کانکس کسب و کار پوریا کانتین بین الملل

صنعت کانکس چگونه به کسب و کارها رونق می بخشد؟

برای رشد و رونق کسب و کار روش های مختلفی از جمله گرفتن وام بانکی، پیدا کردن اسپانسر، کمک گرفتن از شتاب‌ دهنده ها و… وجود دارد که بارها و بارها آنها را شنیده ‌ایم. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید کانکس‌ ها هم می ‌توانند باعث رونق برخی کسب و کارها شوند. بله درست است کانکس! همین کانکس ‌هایی که در سطح شهرها می‌ بینیم و در مناطق زلزله زده مورد استفاده قرار می گیرند. احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که یک کانکس چگونه می تواند باعث رشد یک کسب و کار شود. با ما همراه باشید تا با نحوه تاثیر گذاری صنعت کانکس بر رونق کسب و کارها آشنا شوید.

 

نقش کانکس در کسب و کارهای سیار

کسب و کارهای سیار یکی از حوزه هایی محسوب می ‌شود که استفاده از کانکس در آن بسیار متداول و به صرفه است. کسب و کارهای سیار به سرعت در حال رشد هستند زیرا صاحبان این کسب و کارها مشکلات مربوط به اجاره دفتر را نداشته و به راحتی می‌توانند اقدام به جابه‌جایی محل کار خود نمایند. صنعت کانکس این امکان را به وجود آورده تا چنین کسب و کارهایی رونق یافته و به سودآوری خوبی برسند.

از جمله کسب و کارهای سیار که از کانکس به عنوان محل کار خود استفاده می کنند می توان به کافه و فست فود سیار، تئاتر سیار، کارگاه های سیار، خرده فروشی سیار و… اشاره داشت. کانکس های قابل حمل به گونه ای طراحی شده اند که اولا جابه جا کردن آن راحت باشد و از سوی دیگر در برابر شرایط جوی مختلف از جمله بارندگی کاملا مقاوم باشند. بنابراین با یک هزینه کاملا مقرون به صرفه می توانید کسب و کار سیار خود را راه انداخته و یک محل کار ارزان و در عین حال مناسب داشته باشید.

 

کانکس سیار پوریا کانتین بین الملل

 

کانکس کشاورزی

شاید برایتان عجیب باشد که برخی محصولات کشاورزی در کانکس ها تولید می شوند. پرورش قارچ یکی از مهم ترین انواع تولید محصولات کشاورزی در کانکس‌ها محسوب می‌شود. استفاده از کانکس در زمینه تولید محصولات کشاورزی از جمله پرورش قارچ باعث رونق این بخش شده و بسیاری از افرادی که تمایل به خرید یا اجاره زمین یا گلخانه ندارند می توانند از کانکس های مخصوص پرورش قارچ استفاده کنند. در ادامه به مهم ترین مزایای پرورش قارچ در کانکس اشاره شده است:

  • کاهش سرمایه اولیه
  • افزایش سوددهی
  • محصور بودن فضا و کنترل گردش هوا
  • امکان کنترل راحت تر دما نسبت به سالن پرورش قارچ و سوله
  • وجود هواساز مخصوص پرورش قارچ در کانکس
  • امکان ساخت کانکس در ابعاد مختلف

علاوه بر مسائل مالی و کاهش هزینه‌ها یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از کانکس در پرورش قارچ مربوط به تغییرات آب و هوایی می شود. قارچ از آن دسته محصولاتی است که حساسیت زیادی به تغییر دما دارد و بسیار مهم است که دمای مناسب برای رشد و پرورش قارچ را کنترل کنیم. با توجه به محصور بودن کانکس و ابعاد آن امکان کنترل دما در آن راحت‌تر از سوله‌های بزرگ است. ضمن اینکه کانکس های پرورش کاملا عایق بوده و در ساخت آنها از ورق عایق، پشم شیشه، دیواره های عایق از جنس گالوانیزه و… استفاده شده که در برابر سرما و گرما کاملا مقاوم هستند.

