خرید کانکس پوریا کانتین بین الملل

نحوه انتخاب و خرید کانکس با قیمت مناسب

در این مقاله می خواهیم در مورد اینکه چه کانکسی و با چه مشخصاتی برای ما مناسب تر بوده و درمورد انواع کانکس، دسته بندی و کاربرد آنها برایتان بیشتر توضیح دهیم.

طی مشاهدات صورت گرفته از طرف کارشناسان بخش فروش و CRM پوریا کانتین بین الملل اکثر کسانی که برای خرید کانکس تماس می گیرند تجربه خرید و آشنایی قبلی در این صنعت را نداشته و اطلاعات کاملی برای خرید ندارند.

لذا مطالعه این مقاله را در ابتدا به این عزیزان پیشنهاد و توصیه می کنیم تا بتوانند خرید بهتر با هزینه مناسب تری داشته باشند.

 

شاخص های اصلی انتخاب یک کانکس مناسب

ابتدا مشخص نماییم کاربرد کانکس درخواستی چه می باشد

مثلا کانکس اداری، کانکس نگهبانی، کارگاهی، مدیریتی، مسکونی و غیره

 

سایز و ابعاد درخواستی کانکس

عرض کلیه کانکس ها حداقل ۲۵۰ سانتیمتر بایستی درنظر گرفته و چنانچه کانکس درخواستی با این عرض کفایت نماید، هزینه حمل و نقل آن حدود ۶۰% ارزان تر خواهد.

چنانچه در دستگاه درخواستی میز کار، تخت خواب، کمد و یا تجهیزات دیگری در نظر داشته باشید تعبیه گردد بهتر است عرض آن ۳۰۰ سانتیمتر باشد.

طول کانکس های درخواستی بنابر نوع کابرد آن می تواند متفاوت باشد و با توجه به تناسب قیمت و ابعاد بهتر است طول درخواستی بنابر کاربرد آن باشد تا به لحاظ ریالی به صرفه بوده و وجه اضافی پرداخت نگردد.

 

امکانات مورد نیاز و پلان کانکس

در نظر داشته باشین در هر کانکس بستگی به ابعاد آن می توان با پارتیشن بندی اتاق هایی با ابعاد درخواستی ایجاد نموده و نیز با توجه به نیاز و نوع آن می توان سرویس بهداشتی توالت، دستشویی و حمام، آشپزخانه، انباری و …تعبیه نمود.

پس باید در نظر بگیریم برای کنترل قیمت کانکس بهتر است از امکانات و پلانی که برایمان ضرورت دارد در استفاده نماییم.

 

نوع استراکچر، اسکلت و شاسی کانکس

کانکس های درخواستی بنابر نوع استفاده آن اسکلت و شاسی متفاوتی از یکدیگر داشته و می بایست قبل از تولید یک کانکس از کاربرد آن اطلاع کافی داشته باشیم تا براساس آن شاسی و اسکلت متناسب کاربرد آن طراحی و تولید گردد؛ به عنوان مثال چنانچه یک کانکس برای نصب دستگاه هایی با وزن زیاد یا با کاربرد اتاق سرچاهی بابت شرکت های آب و فاضلاب یا کانکس مسکونی برای استراحت کارکنان پروژه ها درخواست گردد همگی دارای شاسی و اسکلت مختلفی بوده و بهای تمام شده هریک بنابر استفاده آن با یکدیگر متفاوت می باشد، پس باید دقت نماییم هزینه اضافی بابت درخواست خود متحمل نشویم و به درستی انتخاب نماییم.

 

جنس دیواره ها و عایق میانی آن

همانطور که در مقالات قبلی نیز اشاره شد عایق بندی و جنس دیواره ها در کانکس ها با یکدیگر فرق دارد، مثلا عایق با فوم پلی یورتان برای مناطق خیلی گرم یا خیلی سرد پیشنهاد می گردد و به عنوان بهترین عایق سرمایش و گرمایش تلقی می گردد و چنانچه برای خریداری عایق بندی صدا اهمیت داشته باشد می بایست از فوم پلی  استایرن یا در درجه بالاتر عایق Stone Wool با ضخامت مناسب پیشنهاد می گردد.

یا برای مناطق مرطوب و شرجی و حاره ای جنس دیواره های داخلی از ساندویچ پانل گالوزینک رنگ کوره ای در درجه اول یا پنل های پوششی UPVC برای رفع نیاز با هزینه، کانکس ارزانتر پیشنهاد می گردد.

همانطور که ملاحظه می نمایید متریال مصرفی برای نیاز های مختلف به لحاظ ریالی متفاوت بوده و بهتر است در زمان سفارش از مشاورین و کارشناسان بخش فروش پوریا کانتین بین الملل راهنمایی های لازمه را کسب نمایید.

 

نوع پوشش بروی اسکلت و دیواره ها

همیشه در نظر داشته باشیم کانکس هایی که در مناطق مرطوب درحال استفاده می باشند معمولا بیشترین آسیب از پوسیدگی شاسی و اسکلت ناشی شده و دچار زنگ زدگی می گردد، لذا می بایست درنظر بگیریم قبل از تولید کانکس مربوطه می بایست کلیه استراکچر پس از مراحل مختلف چربیگیری و سندبلاست شده و بروی آن پوشش های اپوکسی و رنگ های پلی یورتان بصورت یکپارچه اجرا شده تا از هرگونه پوسیدگی جلوگیری بعمل آید.

 

جهت کسب اطلاع از قیمت ها با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید