خرید کانتینر

فروش اقلام کانتینر

استفاده از تجهیزات جدید برای حمل و نقل همواره توانسته کارگشای افراد و شرکت های فعال در زمینه های مختلف باشد. بیشترین حجم استفاده از کانتینر در شرایطی است که قصد جابجایی محصولات یا تجهیزات گوناگون را داریم. قابلیت استفاده از انواع مختلف کانتینر در مسیرهای زمینی و دریایی باعث شده تا امروزه صنعت تولید کانتینر رشد بسیار زیادی داشته باشد. استفاده از کانتینر به تاجران یا کشورهای مختلف فعال در زمینه تجارت اجازه می دهد تا تولیدات خود را به راحتی در سراسر جهان به شکلی ایمن و با قیمت مناسب پخش کنند.
اما کانتینر ها از چه بخش هایی تشکیل شده اند و چه مراکزی در زمینه فروش اقلام کانتینر مانند کرنر فیتینگ، دستگیره کانتینر، لولای کانتینر ورا به شکل استاندارد در اختیار مشتریان می گذارند؟ در ادامه این مطلب از سایت پوریا کانتین بیشتر در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

 

خرید کانتینر

 

آشنایی اولیه با کانتینر

شاید بتواند گفت که معادل پارسی کلمه کانتینر بارگُنج است، به زبان ساده محفظه ای خاص که امکان گنجاندن بار در آن وجود دارد. این روزها بیشتر کانتینر ها را با توجه به نوع و کاربرد آنها در ابعاد مختلف و به شکل مکعب های مستطیلی تولید می کنند. البته نباید فراموش کنید که ابعاد این محصولات را طبق استانداردهای متفاوتی مشخص می کنند و سلیقه مشتری روی آن تاثیر ندارد. استفاده از ورقه های گالوانیزه به تولید کنندگان اجازه می دهد که کانتینرهایی مقاوم در برابر عوامل جوی مختلف و زنگ زدگی تولید کنند. از سوی دیگر ورق گالوانیزه دارای نمونه های مختلف است که باعث می شود تنوع کانتینر ها از نظر رنگ و ظاهر بالا باشد.
کانتینرها باید به شکلی تولید شوند که آب درون آنها نفوذ نکند و درون آنها فضای لازم برای قرار دادن وسایل یا محصولات مختلف به راحتی وجود داشته باشد. از آنجایی که کانتینرها بیشتری استفاده را در تجارت های بین کشورهای مختلف دارند، پس رعایت استاندارد در زمان تولید آنها بسیار اهمیت می یابد. چرا که روند حمل و نقل، بارگیری، تخلیه بار وبسته به نوع کانتینر ها انجام می شود و در نتیجه اگر در این میان حتی یک کانتینر طبق استاندارد تولید نشده باشد، باعث ایجاد اختلال زیادی خواهد شد.

 

موارد استفاده از کانتینر

بیشترین موارد استفاده از کانتینر برای حمل و نقل های دریایی است. به همین دلیل مقاومت بدنه آنها در برابر رطوبت و غیر قابل نفوذ بودن این محصولات از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است. از سوی دیگر افرادی که در زمینه فروش اقلام کانتینر فعالیت دارند باید همواره به یاد داشته باشند که کانتینر مورد نظر آنها در چه شرایطی کاربرد دارد. استفاده از کانتینر علاوه بر این که برای محصولات یا تجهیزات تولیدی مکان مناسب و امنی را آماده می کند، باعث راحت تر شدن روند حمل و نقل (بارگیری و تخلیه بار) می شود. از همین رو همواره تولید کنندگان سراغ اقلامی می روند که امکان استفاده از قلاب های مخصوص، تسمه های حمل بار وبه ما می دهد.
البته استفاده از کانتینر به عنوان انبار یا اتاق موقت نیز مرسوم است. اما در شرایطی که این کاربری مد نظر شماست، باید با تحقیق پیش بروید و گزینه ای انتخاب کنید که سازگاری بالایی با نیازتان داشته باشد. چرا که نمونه هایی از کانکس به همین منظور تولید می شوند و اقلام و یراق آلات آنها نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

در ضمن از آنجایی که روند تولید نمونه های کانتینرهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد، پس اقلام و یراق آلات مورد استفاده برای آنها نیز متفاوت می باشند. پس برای اینکه درک بهتری نسبت به روند کار مراکز فروش اقلام کانتینر داشته باشیم بهتر است قبل از همه چیز با انواع مختلف کانتینر آشنا شویم.

 

کانتینر ارزان قیمت

آشنایی با انواع کانتینر از نظر کاربرد

کاربرد مد نظر مشتری از کانتینر تعیین کننده نوع نهایی آن خواهد بود از همین رو در ادامه ما انواع این محصولات را بر اساس کاربرد با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کانتینرهای روباز

این محصولات که با نام کانتینر بدون سقف نیز شناخته می شوند به شکلی طراحی شده که برای جابجایی محموله های بلند به توان از آنها استفاده کرد. این کانتینرها دارای دیواره هایی استاندارد هستند که به مهار بهتر بار در زمان حمل و نقل کمک می کند. اما نمی توان این کانتینرها را روی هم قرار داد. پس بیشتری موراد استفاده را می توان گفت که برای مهار بار دارند.

کانتینرهای دو طرفه یا دو درب

این محصولات در بازار با نام کانتینر های تونلی نیز شناخته می شوند. ساختار این محصولات تا حد زیادی با کانتینرهای معمولی یکسان است، با این تفاوت که در بدنه جانبی آن ها نیز برای راحتتر کردن روند دسترسی به محتویات کانتینر درب دیگری نیز در نظر گرفته شده است. در نظر داشته باشید که وجود درب اضافه روی اقلام مورد استفاده و یراق آلات مانند کرنر فیتینگ، دستگیره و قفل درب نیز تاثیرگذار است.

کانتینرهای کفی

این محصولات را شاید در بازار با نام کانتینرهای کفه ای نیز بشناسند. بیشترین کاربرد آنها در مواردی است که نیاز به محافظت از محتویات یا بار نداریم. این محصولات برای ماشین های سنگین مانند بارکش ها و تریلرها گزینه های خوبی خواهند بود و بعد از حمل و نقل امکان تا شدن را به استفاده کننده می دهند. به همین دلیل می توان آنها را روی بخش کفی تریلر یا وسیله نقلیه مورد نظر جمع کرد. این کانتینرها گزینه های خوبی برای حمل و نقل خودروها، محصولات یا تجهیزات صنعتی با عرض بالا، محموله های ترافیکی وهستند.

کانتینر های دارای ارتفاع بالا

برای شرایطی که قصد حمل و نقل محصولات یا تجهیزاتی با حجم بالا را داشته باشیم این محصولات می توانند بهترین گزینه برای ما باشند. معمولا ارتفاع این کانتینرها حدود 30 سانتی متر از نمونه های معمولی بیشتر است.

کانتینر معمولی

این نمونه از کانتینر که بیشترین استفاده را در صنعت حمل و نقل دارند دارای فضای بسته و امنی هستند که محصولات یا تجهیزات تولید شده را در فضای امنی نگهداری خواهند کرد. امکان قرار دادن این کانتینرها بر روی یکدیگر اجازه انبار کردن محصولات مختلف را به ما می دهد و حمل آنها را راحت می کند.

کانتینر های دارای ارتفاع کوتاه

ارتفاع کوتاه تر این کانتینر ها باعث شده تا شاهد افزایش استحکام آنها باشیم. در نتیجه این تجهیزات گزینه های خوبی برای حمل و نقل انواع قطعات صنعتی سنگین، مواد اولیه با وزن بالا وهستند.

 

کانتینرهایی با مصارف خاص

نمونه هایی از کانتینر موجود می باشند که صرفاً در شرایط خاصی کاربرد دارند. یراق آلات و اقلام مورد استفاده برای این کانتینرها باید با توجه به نوع کاربری انتخاب شود چرا که در غیر اینصورت شاهد افت عملکرد آنها در زمان باربری خواهیم بود. در ادامه این موارد را خدمت شما معرفی می کنیم:

کانتینرهای مخصوص حمل تانکر

این نمونه از کانتینر بیشترین استفاده را برای حمل و نقل مایعات اشتعال زا و احساس دارد. علاوه بر این در بسیاری از موارد ممکن است یک بدنه دیگر نیز برای این کانتینرها در نظر گرفته شود تا در صورت ضربه دیدن، کمترین آسیب به تانکر وارد شود. در نظر داشته باشید که نهایتا می توان ۹۵ درصد ظرفیت این تانکرها را پر کرد و حداقل باید ۸۰ درصد پر باشند.

کانتینر های عایق

زمانی که قصد حمل و نقل محصولات و تجهیزات خاص را داریم، کنترل دما اهمیت بسیار بالایی پیدا می کند. این محصولات برای حمل و نقل مواد غذایی، خون، تجهیزات پزشکی وکاربرد دارند. از همین رو علاوه بر سیستم گرمایشی باید دارای سیستم سرمایشی و کنترل دما نیز باشند تا همواره درجه حرارت درون کانتینر ثابت بماند.

  • کانتینر های سردخانه ای

این نمونه از کانتینر گزینه های بسیار خوبی برای حمل و نقل مواد غذایی ارگانیک مانند سبزیجات و میوه می باشند. یکی از اقلام اصلی استفاده شده در این کانتینرها یخچال است که وظیفه تامین سرمایش را بر عهده دارد. از سوی دیگر باید بدنه این کانتینرها به صورت دو جداره و عایق باشد تا از اتلاف حرارت جلوگیری گردد.

 

آشنایی با اقلام کانتینر

قبل از اینکه سراغ مراکز فروش اقلام کانتینر بروید باید با یراق آلات مختلفی که برای ساخت این محصولات استفاده می شود آشنا شوید. یکی از مهمترین بخش ها قفل و پلمپ کانتینر میباشد که تامین کننده امنیت بار خواهد بود. همچنین در کانتینر هایی که به عنوان انبار مورد استفاده قرار می گیرند، اهمیت استفاده از پلمپ و قفل کانتینر بیشتر احساس می شود. در بیشتر موارد برای پلمپ کردن کانتینر سراغ استفاده از فیتینگ کانتینر (دقت داشته باشید که فیتینگ کانتینر با کرنر فیتینگ یکسان نیست) می روند. همچنین بخش هایی مانند دستگیره و لولای کانتینر که در معرض استهلاک بیشتر هستند، همیشه به عنوان یکی از اقلام مهم این محصولات شناخته شده اند. در ادامه سایر این موارد را خدمت شما معرفی می کنیم.

  • ورق های گالوانیزه برش داده شده و دارای روکش های مخصوص
  • کرنر فیتینگ برای افزایش استحکام کانتینر بر روی سازه
  • لاستیک آب بندی مورد استفاده برای دور درب ها
  • قطعات مختلف مورد استفاده بر روی درب مانند قفل و دستگیره
  • قفل لولا
  • ست کامل لوله های مورد استفاده در کانتینر

 

منظور از کرنر فیتینگ چیست؟

یکی از اقلام اصلی کانتینر که نقش بسیار مهمی در استحکام این تجهیزات دارد کرنر فیتینگ میباشد. کانتینر ها دارای یک سازه اصلی یا فونداسیون می باشند که سایر قسمتها بر روی آن سوار می شوند. مستحکم بودن ساختار سازه باعث می شود تا در شرایط آب و هوایی نامناسب مانند زمان وزش بادهای شدید و یا برخورد با موانع، کانتینر از استحکام کافی برخوردار باشد. نقش کرنر فیتینگ در این میان چنین است که اجازه می دهد با استفاده از آن بخش های مختلف کانتینر را به راحتی بر روی سازه کنیم. کیفیت نهایی کرنر فیتینگ و طریقه نصب آن بر روی کیفیت نهایی محصولات تاثیر چشمگیری دارند.

 

ویژگی های مرکز فروش اقلام کانتینر مناسب

وقتی بخش خاصی از کانتینر آسیب می گیرد یا دچار مشکل می شود، بهتر است در اولین فرصت نسبت به برطرف سازی این ها اقدام کنید. چرا که سهل انگاری در این زمینه باعث آسیب رسیدن به سایر بخش های کانتینر و حتی آسیب دیدن بار میشود. از سوی دیگر پارامترهای مختلفی مانند کیفیت اولیه و تکنولوژی ساخت یراق آلات کانتینر تاثیر زیادی بر روی عملکرد نهایی آنها دارد.

یکی دیگر از از ویژگیهای مرکز فروش اقلام کانتینر مناسب، داشتن تنوع محصولی بالا می باشد. به همین دلیل شما باید در زمان انتخاب و خرید اقلام کانتینر سراغ فروشندگان حرفه ای بروید که دامنه گسترده ای از یراق آلات را در اختیار شما قرار خواهند داد.

