پوریا کانتین بین الملل

آیا به دنبال کانکس ارزان قیمت می گردید؟

کانکس ارزان قیمت چیست؟ امروزه با پیشرفت فناوری و دسترسی به مواد اولیه مختلف امکان تولید کانکس هایی با قابلیت های مختلفی وجود دارد. این کانکس ها را می توانید در شرایط خاصی مورد استفاده قرار دهید. فرآیند تولید کانکس ها نسبت به مواد اولیه و انتظارات مشتریان متفاوت می باشد. همین امر موجب شده است که خریداران در هنگام خرید گزینه های مختلفی را برای انتخاب داشته باشند. کانکس های ارزان در انواع مختلفی عرضه می شوند که در ادامه قصد داریم به توضیح درباره آن ها بپردازیم.

آشنایی با کانکس های ارزان

در اکثر موارد مشاهده می کنیم که افراد تفاوتی میان خانه های پیش ساخته و کانکس ها قائل نمی شوند. از دیدگاه این افراد تفاوتی میان کانکس های اقامتگاهی و کانکس های ویلایی وجود ندارد. دسته بندی کانکس ها به شکل معمول بر اساس فاکتورهای گوناگونی مانند محل استفاده، امکانات، کاربرد و … انجام می گیرد.
در اکثر موارد مشاهده می کنیم که تفاوت بین کانکس ها و خانه های پیش ساخته نادیده گرفته می شود. اکثر افراد ذهنیت اشتباهی در مورد این دو محصول دارند و در بیشتر موارد آن ها را یکی می دانند. تفاوت این دو سازه به این شکل است. خانه های پیش ساخته همانطور که از نام آن ها مشخص است از قطعات پیش ساخته مختلفی برخوردار است که آن ها را در مکان مورد نظر به هم متصل می کنند به این ترتیب ساختمان نهایی به وجود می آید.
در مورد کانکس ها باید بگوییم که این سازه ها را به صورت یکپارچه تولید می کنند سپس در اختیار مشتریان قرار می دهند.

نکات مهم در مورد کانکس ارزان قیمت

هنگامی که قصد دارید سایر نمونه های کانکس را اعم از کانکس ویلایی، کانکس نگهبانی یا فروشگاهی را خریداری کنید لازم است به قیمت آن ها دقت کنید. در برخی از موارد قیمت کانکس ها به دلیل استفاده از مواد اولیه و مصالح ارزان قیمت ارزان می باشد.
از سوی دیگر نیز کانکس ارزان قیمت می تواند به کانکس های دست دوم که تحت تعمیر و بازسازی قرار گرفته اند اطلاق شود. پس لازم است به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشیم در زمان خرید کانکس ارزان قیمت، پایین و ارزان بودن کانکس ها بی دلیل نخواهد بود. بنابراین لازم است که پیش از خرید علت ارزانی کانکس ها را بررسی کنید.

 

کانکس تبلیغاتی

کانکس ارزان فروشگاهی

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که قصد دارید یک کسب و کار کوچک را راه اندازی کنید کانکس های فروشگاهی به عنوان یک گزینه مناسب برای شما به شمار می روند. نکته قابل توجه این است که ارزش کانکس ها معمولا بر اساس ابعاد، ویژگی های مختلف و امکاناتی که دارند محاسبه می شود. به همین دلیل در هنگام خرید کانکس های فروشگاهی امکان دارد به کانکس هایی با قیمت های مختلف برخورد کنید.
کارشناسان عقیده دارند که در ابتدای امر بهتر است به سراغ کانکس های فروشگاهی با قیمت پایین تر بروید. به این شکل می توانید با مرور زمان و کسب درآمد از طریق همین فروشگاه اقدام به خرید کانکس های فروشگاهی با امکانات بالاتر کنید. کانکس های فروشگاهی را با عنوان کانکس های مطبوعاتی نیز می شناسند.

کانکس ویلایی ارزان

کانکس ارزان ویلایی یکی از پرطرفدارترین انواع کانکس ها به شمار می رود که برای استفاده در املاک، باغها و ویلاها گزینه مناسبی است. نمونه هایی از کانکس ارزان ویلایی وجود دارد که در ابعاد 3 در 6 طراحی شده اند در این مدل از کانکس ها امکاناتی نظیر دستشویی و حمام نیز تعبیه شده است. در کنار این قسمتی به عنوان آشپزخانه و آبدارخانه وجود دارد. آب مورد نیاز این کانکس ها از طریق منبع آبی که بر روی سقف تعبیه شده است تامین می شود. مدل هایی از این کانکس ها وجود دارد که در ساخت آن ها از سازه ها و مواد اولیه ارزان تر استفاده شده است. این کانکس ها را بیشتر در زمانی استفاده می کنند که افراد زمان کمی به کانکس نیاز دارند. در صورتی که قصد دارید از کانکس برای طولانی مدت استفاده کنید بهتر است به سراغ گزینه های با کیفیت بالاتر بروید که طبیعتا از قیمت بیشتری نیز برخوردار هستند.

