خريد كانكس ويلايي

خريد كانكس ويلايي با قيمت مناسب

کانکس ویلایی یکی از محصولات شرکت پوریا کانتین است که میتواند به عنوان یک سوئیت شیک مورد استفاده قرار گیرد. این کانکس ها از طرح های مختلفی برخوردار بوده و شما می توانید دقیقا همان چیزی را که مدنظر دارید تحویل بگیرید. هر چند در این مسیر نکاتی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

البته در این مسیر تنها نیستید!! کارشناسان و متخصصان سایت راهنمایی هایی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

کانکس ویلایی در واقع نوعی بنای مسکونی همچون خانه است که از تمامی امکانات مورد نیاز برای سکونت برخوردار می باشد. تنها مسئله ای که تفاوت میان این سازه و خانه های سنتی را به وجود می آورد، مصالح به کار رفته در ساخت آنهاست که مزیت ها را رقم میزند. زمانی که از کانکس استفاده می کنید این قابلیت برای شما مهیا می شود که آن را جابجا کنید. حتی در برابر زلزله از امنیت و مقاومت بالاتری برخوردار باشید. همچنین پس از سفارش و تحویل کانکس ها نیز متوجه خواهید شد سرعت ساخت آنها به طرز قابل توجهی بیشتر است. در چنین شرایطی آیا به سراغ خرید این سازه کاربردی نخواهید رفت؟

شاید همین مسئله را باید دلیلی محکم بر افزایش علاقمندان به این سازه دانست. اما چه نکاتی در حین خرید کانکس ویلایی با قیمت مناسب باید مورد توجه قرار گیرد؟

نکات خرید کانکس ویلایی

نکاتی برای خرید کانکس ویلایی

وقتی صحبت از خرید کانکس ویلایی و یا هر کانکس دیگری می شود، مسائل زیادی ذهن ها را درگیر می کند. اما آگاهی از این نکات کمک می کند تا راحت تر تصمیم بگیرید. پس بیایید این نکات را بشناسید.

در نظر گرفتن ابعاد کانکس

در ابتدا باید بگوییم هیچ محدودیتی در ابعاد برای ساخت کانکس ویلایی وجود ندارد. شما می توانید با توجه به نیاز خود ابعاد موردنظرتان را سفارش دهید. اما به مسئله حمل آن نیز توجه کنید. زیرا حمل آن خصوصا در مسئله ترافیکی، محدودیت هایی را به همراه دارد و باید استانداردهایی در نظر گرفته شود. در این راستا کارشناسان پوریا کانتین به شما کمک خواهند کرد. معمولا توصیه می شود اگر به فکر کانکس های بزرگ هستید میتوانید آن را به دو کانکس ویلایی دو قلو یا چند قلو تقسیم بندی کنید. این کار حمل و نقل آن را به طرز قابل توجهی آسان می کند.  نگرانی ها را از بین می برد.

توجه به طراحی سازه

شاید با خود فکر کنید کانکس های ویلایی به طراحی نیاز ندارند. اما این سازه ها همچون سازه های سنتی نه تنها به طراحی معماری بلکه به محاسبات سازه و بررسی های فنی احتیاج دارند. دقت داشته باشید این قبیل از تصمیم گیری ها پس از مشخص کردن شرایط و جهت گیری جغرافیایی ملک و همچنین نظر مهندسین طراح انجام میگیرد.

البته برای سازه های از پیش آماده شده، مهندسین بهترین شرایط را به صورت پیشفرض در نظر میگیرند. هر چند که این قبیل از سازه ها ابعاد کوچک تری داشته و به همین دلیل با اکثریت شرایط هم خوانی داشته و از انطباق پذیری بالایی برخوردار می باشند. اما در شرایط کلی بهتر است طراحی کانکس بر اساس همان ملک انجام شود چرا که ممکن است محل قرارگیری درب ها و پنجره ها ، نورگیر ها و بسیاری از نکات فنی مانند نوع مصالح مورد نیاز در اقلیم های خاص باید متناسب با محل قرار گیری بنا تعین شود.

کانکس ویلایی

تعیین کانکس ویلایی

آیا در زمان سفارش کانکس ویلایی به امکانات آن فکر کرده اید؟ آیا می دانید در کانکس خود به چه امکاناتی نیاز دارید؟ باید بگوییم شما میتوانید تمامی متعلقات یک خانه مسکونی را در کانکس پیاده سازی کنید. اما در این میان باید به هزینه های جاری نیز توجه کنید. از جمله معمول ترین این امکانات باید به سرویس بهداشتی و حمام، اتاق خواب، اتاق پذیرایی، کمد دیواری و… اشاره کرد.

امکانات مورد نیاز شما چیست؟

مصالح بکار رفته در ساخت کانکس

این مسئله را به خاطر داشته باشید، با توجه به موقعیت جغرافیایی که برای قرار دادن کانکس در نظر میگیرد، مصالح بکار رفته در آن متفاوت خواهد بود. به همین دلیل است که قبل از هرگونه اقدام مهندسان شرکت پوریا کانتین بین الملل بررسی های دقیقی از موقعیت کانکس صورت می دهند. اما به طور کلی از مهم ترین مصالح بکار رفته در کانکس ویلایی پانل های آماده یا همان ساندویچ پانل است. البته این روزها از سایدینگ نیز استفاده می شود. پوششی که بر روی دیوارهای اطراف یا بام سازه قرار میگیرد و از آن در برابر شرایط جوی نامساعد و ناپایدار محافظت می کند. موارد دیگری مانند ( استراکچر، لمینت، چوب های ترمو، سرامیک و… نیز وجود دارد) .

این مسئله را به خاطر داشته باشید مصالح بسیار زیادی برای طراحی و ساخت کانکس ویلایی وجود دارد. این شما هستید که با توجه به نیاز خود باید تصمیم گیری نهایی را انجام دهید. در این مسیر نیز کارشناسان پوریا کانتین بین الملل همراه شما هستند تا بهترین راهنمایی ها را در اختیار شما قرار داده و شما را به مقصود برسانند.