این روز ها با پیشرفت تکنولوژی و همگی شدن اینترنت، امکان دسترسی به این محصولات برای شما وجود دارد و متخصصین ما در سایت پوریا کانتین آماده اند تا راهنمایی های لازم در این زمینه را در اختیارتان بگذارد.

 

کانتینر محصولات غذایی

راهنمای خرید اقلام کانتینر

در زمان خرید اقلام کانتینر باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید که در ادامه آنها را با هم بررسی خواهیم کرد:

  • قیمت: هزینه ای که تامین یراق آلات کانتینر و سایر اقلام مربوط به تجهیزات به ما تحمیل می کند باید مناسب و معقول باشد. اما در این میان نباید فراموش کرد چرا هیچ ارزان بودنی بدون دلیل نیست و راهکار بهتر، خرید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است.
  • کیفیت مناسب: برای خرید اقلام کانتینر مانند کرنر فیتینگ، دستگیره، قفل وباید سراغ محصولات باکیفیت بروید تا به این صورت امنیت بار در شرایط مختلف تامین گردد.
  • امکان خرید راحت و سریع: یک مرکز فروش اقلام کانتینر باید بتواند در کوتاهترین زمان ممکن محصولات را به دست مشتری برساند. باعث می شود تا از طی کردن مسیر های طولانی یا تلف کردن زمان خود در ترافیک معاف شوید.
  • امکان تولید محصولات سفارشی: بهتر است سراغ فروشگاه بروید که امکان تولید اقلام سفارشی کانتینر را نیز داشته باشد و به این صورت روند خرید برای شما آسان شود.

 

سخن نهایی

در این مطلب سعی کردیم که در خصوص محصولات ارائه شده در مرکز فروش اقلام کانتینر صحبت کنیم. تولید کانتینر ها در انواع گوناگون باعث شده تا به دامنه گسترده ای از این محصولات نیاز داشته باشیم. امیدواریم مطالعه این مطلب کمک کند تا با آگاهی بیشتری تصمیم گیری خود در زمینه انتخاب و خرید اقلام کانتینر را انجام دهید. برای مطلع شدن از قیمت اقلام کانتینر و سایر جزئیات مربوط به این محصول شما می توانید با متخصصین ما در سایت پوریا کانتین تماس بگیرید.

 

مطالب بیشتر:

استانداردهای کانکس

تفاوت های کانکس و کانتینر

کانکس های ارزان قیمت

 

سوالات متداول

مهمترین اقلام کانتینر چه محصولاتی هستند؟

یراق آلات و محصولات مختلفی مانند کرنر فیتینگ کانتینر، دستگیره و لولا، قفل و پلمپ بخشی از مهمترین اقلام کانتینر به شمار می روند.

برای خرید اقلام کانتینر از کجا اقدام کنیم؟

متخصصین ما در سایت پوریا کانتین آماده اند تا مشاوره تخصصی در زمینه خرید اقلام کانتینر را در اختیارتان قرار دهند.

کرنر فیتینگ کانتینر چیست؟

کرنر فیتینگ کانتینر یکی از اقلام ضروری برای نصب این تجهیزات می باشد که با استفاده از آن بخش های مختلف کانتینر را بر روی فونداسیون یا سازه اصلی سوار می کنند.

قیمت خرید اقلام کانتینر چقدر است؟

پارامترهای مختلفی بر روی قیمت همه چیز در کشور ما تاثیر گذارند و اقلام کانتینر از این قاعده مستثنا نیستند. از همین رو برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات میتوانید با متخصصین پوریا کانتین تماس بگیرید.

اقلام کانتینر با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

انواع اقلام کانتینر مانند کرنر فیتینگ، دستگیره و قفل کانتینر و… باید دارای تکنولوژی ساخت بالا و تولید شده از مواد اولیه مرغوب باشند.

در دپارتمان فروش اقلام کانتنیر شما می توانید کلیه محصولات کرنرفیتینگ، قفل کانتینری، لولا کانتینری، دستگیری و یراق آلات کانتنیری، نوار و لاستیک و زوار دور درب کانتینری را تهیه و خرید نمایید.

تلفن واحد فروش(ساختمان مرکزی): ۷-۸۸۶۷۸۲۳۵-۰۲۱

تلفن واحد فروش(کارخانه): ۵۵۲۷۲۳۴۲-۰۲۱ 

دورنگار : ۸۸۶۷۸۲۳۶-۰۲۱

موبایل مدیریت فروش : ۰۹۱۲۱۳۶۵۷۶۶