کانکس ارزان مسکونی

این مدل از کانکس ارزان در ابعاد یک اتاق 10 تا 12 متری طراحی شده است. می توانید از این مدل کانکس ها برای شرایط اضطراری و اسکان موقت استفاده کنید. در برخی از موارد مشاهده می شود که از این نوع کانکس در باغ ها به عنوان کانکس های ویلایی استفاده می شود.
انواع مختلفی از کانکس های مسکونی ارزان در بازار وجود دارد که افراد می توانند بر اساس نیاز و بودجه ای که دارند آن ها را خریداری کنند. مسئله مهمی که در این جا وجود دارد این است که افراد به جای اینکه تمام تمرکز خود را بر روی خرید کانکس ارزان بگذارند باید کانکس هایی را خریداری کنند که متناسب با نیازهای آن ها می باشد. به این دلیل که امکان دارد شما تنها موضوع کانکس ارزان قیمت را در نظر بگیرد و پس از یک مدت زمان کوتاه ببینید که کانکس ارزان کارایی های لازم خود را از دست داده است. این مسئله مطمئنا باعث به هدر رفتن بخشی از بودجه مورد نظر شما خواهد شد.

کانکس ارزان نگهبانی

کانکس ارزان نگهبانی معمولا در ابعاد 2 در 2 متر طراحی شده است. این کانکس ها در سه قسمت دارای پنجره هستند و درب را در قسمت جلویی آن تعبیه کرده اند. معمولا از این نوع کانکس ها در مناطق نظامی، بخش نگهبانی در مکان های خاص، ورودی کارخانه ها، کارگاه های ساختمانی، شهرک های صنعتی، مجتمع های مسکونی و … استفاده می کنند. این نوع کانکس ها دارای عمر مفید 3 تا 5 سال هستند بنابراین می توانید از آن ها برای پروژه هایی استفاده کنید که مدت زمان آن ها مشخص شده باشد. البته باید در نظر داشته باشید که کانکس های نگهبانی با امکانات و ابعاد بزرگتری نیز وجود دارد که بر اساس نیازتان می توانید آن ها را انتخاب کنید.

 

خرید کانکس نگهبانی

کانکس ارزان چوبی

استفاده از چوب برای ساخت سازه های ساختمانی از دیرباز تاکنون به عنوان یکی از بهترین گزینه ها بوده است. به این دلیل که این متریال با طبیعت سازگار است و از زیبایی فوق العاده ای برخوردار می باشد. برای ساخت کانکس هایی با نمای چوب اغلب از چوب های روسی کمک می گیرند. این چوب ها با رزین مقاوم شده اند و در برابر حشرات و پوسیدگی از مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند.
برای ساخت کانکس های مسکونی و ویلایی می توانید از این نما بهره بگیرید. این نکته را فراموش نکنید که مدل هایی از کانکس های چوبی وجود دارند که با یک ورقه گالوانیزه پوشش داده شده اند که قیمت آن ها گران تر است. نکته دیگر اینکه کانکس های چوبی از عمر مفید کوتاهی برخوردار هستند.

کانکس ارزان سالنی

کانکس ارزان سالنی را به شکل معمول در ابعادی با عرض 2.4 و طول 6 متر تولید می کنند. این کانکس ها علاوه بر استفاده های مسکونی می توانند به عنوان کانکس های ویلایی نیز مورد استفاده قرار بگیرند. این مدل کانکس ها را برای شرایطی پیشنهاد می کنند که به یک اقامتگاه موقت در کارگاه های ساخت و ساز برای اسکان پرسنل یا نگهبان نیاز باشد. کانکس های سالنی را معمولا با دو درجه کیفی A و B تولید می کنند. به همین دلیل خریدارانی که تمایل دارند کانکس های ارزان قیمت تر را خریداری کنند می توانند به دنبال درجه کیفی B بروند. یکی از ویژگی های این نوع کانکس ها قابلیت تولید آن ها با امکانات مختلف است که باعث انعطاف پذیری بیشتر آن ها می شود.

