ایزولاسیون و عایق بندی کانکس پوریا کانتین بین الملل

ایزولاسیون و عایق بندی کانکس

انرژی گرما می تواند با سه مکانیسم اساسی – رسانایی ، انتقال و تابش از کانکس شما خارج شود. دیوارهای خارجی عایق بندی شده مسئولیت 35 درصد تلفات گرمای کانکس را بر عهده دارند. 25%  نشت هوا از سقف های عایق نشده نیز صورت می گیرد. بیشتر مواد عایق کانکس با کندی جریان حرارتی رسانا و همرفت کار می کنند. بنابراین ، برای کاهش گریز انرژی از کانکس خود ، نیاز به عایق کاری آن دارید.

 

عایق بندی کانکس پوریا کانتین

 

مزایای ایزولاسیون و عایق بندی کانکس

عایق بندی  کانکس ها باعث می شود در مصرف انرژی صرفه جویی کنید ، صورتحساب های گرمایشی و خنک کننده را کاهش می دهد ، سر و صدا را کنترل می کند و حتی رطوبت را کاهش می دهد. اینکه چقدر پول با عایق بندی کانکس خود صرفه جویی می کنید به عوامل مختلفی از جمله نوع عایق و اندازه کانکس شما بستگی دارد. علاوه بر این ، بسته به قدمت کانکس شما ، باید اقدامات عایق کاری خاص آن را انجام دهید.  عایق کاری دیوار و انبار خارجی دارای چندین مزیت است که در ادامه به بررسی مفصل هر یک از آن ها می پردازیم:

 

بهره وری انرژی خانه شما را بهبود می بخشد

گرما از فضاهای گرم تر و سردتر جریان می یابد تا زمانی که دیگر اختلاف دما بین دو محیط وجود نداشته باشد. عایق کاری به کاهش تلفات گرما در هوای سرد و افزایش گرما در هوای گرم کمک می کند. مقاومت در برابر جریان گرما را فراهم می کند و به عنوان سدی عمل می کند که محیط داخلی را از شرایط آب و هوایی خارج محافظت می کند. با نصب عایق بندی دیوار های کانکس، میزان نشت هوا از کانکس شما به طرز چشمگیری کاهش می یابد و هزینه های ناشی از آن به صورت چشمگیری کاهش می یابد.

 

انرژی حرارتی را بهبود می بخشد

عایق کاری به گرم نگه داشتن خانه شما در زمستان و خنگ نگه داشتن آن در تابستان کمک می کند. با کاهش تلفات گرما و سرما از طریق دیوارها و سقف ، انرژی حرارتی را بهبود می بخشد. کانکس دمای پایدار تری را در طول سال حفظ می کند و محیطی دلپذیر و سرپوشیده را برای زندگی در آن فراهم می شود.

 

 کانکس پوریا کانتین

 

ایزولاسیون و عایق بندی خطر تراکم و افزایش قالب را کاهش می دهد

تراکم، ناشی از اختلاف دما بین سطوح خارجی و داخلی دیوارها و پنجره های کانکس شما است. عایق بندی کانکس، به کاهش خطر تراکم و رطوبت دیوارها کمک می کند. لایه های عایق بندی کانکس برای عایق کاری دیوارهای خارجی یک لایه محافظ 100٪ ضد آب و آبگریز را ارائه می دهد.

 

عایق بندی کانکس ساخت و ساز را با دوام تر می کند

عایق بندی های مخصوص ایزوله کردن کانکس طراحی شده اند تا یک سد محافظتی ماندگار و طولانی در دیوارهای خارجی کانکس ایجاد کنند. عایق کاری دیواره های خارجی شکاف های موجود در دیوارها را پر کرده و از مرطوب شدن ساختمان جلوگیری می کند و از قرار گرفتن مداوم در برابر سرما و باران مانند، در محیط هایی که از لحاظ اقلیمی آب و هوایی سرد و مرطوب دارند، مانند اقصی نقاط شمالی کشور، محافظت می کند. با توجه به مواد بسیار بادوام عایق کاری، مقاومت در برابر عناصر را افزایش می دهد و از کانکس برای سال های بیشتری محافظت می کند.

 

ایزولاسیون و عایق بندی باعث می شود کانکس شما بهتر به نظر برسد

عایق کاری دیوارهای خارجی می تواند با استفاده از طیف گسترده ای از رندرها و رنگ های سیلیکونی نمای بیرونی کانکس شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. در هر صورت کانکس شما قدیمی یا جدید است و یا دارای یک طراحی قدیمی و یا مدرن باشد، عایق کاری دیوارهای خارجی می تواند به شما در حفظ سبک و طراحی آن بسیار کمک کند.

 

ایزولاسیون و عایق بندی تأثیرات محیطی را به حداقل می رساند و از تغییرات آب و هوا جلوگیری می کند

به حداقل رساندن انرژی مصرفی برای گرمایش خانگی می تواند انتشار CO2 را کاهش داده و به جلوگیری از تغییرات آب و هوا کمک کند. مصرف کمتر سوخت های فسیلی باعث ایجاد محیط پایدار برای نسل های بعدی و فقر سوخت کمتری در آینده خواهد شد. بنابراین اهمیت عایق بندی کانکس ها چندبرابر می شود.

 

کانکس پوریا کانتین بین الملل

 

کنترل رطوبت بهبود یافته

رطوبت وارده درون کانکس شما می تواند انواع مشکلات ایجاد کند. اگر این آب درون دیواره ها متراکم شود ، می تواند باعث ایجاد پوسیدگی ، کپک و حتی لکه های یخ زده رطوبت شود که هنگام ذوب شدن باعث لکه گیری می شوند. عایق کاری با یک غشای مقاوم در برابر بخار متصل به عایق شما باعث کاهش تراکم ناشی از آن می شود که رطوبت ناشی از فعالیت های روزانه مانند حمام کردن ، پخت و پز و شستشو سعی کند از طریق دیواره های کانکس شما به سمت بیرون سردتر شود.

 

آکوستیک بهتر

دیواره های عایق می توانند صداهای آزار دهنده از بیرون را کاهش دهند و باعث کاهش صدایی از اتاق به اتاق دیگر می شوند. با عایق کاری دیوارهای خود ، می توانید انتقال صدا را کم کنید و لذت بردن از هر اتاق کانکس خود را به حداکثر می رسانید. از آنجایی که در برخی کاربردها کانکس ها در محیط های پر سرو صدا، مانند محل های ساخت و ساز برای سکونت کارگران مورد استفاده قرار می گیرند، با داشتن دیوارهای داخلی عایق بندی شده ، دیگر نیاز نیست نگران سرو صداهای آزار دهنده محیط باشید.

 

گرمایش و سرمایش کارآمد

عایق بندی خوب، جریان انتقال گرما را به داخل و خارج از خانه متوقف می کند. این باعث می شود خانه شما در تمام طول سال از انرژی بیشتری برخوردار شود. عایق کاری می کند که هم گرما و هم هوا را در خانه نگه دارد. عایق کاری روی دیوارهای خارجی سدی مانند پتو بین فضای زندگی شما و درجه حرارت شدید در فضای باز ایجاد می کند. عایق بندی دیوارهای شما با محدود کردن حرکت هوا می تواند از بروز این امر جلوگیری کند و این امکان را برای شما فراهم می کند تا در صورتحساب های گرمایشی و خنک کننده تا 40 درصد صرفه جویی کنید.