کانکس سرویس بهداشتی توالت صحرایی

یکی از نیاز های پروژه های ساختمانی و کارگاهی کانکس سرویس بهداشتی می باشد. یکی دیگر از کاربردهای کانکس سرویس بهداشتی استفاده ی آنها در بین راه ها و جاده ها برای مسافرین می باشد. کانکس های سرویس بهداشتی با ابعاد و تعداد چشمه های مختلف بنا به درخواست مشتری قابل ساخت و اجرا می باشد. همچنین کیفیت کانکس های سرویس بهداشتی متفاوت می باشد. در اینجا به مختصری از مشخصات دیواره ، بدنه و کف  کانکس های سرویس بهداشتی با کیفیت ساندویچ پانل میپردازیم :

دیواره ها و سقف کانکس های سرویس بهداشتی از ساندویچ پانل پلی یورتان می باشد که نمای بیرون و داخل از شیتهای آلیاژی گالوزینک هستند که ۱۰۰% در برابر سرما ، گرما و صدا مقاوم می باشند . سقف کانکس های سرویس بهداشتی ایزوله شده و پوشیده از ایزوگام پشت فویل دار آلومینیومی مقاوم در برابر بارش های ناشی از برف ، باران و تگرگ می باشد. شاسی کانکس های سرویس بهداشتی از پروفیل ها با مقاطع چهارگوش بوده و پل ریزی از قوطی پروفیل می باشند که دارای مقاومت فیزیکی بسیار بالایی می باشند. کف کانکس های سرویس بهداشتی از ورق های کامپوزیت یکپارچه می باشدکه ۱۰۰% ضد آب ، ضد پوسیدگی و مقاوم در برابر ضربه و فشارهای وارده می باشند. درب ورودی اصلی از جنس ساندویچ پانل دارای عایق بندی و ایزولاسیون به صورت دو جداره شیشه خور با لاستیک مخصوص آب بندی دور درب و اجرای پنجره ها به صورت دوجداره می باشد.

 

کانکس های سرویس بهداشتی دارای سیستم لوله کشی کامل آب سرد و گرم با تعبیه شیرآلات مرغوب بوده و کلیه لوله کشی ها از نسل جدید لوله های چند لایی بصورت روکار اجرا می گردد.

کانکس های سرویس بهداشتی با نقشه های مختلف از سرویس بهداشتی توالت و دستشویی و حمام می باشد که می توان برحسب تعداد کابین درخواستی آنها را طراحی و تولید نمود.