کانکس اورژانس پوریا کانتین بین الملل

انواع کانکس اورژانس و کاربرد آن

کانکس های اورژانس نوع خاصی از کانکس ها بوده که سازه های آن درون کارخانه و به دور از محیط ساخته شده و سپس به محل مورد نظر منتقل می شوند و تجهیز می شوند. این نوع کانکس ها در مدل های مختلفی طبق نیاز های اورژانس، مانند اتاق سرم، اتاق استراحت پرسنل، اتاق انتظار، اتاق معاینه و … تجهیز هستند.کانکس های اورژانس در مسیر های بین راهی قرار گرفته  و برای خدمت رسانی به مسافران و کنترل سوانح از آن ها استفاده می شود.

 

پوریا کانتین بین الملل

 

کاربرد کانکس اورژانس

سازمان های امداد پزشکی یکی از پیچیده ترین جنبه های مدیریت یک فاجعه هستند ، زیرا سازه ها باید سریع پاسخ دهنده و مجهز باشند تا بتوانند در حد امکان به افراد کمک کنند. کانکس های اورژانس برای نجات در برابر بلایای طبیعی و تصادفات جاده ای ، همواره مورد استفاده مقامات مسئول از قبیل حفاظت از عمران ، وزارت کشور ، اداره آتش نشانی ، هلال احمر ، نیروهای مسلح ملی و بین المللی و سازمان های بشردوستانه مانند سازمان ملل قرار می گیرند. کانکس های اورژانس قابلیت جا به جایی داشته و به سرعت در محل های مورد نظر نصب می شوند. این کانکس ها علاوه بر جاده ها در مناطقی که دچار بلاهای طبیعی از قبیل سیل، زلزله و … می شوند نیز کاربرد دارد.

 

انواع کانکس اورژانس

کانکس های اورژانس انواع و مدل های گوناگونی دارند، برخی از آن ها بسیار بزرگ و مجهز به وسایل حرفه ای و اتاق های متعدد بوده و برخی از آن ها به اندازه های بسیار کوچک و تنها مجهز به اتاق ها و تجهیزات بسیار ضروری و اولیه هستند. مدل های کوچک تر از طریق چرخ ها به صورت سیار در می آیند و به مناطق مختلف منتقل می شوند.

کانکس ها سازه هایی هستند، که به دور از محل در کارخانه ساخته شده و در موارد مهمی از قبیل زمان و هزینه مقرون به صرفه هستند. قسمت های مختف کانکس های بزرگ به دور از سایت ساخته شده و سپس به صورت قطعه هایی جدا از هم به محل منتقل شده و در آن جا به هم متصل شده و تجهیزات درون آن ها منتقل می شوند.

این روش باعث صرفه جویی در ساعات کاری شده و سریعا قابل استقرار و استفاده هستند. بنابراین استفاده از کانکس های اورژانسی باعث صرفه جویی در هزینه ها شده که در نتیجه می توان این هزینه ها را به موراد اساسی تری از قبیل تجهیزات حرفه ای اختصاص داد.

 

کانکس اورژانس پوریا کانتین بین الملل

 

چرا  استفاده از کانکس اورژانسی بهتر از ساخت ساختمان های مرسوم است

هنگامی که یک فاجعه طبیعی ، بحران یا شرایط اضطراری دیگری رخ دهد ، ارزیابی سریع فوریت های مورد نیاز و مقیاس آن نیازها دشوار است. کانکس های اورژانس مجموعه ما، می تواند راه حلی مؤثر برای تأمین نیازهای جامعه در بحران باشد و در عین حال به راحتی در صورت لزوم به سرعت مقیاس بندی شود. ما هرگز نمی دانیم چه موقع بحران رخ خواهد داد یا به چه شکلی صورت می گیرد ، اما با استفاده از کانکس های اورژانس ، یک راه حل سریع و ایمن برای مدیریت بحران وجود دارد.

از طرفی ساخت ساختمان های سنتی علاوه بر زمان بسیار زیاد، هزینه های گزاف و … ممکن است با اختلالاتی از قبیل آب و هوای نامطلوب، نبودن نیروی کار کارآمد و … مواجه شود که ساخت آن را به تعویق می اندازد. اما با استفاده از کانکس اورژانس، بسیاری از این مسائل حل خواهد شد. ساختمان های معمولی، راه حلی ناامن در شرایط و محیط های خاصی از قبیل مناطق بحران زده و یا جاده ها هستند. اما کانکس های اورژانس خارج از محیط ساخته شده و با توجه به اینکه هر قطعه طبق استانداردهای بالا در کارخانه ساخته می شود علاوه بر سرعت ساخت بالا، دردسر کمتر، هزینه های مقرون به صرفه و … از کیفیت و طول عمر بالاتری نیز برخوردار هستند.