کانکس اتاق ارزان

کانکس اتاق های ارزان معمولا در ابعاد شش متری هستند که می توانند یک اتاق کوچک را در اختیار کاربران قرار دهند. این نوع از کانکس های ارزان به عنوان یکی از پرکاربردترین نمونه های کانکس ارزان است که می توانید از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنید.
این مدل از کانکس ها دارای بدنه عایق در مقابل حرارت هستند. به همین دلیل به کاربران امکان می دهند که از آن ها به عنوان کیوسک نگهبانی استفاده کنند یا آن ها را بر روی پشت بام ها بگذارند. یکی از گسترده ترین مواردی که از این کانکس ها استفاده می شود به کار گرفتن آن ها به عنوان یک اتاق مخصوص مطالعه در پشت بام یا قسمت های دورتر ساختمان است.

کانکس ارزان ضد انفجار

یکی از مدل های کانکس های ارزان که در شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند کانکس های ضد انفجار هستند. فونداسیون و بدنه و ساختار این کانکس ها را به شکلی طراحی کرده اند که فضای داخلی کانکس به شکل کامل از فضای بیرونی ایزوله باشد. این امر باعث می شود که وجود هرگونه شعله یا جرقه ای در فضای داخلی باعث انفجار در بخش بیرونی نشود. این مدل از کانکس را معمولا در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می دهند که ایمنی به عنوان اولویت اصلی باشد. پس نتیجه می گیریم که کانکس های ضد انفجار با قیمت ارزان نیز در بازار وجود دارد اما برای اینکه از هرگونه اتفاق ناگوار در محیط کار و زندگی خود جلوگیری کنیم باید به سراغ نمونه های استاندارد و باکیفیت برویم.

عوامل موثر بر قیمت کانکس ارزان

همانطور که می دانید کانکس ها به عنوان بخش مهمی از سازه های پیش ساخته هستند که در قسمت های مختلف به کار می روند. در حالت کلی کانکس ها کاربردهای مختلفی دارند که در هنگام انتخاب آن ها باید این موارد را مد نظر داشت.
مهم ترین عامل در تعیین قیمت کانکس ها ابعاد و اندازه آن ها می باشد. به این ترتیب هر چقدر اندازه کانکس ها بزرگتر باشد طبیعتا قیمت آن ها نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین هر اندازه که ابعاد کانکس ها بزرگتر باشد به دلیل مصالح بیشتری که در ساخت آن ها به کار رفته است باید هزینه بیشتری برای خریداری آن ها پرداخت شود.
یکی از مهم ترین گزینه هایی که در هنگام خرید کانکس ارزان باید مد نظر داشته باشید این است که اکثر خریداران زمانی که بحث قیمت ارزان می شود از مواردی مانند کیفیت و دیگر ملاحظات که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید چشم پوشی می کنند. فراموش نکنید که کانکس هایی که از کیفیت بیشتر و ساختار محکم تری برخوردار هستند عمر طولانی تری نیز خواهند داشت.
در هنگام خرید کانکس ارزان همیشه دلیل ارزان بودن سازه را نیز مورد بررسی قرار دهید.

