خريد كانكس با كیفیت مناسب مناطق حاره ای

خريد كانكس باكیفیت مناسب مناطق حاره ای

در دنیای کنونی و با توجه به تفاوت گسترده میان نیاز افراد، کانکس ها به یکی از پرکاربردترین سازه های پیش ساخته تبدیل شده اند. مسلما انواع مختلفی از این سازه ها را چه به عنوان کانکس نگهبانی، اداری، اورژانسی، پلیس و… در سطح شهر دیده اید. اما آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده اید؛ جنس هرکدام از این سازه ها با توجه به نوع کاربری و همچنین شرایط آب و هوایی متفاوت است؟ درواقع شواهد و تحقیقات نشان می دهد شما نمیتوانید کانکس های مناسب شرایط آب و هوای کوهستانی را در مناطق گرمسیر استفاده کنید.

اما سوال اصلی اینجاست؛ در چنین مواقعی چگونه باید جنس کانکس و کیفیت آن را تعیین کنیم؟ دقیقا در همین مرحله از خرید کانکس است که نقش و اهمیت حضور کارشناسان و متخصصان نمود پیدا می کند. از همین رو پوریا کانتین با تیم حرفه ای خود آماده است تا اطلاعات کاملی را در این راستا در اختیار شما قرار دهد. هر چند که در ادامه به طور مختصر به شرح موضوعاتی در این زمینه می پردازیم. با ما همراه باشید.

کانکس را بشناسید

قبل از اینکه به سراغ آشنایی با جنس و کیفیت مناسب کانکس ها در مناطق حاره ای بروید. بیایید در ابتدا کانکس را بشناسید.

بدانید که کانکس ها از جمله پرکاربردترین و بهترین سازه های مورد استفاده در مناطق مختلف هستند. آنها با کارآیی مناسب خود توانسته اند توجه افراد زیادی را نه تنها در بخش ساختمان سازی بلکه در بسیاری از صنایع دیگر به سمت خود جذب نمایند.

در حال حاضر شرکت های بسیار زیادی در حوزه طراحی و ساخت کانکس ها مشغول به فعالیت هستند که از جمله معروف ترین و باسابقه ترین آنها می توان به پوریا کانتین اشاره کرد. آنها به خوبی می دانند با در نظر گرفتن مواردی مانند شرایط اقلیمی مناطق مختلف و همچنین کاربری افراد چگونه بهترین و بی نظیرترین کانکس ها را طراحی کرده و به بازار ارائه دهند. به همین دلیل است که در صدر لیست برترین ها قرار گرفته اند.

اگر به دنبال خرید و استفاده از این سازه های پیش ساخته در مناطق حاره ای هستید باید بگوییم که استفاده از آنها به عنوان کانکس شهرداری، نیکوکاری، اقامت نگهبان و حتی رستوران های خیابانی و… بهترین گزینه است. اما چنین کانکس هایی چه ویژگی هایی دارد؟

جنس کانکس با کیفیت در مناطق حاره ای

امروزه علم و تکنولوژی در بالاترین سطح از پیشرفت قرار دارند. و این مسئله در طراحی و تولید بسیاری از بهترین و برترین ابزارها تاثیرگذار است. به عنوان مثال شرکت های تولید کننده کانکس، قادرند تا از بهترین متریال های موجود در فرآیند ساخت و ساز، سازه های مورد نظر خود استفاده کنند. آیا فکر نمی کنید در چنین شرایطی کانکس هایی با کیفیت بالا به بازار عرضه می شود؟ هر چند که از نظر قیمتی، در رده بالاتری قرار دارند.

برای ساخت کانکس باکیفیت مناسب مناطق حاره ای اغلب متخصصان به سراغ متریال های اصلی و مهم نظیر چوب، آلومینیوم، آهن و آهن گالوانیزه می روند. از طرفی در طی سال های گذشته بسیاری از شرکت های فعال در این حوزه دریافته اند از طریق عایق بندی محکم و بادوام می توانند ساندویچ پانل هایی با پوشش بالا را به مشتریان ارائه دهند. این پوشش در حال حاضر یکی از بهترین و مناسب ترین عایق برای صداست. به همین دلیل است که بهره گیری از آنها در مناطق گرمسیر توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند.

از جمله موضوع دیگری که به خرید کانکس باکیفیت مرتبط می شوند، شرایط آب و هوایی است. کاربران در این مرحله با ارائه اطلاعات مناسب و دقیق به کارشناسان درواقع در رسیدن به کانکسی باکیفیت نقشی موثر ایفا می کنند. به عنوان مثال اگر قصد بهره گیری از این کانکس ها در مناطق کوهستانی را دارید باید بدانید که استفاده از چوب نمیتواند گزینه مناسبی باشد.

زیرا چوب رطوب موجود در هوا و فضا را به سمت خود جذب می کند. به همین دلیل سازه های آهن با پوشش عایق بهترین گزینه است. این مسئله دقیقا به صورت برعکس برای مناطق گرمسیر رخ می دهد.