کانکس های کشاورزی تنها مختص تولید محصولات کشاورزی نبوده و در مزارع بزرگ برای اسکان کارگران نیز مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا از کانکس های کشاورزی به منظور اسکان کارگران مزرعه در هنگام برداشت یا آبیاری محصولات استفاده می‌شود. این کانکس ها را می توان با اهداف مختلف مانند نگهبانی مزرعه، اتاق استراحت و غذا خوردن کارگران، اتاق رختکن، انبار تجهیزات و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این از کانکس های کشاورزی چرخدار نیز در زمان برداشت محصولات به عنوان انبار سیار استفاده می شود. از مزایای این نوع کانکس های کشاورزی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • صرفه جویی در هزینه و زمان
  • مقاومت در برابر آتش
  • ضد زنگ
  • عایق سرما و گرما و صدا
  • مقاومت در برابر باد و گرد و خاک
  • محکم و بادوام
  • امکان ایجاد اتاقک های مختلف با کاربردهای گوناگون

 

پرورش مرغ در کانکس

پرورش طیور از دیگر کسب و کارهایی است که می‌توانید از کانکس برای راه اندازی آن استفاده کنید. پرورش دهندگان طیور از جمله مرغ و جوجه سعی می کنند تا به هر طریق ممکن هزینه های خود را کاهش دهند و یکی از راه های این کار استفاده از کانکس برای نگهداری طیور است. کانکس پرورش مرغ در بین کلیه سازه‌هایی که می توان از آنها برای پرورش مرغ و جوجه استفاده کرد ارزان تر است. به طور معمول در ساخت کانکس پرورش مرغ از ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری استفاده می شود.

از جمله مزایای پرورش مرغ در کانکس می توان به بالا بودن طول عمر و ماندگاری این کانکس ها اشاره داشت. ضمن اینکه از بابت ایزوله سازی در برابر گرما و سرما نیز استفاده از کانکس مزایای زیادی دارد. مثلا در پرورش جوجه بسیار مهم است که محیط از لحاظ دما به خوبی کنترل شود تا شرایط رشد جوجه ها فراهم گردد. در صورتی که کنترل دمای محیط به خوبی و به صورت دقیق انجام نشود ممکن است این موضوع به ضرر و زیان بزرگی ختم شود. استفاده از پشم سنگ، پشم شیشه، پلی استایرن و… در ساخت کانکس های پرورش مرغ باعث شده تا این کانکس ها به خوبی عایق شوند. ضمنا این امکان را دارید تا با توجه به نیازتان ابعاد کانکس مورد نظر خود را تعیین کنید.

 

کانکس فارم ماینینگ

از حوزه محصولات کشاورزی و طیور به حوزه تکنولوژی و ارز دیجیتال برویم جایی که کانکس فارم ماینینگ به طرز چشمگیری مورد استقبال افراد فعال در حوزه استخراج بیت کوین قرار گرفته است. برای استخراج بیت کوین به تعدادی ماینر نیاز است که به طور معمول درون سرورهای قدرتمندی قرار می گیرند. این سرورها حرارت بالایی را ایجاد می‌کنند بنابراین لازم است که از سیستم ‌های خنک کننده برای آنها استفاده کرد. خب حالا باید جایی را برای قرار گرفتن تمامی این سیستم ها مشخص کنید. در ابتدای ورود بحث ماینینگ در ایران بسیاری از افراد از سوله‌ ها برای این کار استفاده می‌ کردند که مستلزم پرداخت هزینه های زیادی بود. اما در شرایط فعلی این کانکس های فارم ماینینگ هستند که توجه ماینرها را به خود جلب کرده اند.

از جمله مزایای استفاده از کانکس فارم ماینینگ برای استخراج بیت کوین می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • هزینه مقرون به صرفه
  • افزایش بهره وری
  • استفاده از بهترین عایق های حرارتی در ساخت کانکس فارم ماینینگ
  • وجود سیستم تهویه و خنک کننده ها
  • ابعاد مختلف کانکس
  • سیستم برق کشی دقیق و قدرتمند کانکس

نمونه های اشاره شده تنها بخشی از کاربردهای کانکس در مشاغل مختلف بود اما تاثیرات صنعت کانکس در رونق کسب و کارهای گوناگون وسیع تر از این است. ضمن اینکه کانکس ها استفاده های دیگری مانند کاربرد فروشگاهی، نگهبانی، خوابگاهی، ویلایی، پزشکی و… نیز دارند. اگر قصد خرید کانکس برای شروع یا توسعه کسب و کار خود را دارید حتما به مواردی مانند اسکلت کانکس و نوع پوشش آن دقت زیادی داشته باشید و خرید خود را از مراکز معتبر فعال در حوزه فروش کانکس انجام دهید.

 

کانکس کسب و کار پوریا کانتین