کانکس های دو طبقه پوریا کانتین بین الملل

آشنایی با کانکس های دو طبقه

در بعضی از مواقع خریداران محصولات کانکس و… مجبور می شوند که به دلیل کمبود فضا و نیاز به اتاق ها و سالن های بیشتر از کانکس های دو طبقه استفاده کنند. کانکس دو طبقه از جمله کانکس هایی هستند که می توان در طبقه همکف آنها سالن پذیرایی، آشپزخانه، دستشویی و… را قرار داد و در طبقه بالای آن اتاق خواب ها را تعبیه کرد. کانکس های دو طبقه دارای راه پله ای فلزی برای دسترسی به طبقه بالا و همچنین دارای تراس برای افزایش زیبایی هستند. طبقه اول این کانکس ها دارای اسکلت تقویت شده در چهار طرف کانکس است و طبقه بالایی به این اسکلت تقویت شده پیچ و بر روی آن سوار می شود. با این روش می توان علاوه بر کانکس های دو طبقه، کانکس های چند طبقه نیز طراحی کرد.
کانکس های دو طبقه به طور کلی یکی از سازه های پرکاربرد هستند و معمولاً افراد و یا شرکت هایی به دنبال این نوع از کانکس ها می روند که مشکل کمبود فضا دارند و به همین دلیل مجبور می شوند که از کانکس های دو طبقه استفاده کنند. البته کانکس های دو طبقه بسته به نیاز می توانند در سایزها و طرح های مختلفی ساخته شوند، که این مورد سبب شده است تا افراد بسیاری به سمت این نوع از کانکس ها جذب شوند. کانکس های دو طبقه بسته به نیاز و فضای مورد نظر که قرار است در آن قرار بگیرند، طراحی و ساخته می شوند. برخی از کانکس های دو طبقه را می توان در صورت نیاز جدا کرده و به صورت مجزا نیز مورد استفاده قرار داد.

انواع کانکس های دو طبقه پوریا کانتین

انواع کانکس های دو طبقه

کانکس های دو طبقه تقریباً در همه جا کاربرد دارند. از این کانکس ها می توان در کارگاه های مهندسی، کارگاه های صنعتی و حتی در باغ ویلاهای شخصی استفاده کرد. به طور کلی در هر جایی که مشکل کمبود فضا وجود داشته باشد، می توان از کانکس های دو طبقه بسته به کاربرد مورد نظر استفاده کرد.

کانکس دو طبقه مدیریتی
این نوع از کانکس ها برای اتاق مدیران، همایش ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.

کانکس دو طبقه کارگاهی
این نوع از کانکس دو طبقه برای دفاتر کارکنان کارگاه و برنامه ریزی های کارگاهی استفاده می شود. در کارگاه های صنعتی که وسایل و ابزار آلات زیاد هستند و در عین حال نیاز به فضایی برای استقرار مهندسان و استراحت کارکنان می باشد، استفاده از کانکس های دو طبقه بهترین گزینه است. با استفاده از کانکس دو طبقه فضای کمتری در محوطه کارگاه اشغال می شود.

کانکس دو طبقه ویلایی
از این نوع کانکس ها در ویلاهایی که مساحت کمی دارند و مقصود این است که از این مساحت کم حداکثر استفاده صورت گیرد، استفاده می شود. ممکن است زمینی برای ساخت ویلا انتخاب شده باشد و به دلیل کمبود مساحت زمین و نیاز به ساخت فضای مسکونی بیشتر درون این ویلا باشد، در این صورت می توان از کانکس های دو طبقه استفاده کرد. کانکس های دو طبقه علاوه بر ایجاد فضای بیشتر مساحت کمتری را هم از زمین اشغال می کنند و می توان از باقیمانده زمین که برای ویلا در نظر گرفته شده است، برای مقاصد دیگر بهره برد. در این نوع کانکس میتوان فضای طبقه همکف را به صورت سالنی جهت نشیمن و آشپزخانه اپن در نظر گرفت و اتاق های خواب در طبقه دوم اختصاص داده شوند.

