز بیشتر می‌شود که یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت کانکس به شما می‌رود.

  • جنس کانکس

یکی از موارد مهمی که قبل از خرید کانکس باید بدانید این است که همه آن‌ها از یک جنس ساخته نمی‌شوند. بهتر است تا کانکس‌هایی را خریداری کنید که از آلیاژ فلزی با کیفیت بالا تهیه شده باشند. جنس کانکس بسیار مهم است زیرا باید بتواند در برابر نور خورشید، رطوبت و خوردگی دوام بیاورد. بنابراین اگر کانکس با مواد اولیه ضعیف تهیه شده باشد، به سرعت خراب می‌شود. برای اطمینان و محافظت بیشتر نیز می‌توانید قسمت بیرونی کانکس را روکش یا گالوانیزه کنید. جنس کانکس نقش تعیین‌کننده‌ای در کیفیت نهایی آن دارد.

  • عایق‌بندی مناسب

یکی از عوامل مهم دیگر برای کانکس‌ها این است که آیا آب یا باد به داخل آن نفوذ می‌کند یا خیر. کانکس‌های با کیفیت از این ویژگی برخوردار هستند. از آن‌جایی که قرار است از این کانکس‌ها برای زندگی، کار یا انبار استفاده شود پس مقاومت آن‌ها در برابر آب و باد بسیار حائز اهمیت است.

 

1- کانکس جدید یا دست دوم پوریا کانتین

 

کانکس‌ها دارای اجزای بسیار زیادی هستند و بررسی کیفیت تک تک آن‌ها در حین خرید کاری زمان‌بر و مشکل است. برای مثال چند نمونه از مواردی که در تعیین قیمت کانکس تاثیرگذار اما از چشم شما دور هستند، به شرح زیر است:

  • اسکلت بدنه
  • ضخامت اسکلت‌ها و نوع آن‌ها
  • مدل جوشکاری
  • ضخامت فولاد به کار رفته
  • سیم‌ها
  • برق‌کشی و نوع آن
  • جنس کف کانکس

بطور کلی شما تنها می‌توانید 30 درصد از جزییات یک کانکس را برای اطمینان از کیفیت آن بررسی کنید و 70 درصد باقی‌مانده کاملا از چشم شما دور می‌مانند. بنابراین برای تهیه کانکسی با بهترین قیمت و کیفیت بهتر است تا خرید خود را از  شرکت‌های معتبر و فعال در این حوزه انجام دهید. به دو دلیل کلی این کار توصیه می‌شود: دلیل اول اینکه می‌توانید با دریافت مشاوره از این شرکت‌ها بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید و دلیل بعدی هم اینکه متاسفانه افراد زیادی در بازار برای کاهش قیمت نهایی کانکس و جذب مشتریان بیشتر، از مواد اولیه بی‌کیفیت و نامرغوب در ساخت کانکس استفاده می‌کنند و شما با خرید از مراکز معتبر در دام این افراد سودجو نمی‌افتید و از کیفیت مطمئن می‌شوید.

 

خرید کانکس پوریا کانتین

 

چه نکاتی دیگری را باید در حین خرید کانکس رعایت کنید؟

برخی موارد نیز وجود دارند که برای قبل از اقدام برای خرید یک کانکس مناسب باید به آن‌ها توجه کنید.

  • در نظر گرفتن موقعیت مکانی و شرایط محیطی

قبل از خرید کانکس باید مشخص کنید که قصد دارید در چه شرایط و موقعیت مکانی از آن استفاده کنید. اگر قصد دارید در ساخت و ساز ساختمان از آن استفاده کنید، به یاد داشته باشید تا درباره آن از افراد متخصص سوال کنید. این مساله نیز بسیار مهم است زیرا مکان و موقعیت فیزیکی که کانکس در آن قرار می‌گیرد، تاثیر بسزایی در ماندگاری آن دارد و اگر می‌خواهید کانکسی با کیفیت را نسبت به شرایط خود تهیه کنید، باید حتما این کار را با در نظر‌گرفتن موقعیت فیزیکی انجام دهید.

  • توجه‌داشتن به هدف کلی از خرید کانکس

شما باید کانکسی را خریداری کنید که برای هدف شما طراحی شده باشد. یعنی اگر یه نیاز به یک کانکس مسکونی دارید نباید کانکسی تهیه کنید که مخصوص باربری است.

 

در این مقاله سعی کردیم تا مواردی را ذکر کنیم که به شما در خرید یک کانکس با کیفیت و با قیمت مناسب کمک کند. بنابراین با در نظر داشتن این موارد و دریافت مشاوره از شرکت‌های معتبر و متخصص می‌توانید بهترین گزینه را خود پیدا کنید