کانکس دست دوم

معايب خريد کانکس دست دوم

کانکس ها را باید جزء آن دسته از سازه هایی در نظر بگیرید که حتی نوع دست دوم آنها توانسته نظر بسیاری از افراد را به سمت خود جذب نماید. درواقع اکثریت افراد بر این عقیده اند استفاده از کانکس دست دوم می تواند نه تنها در هزینه ها بلکه در زمان نیز صرفه جویی قابل توجهی را به همراه داشته باشند. اما مسئله اینجاست بهره گیری از وسایل دست دوم همواره با معایبی نیز همراه خواهد بود. البته نمیتوان کتمان کرد کانکس های دست دوم هزینه ها را کاهش می دهند اما بی عیب هم نیستند.

به همین دلیل است که گفته می شود قبل از خرید و هر گونه اقدام به طور کامل نسبت به این مسائل آشنایی پیدا کنید. حال که بحث این نوع از کانکس ها به شدت داغ شده است، بیایید کمی بیشتر در رابطه با آنها بدانید. پس با ما همراه باشید.

منظور از کانکس دست دوم

منظور از کانکس دست دوم چیست؟

کانکس دست دوم که از آن تحت عنوان کانکس کار کرده نیز یاد می شود از جمله محصولاتی است که این روزها بسیاری از توجهات را به سمت خود جلب کرده است. این نوع از کانکس ها همانطور که از اسمش پیداست، برای مدتی کوتاه توسط مالک مورد استفاده قرار میگیرد و سپس بنا به هر دلیلی، اقدام به فروش آن می نماید.

امروزه این نوع از کانکس ها کاربردهای بسیار زیادی دارند. به عنوان مثال؛ مطمئنا پیمانکاران ساختمان ها را دیده اید که انواع مختلفی از کانکس ها در نزدیکی محل کارشان قرار دارد. آنها از این کانکس ها جهت استراحت، نگهبانی و مراقبت از مصالح و همچنین برگزاری جلسات درون تیمی استفاده می کنند.

از جمله مواردی که باعث شده محبوبیت آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند، قیمت آن است. به گونه ای که نسبت به کانکس های نو و تازه قیمت بسیار مناسب تر و به صرفه تری دارند و برای آن دسته از افرادی که می خواهند سازه ای مقرون به صرفه و ارزان داشته باشند، بسیار مناسب خواهد بود.

اما آیا به معایب آنها فکر کرده اید؟ آیا یک محصول دست دوم بی عیب است؟ آیا تنها باید قیمت را ملاک خرید کانکس قرار دهیم؟
اینها سوالات مهمی هستند که قبل از هرگونه اقدام برای خرید باید به آن توجه داشته باشید و پاسخی درست و اصولی برای آن پیدا کنید. پس خیلی دور از ذهن نیست اگر بخواهیم در این بخش به معایب کانکس دست دوم بپردازیم.

معایب کانکس دست دوم

معایب کانکس دست دوم

همانطور که گفته شد امکان ندارد اقدام به خرید محصولی کنید اما معایبی را با خود به همراه نداشته باشد. به عنوان مثال، خریداران هیچگونه اطلاعاتی نسبت به کیفیت مصالح و مواد به کار رفته در ساخت آن ندارند. همچنین نمی توانند نسبت به سلامت آن و تجهیزاتی که در آنها بکار رفته است مطمئن باشند.

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن اهمیت داده شود، ضمانت محصول است. کانکس های دست دوم هیچگونه ضمانتی ندارند. از همین رو امکان مرجوعی برای آنها وجود ندارد. درواقع خریداران باید آن را با ضمانت خود خریداری نمایند. چه بسا که شرکت پوریا کانتین با ارائه ضمانت کالا، به شما این اطمینان را می دهد در صورت خرید از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

این مسئله را میتوان مهم ترین مسئله ای دانست که متخصصان به آن اشاره می کنند.
درواقع شما باید قبل از خرید این کانکس ها، تمامی زوایای آن مانند، درب ها، سیم کشی ها، کلید و پریز ها و پنجره ها را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. تا در صورت وجود مشکل و یا نیاز به تعمیرات از خرید آن منصرف شوید. زیرا هرگونه تعمیر میتواند هزینه سنگینی را حتی از قیمت اولیه آن بر روی دست شما بگذارد.

حتی ممکن است بیشتر از آن باشد، که در چنین مواقعی سفارش یک کانکس نو، که هم اطلاعات کیفی مصالح آن در دسترس است و هم دارای ضمانت است بسیار معقول تر و منطقی تر خواهد بود. بنابراین بهتر است خریداران برای جلوگیری از صرف هزینه های بیشتر یک کانکس نو و مطابق با شرایطی که می خواهند را سفارش دهند.

خرید کانکس دست دوم

خرید کانکس دست دوم

با وجود تمامی مواردی که در راستای معایب کانکس دست دوم خدمت شما ارائه شد. اگر قصد خرید کانکس دست دوم  را دارید، توصیه می کنیم حتما با مشاوران و متخصصان شرکت های فعال در این حوزه صحبت کنید. آنها میتوانند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهند. در این صورت است که میتوان گفت نسبت به خرید خود اطمینان کاملی خواهید داشت.