خرید کانکس دست دوم ارزان

در هنگام خرید کانکس های ارزان باید به مواردی توجه داشته باشیم که موجب متضرر شدن ما نشود.
ابتدا شاسی یا استراکچر کانکس را مورد بررسی قرار دهید تا دچار پوسیدگی نباشد  و از سلامت کامل برخوردار باشد.
تخته کف کانکس را بررسی کنید به این دلیل که اگر در محیط نامناسبی قرار گرفته باشد ممکن است دچار پوسیدگی شده باشد و نیاز به تعویض داشته که هزینه زیادی را به دنبال خواهد داشت.
دقت داشته باشید که ورقه هایی که برای بدنه کانکس استفاده می شوند باید از ضخامت مناسبی برخوردار باشند. پس در هنگام خرید کانکس ارزان باید به این موضوع دقت داشته باشید.
سیم کشی و برق کانکس ها را باید مورد بررسی قرار دهید به این دلیل که اگر تعویض نشوند در طول زمان دچار آسیب دیدگی می شوند و امکان دارد مشکلات زیادی مانند آتش سوزی را به بار بیاورد.
در صورتی که قصد دارید کانکس های ارزان دست دوم را خریداری کنید باید به ورقه هایی که در قسمت سقف ها به کار رفته اند توجه کنید به این دلیل که باید دسته بندی ورقه ها در این قسمت به نحو احسن انجام گرفته باشد.
درب و پنجره های کانکس ها قابل تعویض هستند در صورت آسیب دیدن می توانید آن ها را پس از خرید تعویض نمایید.
در صورتی که کانکسی را خریداری می کنید که به بازسازی احتیاج دارد بهتر است کار بازسازی را به همان تولید کننده ای واگذار کنید که کانکس را ساخته است. به این دلیل که اگر خودتان بخواهید کانکس را تعمیر کنید باید هزینه های بسیار زیادی را پرداخت کنید.
در هنگام خرید کانکس ارزان دست دوم به کاربری آن ها توجه زیادی کنید. مطمئنا کانکس هایی که به مدت چند سال در یک محیط کارگاهی مورد استفاده کارگران بوده است با کانکس هایی که به مدت یک سال در باغ استفاده شده است کاملا متفاوت است. یکی از موارد دیگر که باید به آن توجه داشته باشید شرکت تولید کننده کانکس است.
در انتها باید بگوییم که در هنگام خرید کانکس ارزان دست دوم باید خیلی دقت داشته باشید معمولا افراد این نوع کانکس ها را برای استفاده شخصی می خواهند بنابراین لازم است که بخش داخلی آن را مورد بازسازی قرار دهند.
افرادی که قصد دارند کانکس های ارزان را خریداری کنند باید در این زمینه بسیار دقت داشته باشند. به این دلیل که افراد فکر می کنند این کانکس ها از قیمت مناسب تری برخوردار هستند و خرید مقرون به صرفه تری دارند اما پس از خرید با توجه به هزینه های بازسازی متوجه می شوند که خرید کانکس های نو با صرفه تر می باشد.

مزایای استفاده از کانکس ارزان

استفاده از کانکس می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. یکی از مزیت ها این است که می توانید کانکس ها را با حداکثر سرعت تهیه و خریداری کنید. این سازه ها بسیار مقاوم و ایمن هستند و در برابر زلزله از مقاومت بالایی برخوردار هستند و تخریب نمی شوند.
کانکس ها از وزن نسبتا سبکی برخوردار هستند و می شود آن ها را راحت و بدون دردسر با استفاده از جرثقیل جا به جا کرد. این سازه ها از نظر رنگ، نوع و ابعاد از تنوع بالایی برخوردار هستند و به سادگی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند. کانکس ها عایق حرارتی هستند و می توانند از اتلاف انرژی به میزان زیادی جلوگیری کنند.

 

بیشتر بخوانید:

چگونه کانکس ارزان قیمت و با کیفیت بخریم؟

8 نوع کانکس که با قیمت ارزان می توان خریداری کرد

کانکس استاندارد چه ویژگی هایی باید داشته باشد

 

سوالات متداول

آیا امکان تولید سفارش کانکس به شکل ارزان وجود دارد؟

پاسخ به این سوال بله است. کانکس ها به دو شکل پیش ساخته و سفارشی وجود دارند که قیمت کانکس های سفارشی بیشتر از مدل های پیش ساخته است.

عمر مفید کانکس های ویلایی ارزان چقدر است؟

عمر مفیدی که برای این نوع کانکس ها در نظر می گیرند در فضای باز در حدود 5 سال و زمانی که زیر سقف قرار بگیرند عمر بیشتری خواهند داشت.

آیا کانکس ارزان از کیفیت لازم برخوردار است؟

برای که به این سوال پاسخ بدهیم باید در وهله اول مشخص کنیم که سطح انتظارات ما از کانکس چقدر است. در صورتی که خریدار فقط موضوع قیمت را مهم می داند بهتر است کانکس ارزان را انتخاب کند. اما اگر بحث کیفیت برای او حائز اهمیت است کانکس های ارزان پاسخگوی نیازهای شما نخواهند بود.

پیش از انتخاب کانکس باید چه موضوعاتی را مد نظر قرار دهیم؟

مهمترین پارامترهایی که قبل از خرید کانکس ارزان باید مد نظر داشته باشید نوع، ابعاد، محل نصب و امکانات کانکس است.

بهترین شیوه خرید کانکس چیست؟

بهترین روش برای خرید کانکس ارزان این است که از طریق تولید کنندگان و فروشندگان معتبر انجام بگیرد. لازم است پیش از خرید از مشاوره های تخصصی کمک بگیرید. این موضوع باعث می شود که بهترین انتخاب را داشته باشید.