به همین دلیل است که گفته می شود قبل از هرگونه اقدام و قبل از هرگونه تصمیم گیری برای خرید کانکس با کارشناسان و متخصصان باتجربه و باسابقه در این حوزه مشورت نمائید. آنها میتوانند راهنمایی های دقیقی را در اختیار شما قرار دهند.

اصلی ترین شاخص های انتخاب کانکس با کیفیت

تا اینجا توضیحاتی را درباره کانکس و اهمیت و تاثیر آب و هوا در انتخاب آنها خدمت شما ارائه دادیم. اما مسئله اینجاست که عوامل بسیار زیاد دیگری نیز در این مسیر دخیل بوده و باید به آنها توجه شود. از جمله این نکات عبارتند از:

مشخص کردن نوع کاربری

تا زمانی که ندانید کانکس مورد نظر را به چه دلیل تهیه می کنید، قادر به خرید آن نخواهید بود. درواقع انواع مختلفی از کانکس ها در بازار موجود است. مطمئنا یک کانکس اداری نمیتواند به جهت نگهبانی استفاده شود و نیازهای افراد را پاسخ دهد. این مسئله در رابطه با سایر کانکس ها نیز صدق می کند. از همین رو توصیه می شود قبل از هرگونه اقدام و تصمیم گیری، نیازسنجی دقیقی داشته باشید.

انتخاب سایز و ابعاد مناسب

به خاطر بسپارید که شما می توانید کانکس و سازه پیش ساخته مورد نظرتان را در هر سایز و ابعادی که مدنظر دارید سفارش دهید. هر چند که عرض تمامی کانکس ها چیزی حدود حداقل 250 سانتی متر در نظر گرفته می شود. اگر با این میزان عرض موافق باشید چیزی حدود 60درصد هزینه حمل و نقل خود را کاهش داده اید. مطمئنا بسیاری از افراد به همین دلیل با چنین عرضی موافقت خواهند کرد.

اما مسئله اینجاست؛ اگر کاربری شما به گونه ای دیگر باشد، یعنی به عنوان کانکس مسکونی نیاز به تعبیه تجهیزاتی مانند تخت خواب، کمد، میزکار و… باشد، بهترین عرض درنظر گرفته شده، 300 سانتی متر است.

شاید انتخاب عرض ها کمی سخت باشد اما طول کانکس، کاملا به نیاز کاربر بستگی دارد و میتواند متفاوت باشد. در واقع با توجه به تناسب قیمت و ابعاد بهتر است طول درخواستی بنابر کاربرد آن باشد تا به لحاظ ریالی به صرفه بوده و وجه اضافی پرداخت نگردد.

امکانات مورد نیاز

به خاطر داشته باشید با توجه به نوع کانکسی که انتخاب می کنید، ابعاد آن میتواند متفاوت باشد. درواقع پارتیشن بندی ابعاد کاملا به درخواست مخاطب صورت میگیرد. از طرفی سایر تجهیزات لازم مانند سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و… در آن تعبیه می شود.

برای اینکه بتوانید قیمت نهایی محصول را کنترل کنید توصیه می شود که حتما امکانات و پلان های ضروری را در اولویت قرار دهید.

جنس دیواره ها

در بخش های بالا به این مسئله اشاره کردیم که عایق بندی و جنس دیواره کانکس ها با یکدیگر متفاوت است. اینکه شما به عایق حرارتی یا عایق صدا احتیاج داشته باشید نیاز به بهره گیری از عایق های متفاوت بوده و در نتیجه در قیمت نهایی نیز تاثیر می گذارد. هر چند باید بدانید؛ برای مناطق مرطوب و شرجی و حاره ای جنس دیواره های داخلی از ساندویچ پانل گالوزینک رنگ کوره ای در درجه اول یا پنل های پوششی UPVC برای رفع نیاز با هزینه، کانکس ارزانتر پیشنهاد می شود.

نتیجه گیری

در این مقاله نکات قابل توجهی را درباره خرید کانکس با کیفیت مناسب مناطق حاره ای خدمت شما شرح دادیم. همچنین مهم ترین نکاتی که باید در این مسیر مورد توجه قرار گیرد و بهترین نوع پوششی که با توجه به شرایط آب و هوایی باید مورد استفاده قرار گیرد را مشخص کردیم. اما با این حال موارد زیادی وجود دارد که می تواند ذهن افراد را به خود مشغول کند. به عنوان مثال قیمت نهایی کانکس ها!

زیرا قیمت یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده نوع کاربری و حتی امکانات موجود در یک سازه پیش ساخته است. باید بدانید شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به بخش تماس باما مراجعه کنید. کارشناسان و متخصصان پوریا کانتین با چندین سال سابقه در این صنعت، پس از بررسی و نیازسنجی دقیق شما، نه تنها راهکارهایی برای رسیدن به نتیجه مطلوب بلکه قیمت نهایی را با شما در میان میگذارند.