کانکس سرویس بهداشتی پوریا کانتین بین الملل

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس های مسکونی معمولا مکان مناسبی برای استراحت، زندگی و آسودن می باشد، در  هرکانکس مسکونی معمولاً یک فرد و یا چندین نفر و با درنظر گرفتن کلیه امکانات مشابه یک ساختمان مسکونی مستقر شده و با درنظر گرفتن امکان جابجایی از محلی به محل دیگر با کلیه تجهیزات مکان بسیار مناسبی خواهد بود.

کانکس های نسل امروز دارای امکانات دیگری همچون سرویس های بهداشتی، کابین آشپزخانه، اتاق های خواب و تخت های مربوطه و فضاهای مدرن تر مانند کابین های رختشورخانه و کابین ها انبار و حتی موتورخانه می باشد.

با درنظرگرفتن کلیه امکانات مطرح شده و چیدمان تعدادی کانکس در کنار یکدیگر می توان مجموعه ای مسکونی با کلیه امکانات را ایجاد نمود و به طبع آن  باعث میشود که از کانکس ها به عنوان محل مناسبی برای سکونت مسافران در بین راهها و جاده ها و همچنین در مناطق توریستی نیز استفاده شود.

در این مقاله می خواهیم بیشتر در مورد کانکس های خاص سرویس های بهداشتی توضیح بیشتری داده و جهت آشنایی شما عزیزان به آن بپردازیم.

مهمترین ویژگی کانکس ها قابل حمل بودن آن می باشد، حال در نظر بگیرید در یک مجموعه که فضاهای مختلفی را از قبل پیش بینی نموده اند می توان با قرار دادن تعدادی کانکس سرویس بهداشتی متحرک در فضاهای آن منطقه استفاده بهینه ای از زمین موجود نمود.

کانکسهای سرویس بهداشتی معمولا به صورت کامل شامل : دوش حمام ، توالت ایرانی یا فرنگی و روشویی، جای مایع صابونی، جای حوله ای و آینه مربوط می باشد، کانکس های سرویس بهداشتی میتواند به صورت تک کابین و یا به هر تعداد کابین درخواستی اعم از توالت و حمام یا هردو باهم تولید گردد و نیز می توان با تعبیه منبع و ورودی آب و مخزن و خروجی فاضلاب به همراه آبگرمکن پکیج کامل تری را ارائه نمود.

کانکس های سرویس بهداشتی بطور کلی جهت مصارف مختلف اعم از پارک ها، مساجد، کارگاه های ساختمانی، محل های استراحت بین راه شهر ها ، دانشگاه ها ، مدارس و سایت پروژه های صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی، کنار سواحل دریا، معابر عمومی شهری، ساختمان های نیمه کاره و سایر موارد درخواستی مورد استفاده قرار گیرد.

بنا به تقاضای مشتری میتوان سیستم ونتیلاتور و آبگرمکن برقی دیواری استاندارد در کانکس های سرویس بهداشتی تعبیه گردد، در صورت درخواست اجرای تاسیسات آب و فاضلاب از بهترین لوله واتصالات درجه ۱ شامل : نیوپایپ ، سوپرپایپ، گالوانیزه و پلی اتیلن و U.P.V.C  قابل اجرا بوده که بنا بر نظر خریدار محترم اجرا و تعبیه می گردد.

پوشش کف کانکس های سرویس بهداشتی از جنس بتن و سرامیک، ورق آلومینیوم یا فایبراستون بصورت یک تکه اجرا می گردد که ۱۰۰% مقاوم در برابر آب و پوسیدگی بوده و دارای دوام طولانی و مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و ضربه می باشد.

پوریا کانتین بین الملل مفتخر است تا کنون با تولید بیش از ۱۵۰۰ دستگاه از انواع کانکس های سرویس های بهداشتی جهت مصرف داخل کشور و خارج از کشور گامی نو در صنعت پیش ساخته کشور در این حوزه برداشته و جهت تولید این گونه محصولات به عنوان مدعی کیفیت برتر با  استانداردهای جهانی در صنعت معرفی گردد.