کانکس دو طبقه مسکونی پوریا کانتین بین الملل

 

کانکس دو طبقه مسکونی
این نوع از کانکس های دو طبقه از زیباترین کانکس هایی هستند که می توانند به عنوان منازل مسکونی مورد استفاده قرار گیرند. در این کانکس ها می توان از طبقه همکف به عنوان یک فضای نشیمن زیبا و آشپزخانه استفاده کرد و اتاق خواب ها و محل تماشای تلویزیون و همچنین محل نشست های شبانه را در طبقه بالای کانکس قرار داد.

کانکس دو طبقه خوابگاهی
این نوع از کانکس ها برای استراحتگاه مهندسان در کارگاه ها و … استفاده می شود.

کانکس دو طبقه برای رستوران، کافی شاپ و … نیز در برخی تفریحگاه ها کاربرد دارد. به دلیل استفاده از مواد و رنگ های مختلف در ساخت کانکس ها، تقریباً می توان کانکس های دو طبقه را با متریال و رنگ های مختلف سفارش داد. در واقع طراحی خارجی و داخلی کانکس و مواد استفاده شده در آن بسته به سلیقه افراد می تواند متفاوت باشد.

 

طراحی کانکس دو طبقه

در طراحی شاسی و اسکلت کانکس های دو طبقه از ورقه های فولادی استفاده می شود و به همین دلیل از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند. در ساخت کانکس های دو طبقه به خصوص کف آنها می توان از موادی مانند پارکت، کفپوش، سنگ و سرامیک استفاده کرد. در طراحی نمای کانکس های دو طبقه معمولاً از ورقه های PVC استفاده می شود، البته بسته به درخواست مشتری میتوان از نمای گچ و ورقه های MDF نیز استفاده کرد که جلوه زیباتر و شکیل تری را به کانکس های دو طبقه می بخشند.

طراحی کانکس دو طبقه پوریا کانتین

مزایای کانکس دو طبقه

از مهم ترین مزایایی که می توان برای کانکس دو طبقه نام برد، ایجاد فضای بیشتر و افزودن چشم انداز بهتر به محیط می باشد که این کار با قرارگیری دو طبقه روی هم صورت می گیرد. به عنوان مثال اگر ویلایی را در دامنه کوه ساخته باشید، ممکن است که درخت ها و دیوارها مانع از دیدن چشم انداز کوه شوند، که در این مورد استفاده از یک کانکس دو طبقه این مشکل را حل می کند. شاید بتوان به ایجاد یک تراس دلنشین و نورگیر برای دور همنشینی نیز به عنوان مزایای کانکس دو طبقه اشاره کرد. همچنین در محیط های کارگاهی برای تسلط مهندسان و مدیران به محوطه کارگاه استفاده از کانکس دو طبقه بهتر است.

قابلیت های کانکس های دو طبقه
● ساخت سریع و حمل و نقل آسان
● ساخت هر طبقه به صورت جداگانه و اتصال آنها به هم بعد از اتمام کار
● استفاده از کانکس دو طبقه به عنوان یک سوئیت کامل در باغ ویلا
● قابلیت ایجاد تراس برای نمای بهتر و دلنشین تر در طبقه دوم کانکس های دو طبقه
● ساخت کابینت های آشپزخانه به صورت کاملاً MDF
● استفاده از پله های بیرونی جهت دسترسی به طبقه بالا
به طور کلی کانکس های دو طبقه در طرح ها و اندازه های مختلف بسته به سلیقه مشتری طراحی و ساخته می شوند. همچنین امکانات مورد استفاده در کانکس های دو طبقه می توانند با توجه به سفارش مشتری تغییر کنند. کانکس های دو طبقه در ابعادهای مختلف طبق درخواست مشتری بصورت اداری، مسکونی،دو قلو و چند قلو دارای فضای خوابگاهی، استراحت، اتاق های کارمندان، مدیران و سالن کنفرانس شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی ها و اورژانس های کشور، ادارات و مراکز نظامی و انتظامی، شرکتهای عمرانی و احداث نیروگاه ها و … قابل سفارش هستند.

 

مزایای کانکس دو طبقه پوریا کانتین