قیمت كانكس كارگاهي

كانكس كارگاهی با قيمت مناسب

امروزه کانکس ها تا اندازه ای در پروژه ها و کسب و کارها جایگاه بالایی بدست آورده اند که تقریبا جایگزین سازه های سنتی شده اند. و تقریبا کمتر کسی را می توانید بیابید که از آنها خصوصا در پروژه های کارگاهی استفاده نکند. مطمئنا کانکس کارگاهی را دیده اید. همان سازه هایی که در برخی از پروژه های ساختمانی یا پروژه های عمرانی بزرگ، صرفه جویی و کاهش هزینه ها را برای کارفرما به همراه دارد.

اما سوال اصلی اینجاست؛ این کانکس ها تا چه اندازه میتوانند نیاز شما را برآورده کنند؟ از چه مشخصاتی برخوردارند؟ و برای خرید آنها باید به چه نکاتی توجه نمود؟ اگر برای رفع نیاز خود به کانکس های کارگاهی نیاز دارید، توصیه می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. زیرا در نظر داریم توضیحاتی در این زمینه خدمت شما ارائه دهیم.

کانکس کارگاهی را بشناسید

به طور معمول بیشترین کاربرد کانکس کارگاهی، پروژه های ساختمانی در حال احداث است. کارفرمایان معمولا به چند دلیل از این سازه استفاده می کند. مهم ترین علت آن را باید به قابل حمل بودن و سرعت بسیار بالای ساخت و مونتاژ آن دانست. این سازه ها در ابعاد مختلف با توجه به تعداد افرادی که قصد استفاده از آن را دارند؛ تولی می شود. در این زمینه می توانید با کارشناسان و متخصصان سایت پوریا کانتین صحبت کنید. آنها راهنمایی های دقیقی را در این زمینه در اختیار شما قرار خواهند داد.

كانكس كارگاهی

همچنین از طرفی دیگر، امکانات سازه های کارگاهی با انواع دیگر آن کاملا متفاوت است. زیرا از این کانکس ها جهت اسکان دادن کارگران پروژه استفاده می شود. و تمام تلاش ها بکار گرفته خواهد شد تا تمامی امکانات رفاهی و زندگی برای این قبیل از افراد فراهم آید. اما در صورتی که از کانکس کارگاهی صرفا جهت برگزاری جلسات یا دفاتر کار استفاده می کنید، امکانات رفاهی بالایی برای آنان در نظر گرفته نمی شود.

خصوصیات کانکس های کارگاهی

همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین دلایل بهره گیری از کانکس کارگاهی در پروژه های عمرانی یا حتی پروژه های در حال ساخت، اسکان کارگران در همان محل پروژه است. به همین دلیل است که این سازه ها با بالاترین امکانات رفاهی برای زندگی ساخته می شود. از طرفی مهم ترین ویژگی این کانکس ها برای زندگی، مقاومت بالای آنها در برابر اثرات محیطی و خصوصا عمر بالای این سازه است. به گونه ای که حتی پس از اتمام پروژه، میتوان از این سازه در محلی دیگر جهت اسکان دادن کارگرانی دیگر نیز استفاده نمود.

شرکت های سازنده کانکس از جمله پوریا کانتین اسکلت و شاسی این کانکس ها را از تیرآهن با ضخامت و قطر بالایی تولید می کند. همین مسئله را باید دلیلی محکم بر افزایش استقامت آن بدانید و نباید به مقایسه آن با کانکس های اداری یا مطبوعاتی بپردازید. اتصالات کانکس کارگاهی نیز همانند بدنه از نوع مقاوم و جوشی است که آن را در برابر انواع صدمات و آسیب ها مقاوم می کند. کانکس کارگاهی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت، سرما و گرما، آلودگی و حشرات دو بار قیرپاشی و قیر گونی می شود. کف کانکس نیز برای مقاوم سازی و عدم نفوذ رطوبت از تخته استفاده شده است.

کانکس های کارگاهی پوریا کانتین بین الملل

انواع سازه کارگاهی کدام است؟

به طور معمول برای ساخت کاکس کارگاهی از نوع سبک و همچنین ابعاد مشخصی استفاده می شود. هر چند که ساخت سفارشی آنها مطابق با نیاز مخاطب نیز توسط شرکت ها امکانپذیر است. در این مسیر لازم است با کارشناسان پوریا کانتین ارتباط برقرار کنید. در حال حاضر کانکس های کارگاهی ساخته شده از وزن بسیار پایینی برخوردارند و همین مسئله بهره گیری از آنان را بسیار رایج کرده است. اما در برخی مواقع کانکس ها کارگاهی ساخته می شود که ضخامت و قطر آنها حتی از تیرآهن مصرفی نیز بیشتر بوده و بر وزن نهایی آنها نیز می افزاید. شما می توانید برای تهیه کانکس های کارگاهی در انواع ساندویچ پانل و سادینگ به سراغ تولیدکنندگان بروید.

کانکس های کارگاهی چه مزایایی دارند؟

به هیچ عنوان نمیتوانید کارفرمایان را مجبور به خرید محصولی کنید که مزایایی را با خود به همراه ندارد. یا با کاهش هزینه ها همراه نیست. این مسئله حتی در رابطه با خرید و استفاده از کانکس کارگاهی نیز صدق می کند. پس بیایید مزایای این سازه های کارگاهی را بشناسید:

  • کیفیت بالای جنس بدنه و سقف
  • برای ساخت آنها از فوم های مرغوب و دانیسته بالا و همچنین عایق کاری استفاده می شود.
  • ورق بکار رفته برای ساخت آنها از نوع ورق خمکاری است.
  • تمامی بخش های آن اعم از دیواره ها و سقف قابل شستشو و ضدآب می باشد.
  • در برابر زلزله، نور خورشید، باران و برف مقاوم است.
  • ابعاد آن کاملا قابل تغییر و متناسب با نیاز مشتری می باشد.

از قیمت کانکس کارگاهی چه می دانید؟

پس از آشنایی با تمامی مشخصات و نکات مرتبط با کانکس کارگاهی یکی از مهم ترین مسائل موجود، قیمت این سازه کاربردی است. باید بدانید عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت نهایی این سازه تاثیرگذار است. مشخص کردن تمامی این عوامل میتواند برعهده مشتری باشد. از جمله این عوامل تعیین کننده میتوان به متریال بدنه، نوع کانکس، امکانات رفاهی نصب شده، نوع عایق بندی، تعداد اتاق خواب ها و حتی طبقه بندی آن نیز میتوان اشاره کرد. اگر هر تصمیمی برای خرید کانکس ها با توجه به نیاز خود و متریال باکیفیت و مرغوب را دارید، میتوانید به بخش تماس باما مراجعه کنید. کارشناسان ما در پوریا کانتین نه تنها راهنمایی های کاملی به شما ارائه می دهند بلکه با نیازسنجی درست، کانکسی مطابق با نیاز شما در اختیارتان قرار خواهند داد.