کانکس قرنطینه پوریا کانتین بین الملل

کانکس جهت اتاق قرنطینه

شیوع ویروس کرونا در تمامی دنیا، کشورها را وادار کرده است که در نبردهای خود برای محافظت از مردم، به کنترل های سخت قرنطینه‌ای متوسل شوند تا از گسترش این ویروس جلوگیری کنند. چاره اندیشی برای مقابله با ویروس کرونا، که بیماری بسیار مسری بوده و همچنان دارو و واکسنی برای آن کشف نشده است، امروزه امری ضروری است. یکی از مواردی که در این روزها به شدت کمبود آن حس می شود مکان هایی برای قرنطینه افرادی است که به بیماری دچار شده و یا مشکوک به بیماری هستند. یکی از بهترین انتخاب ها برای این امر استفاده از کانکس ها جهت اتاق قرنطینه است.

 

کانکس های مناسب جهت اقامت

کانکس ها، سازه هایی پیش ساخته هستند، که درون کارخانه ساخته شده و بعد به محل مورد نظر منتقل می شوند. ساخت کانکس ها در طول زمان بسیار کمی صورت گرفته و برای انتقال آن ها تدابیر زیادی لازم نیست. کانکس ها را میتوان در هر محلی قرار داده و بعد آن ها را به مکان های جدیدتری منتقل کرد. بنابراین کانکس ها، به دلیل قابلیت جا به جایی، سرعت ساخت و کاهش هزینه ها گزینه ی مناسبی به عنوان اتاق های قرنطینه هستند.

کانکس ها می توانند از امکانات رفاهی خوبی برخوردار باشند. می توان آن ها را بسیار مجهز کرد مثلا قرار دادن وسایل مخصوص آشپزخانه مانند اجاق گاز سینک ظرفشویی، کابینت بندی و … و همچنین قرار دادن سرویس بهداشتی، حمام، اتاق خواب و … و یا آن ها را به صورت ساده ای تنها برای استفاده های خاص مناسب سازی کرد.

 

کانکس قرنطینه پوریا کانتین

 

کاربرد های کانکس جهت اتاق قرنطینه برای تیم پزشکی

یکی از مواردی که این روزها مورد توجه است، عبور و مرور مسافرانی است که در نوروز علی رقم تذکر های داده شده به مسافرت رفته و قصد ورود به شهر را دارند. در این بین افرادی حضور دارند که به بیماری کرونا مشکوک بوده و برای اطمینان خاطر نیاز به بررسی های تخصصی تری دارند. یکی از راه ها استفاده از کانکس هایی جهت استقرار تیم پزشکی در خارج از شهر است. می توان کانکس ها را به یک تیم پزشکی کوچک مجهز کرده تا افراد مشکوک را درون آن مورد آزمایش قرار دهند. این کانکس ها طبعا باید به اتاقی جهت استقرار پزشک، اتاق انتظار، اتاق نشیمن و … مجهز شوند. افراد مشکوک قبل از ورود به شهر باید وارد این مکان ها شده و تست های مورد نیاز از آن ها گرفته شود.

 

کاربرد های کانکس جهت اتاق قرنطینه افراد

در برخی موارد افراد بیمار نیاز به مکانی خصوصی برای قرنطینه خود دارند تا دیگر افراد نزدیک به خود را که در یک خانه با آن ها زندگی می کنند را آلوده نکنند. این اتاق می تواند کانکس کوچکی در ابعادی مانند 3*6 باشد که به مکان های ضروری مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، تخت یک نفره وسایل گرمایشی و یا سرمایشی و پنجره ای برای ارتباط با بیرون و … که مورد نیاز حضور یک فرد برای 14 روز است، تجهیز شود. این کانکس ها باید تهویه مناسب داشته و بعد از تخلیه ضدعفونی شوند تا برای استفاده افراد دیگر آماده شوند.

