کانکس ۶ متری

کانکس ۶ متری ارزان با کیفیت

زمانی که صحبت از کانکس ارزان قیمت می نماییم، مشخص است که خریدار این نوع کانکس جهت پروژه های کوچک تر و موقتی دنبال کانکس ارزان قیمت میگردد و سپس ذهن مخاطب به سمت آن می رود که کانکس فوق را از کجا تهیه نموده تا نتیجه ای مطلوب تر نصیبش شود و خریدی موفقیت آمیز با کیفیت بالاتری برایش حاصل شود.

ابتدا بهتر است راجع به ابعاد و اندازه کانکس های استانداردی که به لحاظ قیمت و کیفیت بهینه بوده و برای خرید در پروژه های موقت و کوچک تر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند صحبت نماییم، بطور معمول کانکس های ۶ متری با عرض های استاندارد ۳۰۰ و ۲۵۰ سانتیمتر میتوانند به صورت ثابت یا متحرک با نقشه های مختلف اجرا شوند و به لحاظ ابعاد و اندازه و قیمت معمولا به صرفه بوده و می توانند تا حدی نیاز یک پروژه را برآورده سازند.

این کانکس ها قابل استفاده جهت پیمانکاران و زیر مجموعه های شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی ، پروژه های عظیم ساختمانی و انبوه سازان ، ارتش و سپاه و نیروی انتظامی ، راهنمایی و رانندگی ، امداد و نجات جاده ای ، پلیس راه ، هلال احمر، اورژانس، آموزش و پرورش ، دانشگاه ها و مراکز آموزشی ، فروشگاه های بین جاده ای و اماکن ورزشی و تفریحی و ساحلی می باشند.

کانکس های ۶ متری می تواند به صورت سالنی ، دو اتاقه و یا به همراه سرویس بهداشتی و آبدارخانه ساخته شود. پوریا کانتین بین الملل قادر است کانکس های ۶ متری را در ساختارها و کیفیت های مختلف و بنا به درخواست مشتری تولید نماید.کانکس های ۶ متری نسبت به کانکس های ۸ و ۱۲ متری با توجه به کوچک تر بودن ابعاد خارجی آن کاربردی تر هستند و همچنین میتوان از آن به عنوان کانکس نگهبانی و خوابگاهی شیفت ها نیز استفاده کرد.

انواع پلان ها و نقشه های کانکس ۶ متری به شرح ذیل می باشد:

  • کانکس ۶ متری به صورت سالن
  • کانکس ۶ متری به همراه آبدارخانه
  • کانکس ۶ متری به همراه سرویس بهداشتی و حمام
  • کانکس ۶ متری به همراه سرویس بهداشتی ، حمام و آبدارخانه
  • کانکس ۶ متری دو اتاقه با دو درب خارجی
  • کانکس ۶ متری دو اتاقه با دو درب داخلی و یک درب خارجی و سرویس بهداشتی در وسط
  • کانکس ۶ متری دو اتاقه با دو درب داخلی و یک درب خارجی و آبدارخانه در وسط

 

پوریا کانتین بین الملل از بدو تاسیس تاکنون توانسته با تولید انبوهی از کانکس های ۶ متری با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب گامی موثر در صنعت پیش ساخته کشور بردارد و این دستاورد بدون حمایت مشتریان این سازمان امکان پذیر نبوده است، اعتقاد مدیریت این مجموعه ارائه محصول و خدمات در شان مشتریانی است که به دنبال کیفیت هستند و باعث افتخار ماست که بتوانیم در کنار خریداران محترم این صنعت همراه مورد اعتمادی باشیم.