 

 

پوریا کانتین بین الملل

 

مزایا و چالش های کانکس های اورژانس

مالکانی كه تصمیم می گیرند از کانکس های اورژانس استفاده کنند، این كار را صرفاً به این دلیل انجام می دهند كه بخواهند هزینه و زمان را برای پروژه های خود كاهش دهند ، اما چندین مورد دیگر نیز در مورد مزایای استفاده از کانکس های اورژانس وجود دارد:

دوستدار محیط زیست

کانکس ها می توانند کمک بزرگی به اهداف ساخت و ساز پایدار پروژه کنند. روش های ساختمانی سنتی می تواند به مواد اضافی نیاز داشته باشد که منجر به افزایش ضایعات می شود ، اما کانکس ها در یک کارخانه ساخته می شوند ، و در اکثر موارد، مواد اضافی قابل بازیافت هستند. این امر تولید زباله را به شدت کاهش می دهد.

پس انداز مالی

استفاده از کانکس ها با قیمت مقرون به صرفه ای که دارند بسیار به صرفه تر از ساخت و ساز های سنتی است. تولید کارخانه ای کانکس ها نیز به دلیل تکرار کار، برای پیمانکاران باعث ایجاد شرایطی سازگارتر و قابل اطمینان تر می شود. علاوه بر این ، کاهش زمان ساخت و ساز می تواند به طور قابل توجهی در تأمین هزینه های ساخت و ساز صرفه جویی کند.

انعطاف پذیری

کانکس های اورژانس می توانند به راحتی در مکان های مختلف با بسیاری از شرایط مونتاژ شوند، که به طور قابل توجهی تقاضا برای ذخیره و جابجایی مواد اولیه را کاهش می دهد ، انرژی مصرفی را به حداقل می رساند و در کل زمان مورد نیاز را کاهش می دهد. کانکس ها می توانند قابلیت انعطاف پذیری در طراحی سازه را فراهم آورند ، که می تواند طیف گسترده ای از فرصت های طراحی را فراهم کند.

کیفیت پایدار

ساخت و ساز در سایت بسیار وابسته به سطح مهارت پیمانکاران مختلف است ، اما کانکس ها در یک محیط کنترل شده تولید می شوند و از استانداردهای مشخص شده پیروی می کنند ، در کانکس ها  تمامی قطعات با کیفیت های دقیق و سختگیرانه در سراسر فرآیند تولید می شوند.

کاهش اختلال در محل

با توجه به اینکه کانکس ها در خارج از محل ساخته می شوند، به شدت اختلالات محیطی از قبیل سر و صدا ، آلودگی ، زباله و ترافیک ایجاد شده را محدود می کنند. این رویکرد ساده به ساخت و ساز همچنین فضای بسیار کارآمدتری را برای بهره وری فراهم می کند و حواس پرتی های غیر ضروری را از بین می برد.

زمان ساخت کوتاهتر 

ساخت کانکس های اورژانس می تواند به مراتب کمتر از ساخت و ساز های سنتی باشد، زیرا شرایط محیطی از قبیل مشکلات نیروی کار، آب و هوای نامتعادل، کمبود مواد اولیه و … همگی قابل کنترل می شوند.

قیمت کانکس اورژانس

کانکس های اورژانس نیز مانند کانکس های دیگر بر حسب متر مربع به فروش می رسند. با توجه به امکاناتی که در ساخت، عایق بندی، طراحی داخلی، تجهیزات و …  در آن به کار رفته قیمت هر متر مربع کانکس ها با یکدیگر متفاوت است. برای تولید، تمامی شرایط طبق نظر و نیاز شما در نظر گرفته می شود تا کانکس مطابق آنچه  شما می خواهید، تکمیل و تحویل داده شود. بنابراین قیمت این نوع کانکس ها متنوع می باشد. برای اطلاعات دقیق تر از قیمت های به روز لطفا از طریق شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

کانکس اورژانس پوریا کانتین بین الملل

 

در پایان پیشنهاد می گردد جهت کسب اطلاع از قیمت های انواع کانکس های اورژانس با همکاران پوریا کانتین بین الملل در بخش فروش تماس حاصل فرمایید .