پوریا کانتین بین الملل

۵ چالش اصلی که خریداران کانکس با آن روبرو هستند

تقریبا این روزها همه با کانکس و کارایی ‌‌های آن آشنایی دارند، اما برای آن دسته از افراد که میخواهند تعریف درستی در اختیار داشته باشند باید گفت که: “کانکس یک سازه از پیش ساخته شده، سبک و قابل حمل است که از نظر قیمت برای شما بسیار مناسب خواهد بود. موردی که در خصوص این وسایل باید در نظر داشته باشید این است که اگر آنها توسط تولید کننده‌‌ های با کیفیت و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شوند می‌توانند کمک بسیار زیادی به شما بکنند. در ادامه این مطلب از سایت پوریا کانتین ما قصد داریم 5 چالش اصلی که خریداران کانکس با آن روبرو هستند را در اختیار شما قرار دهیم تا در زمان خرید، انتخاب دقیق تر و بهتری داشته باشید. البته قبل از پرداختن به این چالش ‌ها بهتر است که شما را با انواع مختلف کانکس آشنا کنیم، چرا بزرگترین چالش برای خریداران کانکس این است که آشنایی بهتر و دقیق ‌تری با این محصولات داشته باشند.

 

کانکس ویلایی پوریا کانتین

 

انواع کانکس

انواع مختلف کانکس معمولا ضد زلزله هستند و وزن پایین آنها به شما اجازه میدهد تا در شرایط خاصی مانند زلزله آسیب کمتری ببینید، از طرفی استفاده در شرایط مختلف از کانکس ‌ها باعث شده است که انواع گوناگونی برای مکان‌‌ های مختلف تولید و به بازار عرضه شود. به طور کلی کانکس‌ ها برای دو نوع مصرف کننده تولید می‌شوند که عبارتند از: ” اداری یا کارگاهی و شخصی.” البته این دو نوع محصول خود در دسته بندی ‌‌های مختلفی قرار میگیرند که در ادامه به صورت مختصر آنها را خدمت شما معرفی میکنیم.

  • کانکس چرخدار: این محصولات همانطور که می‌توان از نام آنها حدس زد در مواردی که نیاز به حمل و نقل کانکس هست از آنها استفاده میشود.
  • کانکس مسکونی: در صورت بروز بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و همچنین تخریب خانه‌‌ های مسکونی، از این کانکس ‌ها به عنوان مکان اسکان موقت استفاده میشود.
  • کانکس ویلایی: این نوع کانکس معمولا در شرایطی که امکان ساخت و ساز برای شما وجود ندارد و مشکلاتی مانند زلزله خیز بودن محل، زمان کم و نداشتن مجوز ساخت سر راه شماست.
  • کانکس سرویس بهداشتی: این کانکس ‌ها بیشتر در مکان‌‌ های عمومی مانند کارگاه‌ ها، اداره ‌ها، پارک‌ ها و… مورد استفاده قرار میگیرد.
  • کانکس نگهبانی: برای ارائه یک محل استقرار مناسب به نگهبان داخل انبارها، شرکتها و کارگاه ‌ها
  • کانکس اداری: برای استفاده در اداره ‌هایی که به صورت محلی دایر شده‌اند مورد استفاده قرار میگیرند و یک اتاق مناسب را در اختیار پرسنل شما میگذارند.
  • کانکس کارگاهی: یکی از بهترین گزینه ‌ها برای استفاده در کارگاه ‌های ساختمانی و راه سازی

البته این مورد را نباید فراموش کنید که کانکس ‌ها داری انواع دیگری نیز هستند، اما مواردی که در بخش بالا گفتیم پرکار بردترین آنها می‌باشند. در ادامه ابتدا فاکتور های مهم در زمان خرید کانکس و 5 چالش اصلی که خریداران کانکس با آن روبرو هستند را با هم بررسی می‌کنیم.

 

فاکتور‌‌های مهم در زمان خرید کانکس

در ادامه نکات مهمی که در زمان خرید کانکس به طور طبیعی به آن‌ها توجه زیادی می‌شود را با هم بررسی می‌کنیم، به یاد داشتن این اطلاعات بی شک در زمان خرید به شما اجازه می‌دهد که با آگاهی بیشتری خرید کنید.

  • متریال یا مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت کانکس: توجه به جنس مواد اولیه مورد استفاده برای قسمت‌‌ های مختلف یک کانکس به شما کمک میکند که بتوانید خرید مطمئنی داشته باشید. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که در زمان خرید به قسمت‌‌ های زیر توجه کنید:
    کیفیت رنگ آمیزی کانکس، با کیفیت بودن تجهیزات مورد استفاده در بخش داخلی کانکس (مانند کابینت و…)، برق کشی کامل و استاندارد قسمت‌‌ های مختلف یک کانکس، لوله کشی و استفاده از وسایل با کیفیت در سرویس بهداشتی، استفاده از کف پوش با کیفیت، داشتن اتصالات قوی، داشتن نمای داخلی زیبا و با کیفیت، استفاده از ورق با کیفیت (پی وی سی، آلومینیوم، گالوانیزه و…) برای بخش بیرونی کانکس، اسکلت ضد زنگ، با کیفیت بودن و قوی بودن پروفیل‌‌ های استفاده شده برای اسکلت، استفاده از تیر آهن مناسب برای شاسی کشی کف کانکس

 

  • قیمت کانکس: کانکس ‌‌های تولید شده توسط شرکت‌‌ های مختلف دارای قیمت‌‌ های مختلف هستند. علاوه بر آن فاکتور های دیگری مانند: کیفیت، طرح، اندازه، کاربری، و… نیز تاثیر زیادی روی قیمت این محصولات دارند. این نکته را فراموش نکنید که حتما در زمان خرید به قیمت‌‌ های بسیار پایین شک کنید.

 

  • سفارشی بودن کانکس: شما بنا بر استفاده خود میتوانید سفارش ساخت کانکسی با اندازه، متریال، امکانات و خصوصیات ویژه‌ای را به شرکت سازنده مورد نظر خود بدهید.

 

  • با توجه به محل مورد نظر خود، نوع کانکس را مشخص کنید: به عنوان مثال تصور کنید که شما قصد خرید یک کانکس و انتقال آن به یک مکان کوهستانی با جاده‌ای نا مناسب را دارید، در چنین شرایطی شما نمیتوانید از کانکس    ‌هایی که با جرثقیل به محل مورد نظر شما حمل می‌شوند استفاده کنید و بهترین گزینه برای شما این خواهد بود که از محصولاتی استفاده کنید که به شما اجازه میدهند آنها را در محل نصب و سوار کنید.

 

خرید کانکس پوریا کانتین بین الملل

 

5 چالش اصلی برای خریداران کانکس

در ادامه 5 چالش اصلی که خریداران کانکس با آن روبرو هستند را به شما معرفی میکنیم و در مورد هر کدام توضیحاتی ارائه می‌دهیم تا با مطالعه آنها بتوانید دید باز تری در زمان خرید کانکس داشته باشید.

  1. به کیفیت قسمت‌های مختلف کانکس خود دقت داشته باشید: شما ابتدا باید تعیین کنید که برای محل مورد نظر خود به چه نوع کانکسی نیاز دارید، به عنوان مثال اگر مکان مورد نظر شما دارای میزان رطوبت زیادی باشد، حساسیت انتخاب کانکسی که در برابر رطوبت مقاومت خوبی داشته باشد برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. در چنین شرایطی علاوه بر جنس مواد اولیه یا متریال به کار رفته اهمیت بالایی دارد، پوشش مورد استفاده و کیفیت اجرای آن برای قسمت‌‌ های مختلف شاسی کشی، اسکلت بندی، بدنه و… نیز بسیار مهم است. مورد بعدی که در این قسمت باید به آن توجه ویژه داشته باشید، جنس دیواره‌ ها و سقف کانکس و عایق‌ هایی است که در میان آن استفاده شده است. به یاد داشته باشید که اگر از عایق درستی بین ورقهای سقف و دیوار کانکس استفاده نشده باشد مشکلات زیادی برای شما پیش می‌آید. اولین مشکل این است که فصول گرم سال حرارت در کانکس شما به حدی بالا میرود که استفاده از آن برای شما غیر ممکن خواهد شد. پس فراموش نکنید که با توجه به شرایطی که در مکان مورد نظر خود دارید با از عایق مناسبی نیز استفاده شده باشد تا بتوانید به راحتی در تمام فصول سال از کانکس خود استفاده کنید.

 

  1. یکی دیگر از مواردی که باید حتما به آن توجه ویژه داشته باشید، نوع شاسی کشی و اسکلت بندی کانکس شماست: فراموش نکنید که در شرایط مختلف و برای کاربردهای متفاوت؛ نوع شاسی و اسکلت مورد استفاده شما فرق میکند و از سوی دیگر این تفاوت‌ها در قیمت نهایی محصول شما هم دیده میشود. در چنین شرایطی شما باید با انتخاب درست نوع کانکس خود، هزینه ‌هایی که قرار است متحمل شوید را تا حدی کنترل کنید.

 

  1. سعی کنید از انواع مختلف کانکس پیش ساخته استفاده کنید: استفاده کردن از انواع کانکس معرفی شده در قسمت اول این مقاله (و به طور کلی نمونه‌‌ های پیش ساخته) به شما این امکان را میدهد که خرید‌‌ های خود را با قیمتی مناسب ‌تر انجام دهید. چرا که نمونه کانکس ‌‌های سفارشی دارای قیمت ‌‌های بالاتری هستند.

 

  1. به امکانات داخل کانکس توجه کنید: در این مرحله بهترین کار بررسی کردن خواسته و نیازهای اصلی شما در کانکس است، باید به یاد داشته باشید که اضافه کردن برخی از امکانات جانبی می‌تواند برای شما حتی بعد از خریداری کانکس راحت و بدون دردسر باشد.

 

  1. ابعاد و سایز کانکس مورد نظر شما: کمترین عرض در نظر گرفته شده به صورت استاندارد در کانکس‌ ها 5 متر است و نکته بسیار مهمی که در این قسمت باید در نظر داشته باشید این است که اگر شما کانکسی با این عرض خریداری کنید، هزینه‌‌های مربوط به حمل و نقل برای شما تا حدود 60 درصد کاهش پیدا خواهد کرد. اما این مورد مهم را نباید به هیچ عنوان فراموش کرد که اگر این میزان عرض پاسخگوی نیازهای شما نیست و به عنوان مثال قصد دارید از امکاناتی مانند تخت خواب و کمد درون کانکس خود استفاده کنید، بهتر است که از کانکسهایی با عرض 3 متر استفاده کنید. مورد بعدی که در این قسمت باید در نظر داشته باشید، طول کانکس‌هاست. طول کانکس مورد نظر شما باید متناسب با نیاز هایتان باشد، چرا که در صورت خریداری کانکس بزرگتر باید هزینه بیشتری را متحمل شوید.

 

کانکس پوریا کانتین بین الملل