 

ساخت کانکس قرنطینه پوریا کانتین

 

 کاربرد های کانکس جهت اتاق قرنطینه برای سربازان و افرادی که از خانواده دور هستند

یکی از گروه هایی که در این شرایط در خطر قرار دارند، سربازانی هستند که به دور از خانواده در گروه های مختلفی زندگی می کنند. زندگی در محیط های گروهی به خصوص در شرایطی که امکانات کمی در اختیار افراد قرار دارد، یکی از معضل های این روزها است. یکی از بهترین راه حل ها استفاده از کانکس هایی جهت اتاق قرنطینه افراد است. از آن جایی که عبور و مرور و بازگشت این افراد به خانه، خطر های بسیاری داشته و شیوع بیماری را افزایش می دهد، با استفاده از این کانکس ها می توان فرد مبتلا را تا بعد از درمان خود قرنطینه کرد تا باعث شیوع این بیماری نشود.

 

کاربرد های کانکس جهت اتاق قرنطینه افراد در شرایط خاص

مانند سرباز خانه ها برخی از موسسات نیز وجود دارند که شرایط خاصی دارند، مانند زندان ها، بیمارستان های روانی که افراد بسیاری را در خود جای می دهند، خانه های سالمندان، بهزیستی ها و … در این مکان ها نیز افراد به صورت گروهی زندگی می کنند و در صورت ابتلا به بیماری خطر بسیاری برای باقی افراد دارند. بنابراین در این مکان ها نیز استفاده از کانکس های مخصوص قرنطینه افراد تدبیری کاربردی است. از آن جایی که کانکس ها مقرون به صرفه، و قابل جا به جایی هستند می توان با هزینه ای مناسب، جلوی اتفاقات فجیع تر را به سادگی گرفت. علاوه بر این پس از اتمام این دوران که قطعا مقطعی است، کانکس ها پس از ضد عفونی و تدابیر بهداشتی، کاملا قابل فروش و قابل انتقال به غیر هستند.

 

کانکس های سیار جهت درمانگاه های موقت

کانکس ها سازه هایی موقتی به شمار می آیند. در این روزها که بیمارستان ها و درمانگاه ها نیاز به مکان هایی خاص برای رسیدگی به افراد کرونایی و یا مشکوک به کرونا دارند، می توان به فکر استفاده از کانکس های سیار جهت درمانگاه های موقت افتاد. این کانکس ها را می توان در کنار درمانگاه ها مستقر کرده و حضور و رفت و آمد افراد مشکوک به بیماری به داخل درمانگاه را به حداقل رسانید.

 

پوریا کانتین بین الملل

 

قیمت کانکس جهت اتاق قرنطینه

قیمت کانکس جهت اتاق قرنطینه با توجه به امکاناتی که برای تجهیز آن استفاده می شود و مساحت آن متفاوت است. کانکس ها مانند هر ساختمان دیگری بر اساس متر مربع به فروش می رسند، اما همان طور که اشاره شد قیمت کانکس های مختلف با یکدیگر متفاوت است لطفا برای اطلاع از قیمت های دقیق و به روز از طریق شماره تماس هایی ک در سایت قرار گرفته است، تماس حاصل فرمایید.

 

استفاده از کانکس ، راه حلی مقرون به صرفه

علاوه بر تمامی مواردی که ذکر شد، تاکید بر این موضوع که استفاده از کانکس ها راه حلی بسیار مقرون به صرفه است، ضروری است. زیرا ساخت کانکس های موقتی کمتر از یک دوم هزینه ساخت یک ساختمان دائمی داشته و درصورت نیاز به یک کانکس با عمر بیشتر مشابه قیمت یک ساختمان با این تفاوت اصلی که سرعت ساخت آن بسیار بیشتر بوده و در کمترین زمان ممکن قابل استفاد هستند. علاوه بر این کانکس ها به راحتی منتقل شده و بعد از رفع بحران می توان آن ها را به کاربری دیگری تغییر داده و یا به فروش رساند.

 

کانکس سیار پوریا کانتین بین الملل

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش و خرید کانکس جهت اتاق قرنطینه برای بیماران کرونایی و تیم پزشکی با پوریا کانتین بین الملل تماس حاصل فرمایید .