قيمت کانکس ويلايي

قيمت کانکس ويلایی چقدر مي باشد؟

این روزها در دنیای مدرنی زندگی می کنیم. کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که نسبت به موضوعی هرچند ناشناخته اطلاعاتی جزئی نداشته باشد. این مسئله در رابطه با کانکس نیز صدق می کند. میدانیم کانکس ها سازه ای از پیش ساخته شده اند که نه تنها از نظر ظاهری آماده، ساده و سبک هستند بلکه به عنوان جایگزینی مناسب برای یک محل مسکونی شناخته می شوند. در این میان با توجه به پیشرفت هایی که در علم و تکنولوژی رخ داده، انواع مختلفی از کانکس به بازار معرفی شده اند. البته کانکس ویلایی توانسته توجهات بیشتری را نسبت به سایرین به خود جذب کند.

پس خیلی دور از ذهن نیست سوالات زیادی در این زمینه ذهن افراد را به خود مشغول نماید. سوالاتی از قبیل راحتی آن، مدت زمان نصب و البته مهم ترین مسئله، قیمت نهایی کانکس ویلایی. اگر شما هم جزء علاقمندان استفاده از کانکس های ویلایی به حساب می آیید، توصیه می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. زیرا در نظر داریم توضیحاتی در این زمینه خدمت شما ارائه دهیم.

کانکس ویلایی را بشناسید

همانطور که در ابتدا گفتیم، منظور از کانکس ویلایی، سازه هایی از پیش ساخته شده است که برای ساخت آن به سراغ متریال های مختلف با ابعاد و ارتفاعی متفاوت می روند. این کانکس ها به راحتی میتوانند شخصی سازی شوند. تنها کافیست در این زمینه با کارشناسان و متخصصان پوریا کانتین ارتباط برقرار کنید، آنها راهنمایی های دقیقی در اختیار شما قرار خواهند داد. کانکس های ویلایی اغلب به صورت یک خواب، دو خواب و چند خوابه با تمامی امکانات رفاهی طراحی و تولید می شوند. حتی امکان طراحی آنها به صورت سالنی یا سوئیت نیز وجود دارد.

زمانی که شما از یک کانکس کاملا ویلایی صحبت می کنید دقیقا منظورتان بهره مند بودن آن از تمامی امکانات اعم از سالن پذیرایی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و… می باشد. این مسئله را به خاطر داشته باشید که طراحی و ساخت این نوع از ویلاها تماما کارشناسی می شوند و براساس سفارش مشتری به مرحله طراحی و تولید میرسند. معمولا آن دسته از افرادی که تحمل پروسه ساخت ویلاهای سنتی را ندارند از این کانکس های قابل حمل استفاده می نمایند. اما قیمت این نوع از کانکس ها چقدر است؟ در این رابط بیشتر توضیح خواهیم داد.

کانکس های ویلایی چه کاربردهایی دارند؟

علاوه بر قیمت کانکس ویلایی، یکی از مهم ترین سوالاتی که اغلب در ذهن افراد به وجود می آید، کاربرد این قبیل از کانکس ها می باشد. بیایید قبل از اینکه به سراغ قیمت بروید کمی در این رابطه صحبت کنیم.

کانکس ها شرایطی را فراهم می آورد که افراد فارغ از خرید مصالح سنگین و سپری کردن مراحل طولانی مدت نصب آن، به مکانی قابل استفاده دست پیدا کنند. از طرفی انعطاف پذیری این سازه ها و قابل حمل بودن آنها مزید بر علت بوده تا در مقابل بسیاری از بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله و شرایط سخت آب و هوایی کارآیی قابل قبولی از خود نشان دهند.
چه بسا که در بسیاری از موارد از این کانکس های از پیش ساخته شده در راستای راه اندازی رستوران، نمازخانه و حتی فروشگاه های بسیار شیک با دکوراسیونی خلاقانه استفاده می شود. همچنین آنها از قابلیت مونتاژ و دمونتاژ نیز برای بهره برداری مجدد برخوردار می باشند.

این کانکس ها این روزها به عنوان یک فضای اضافی در نزدیکی ساختمان نیز مورد استفاده قرار میگیرند. مطمئنا کانکس های مرتبط با حراست و نگهبانی را دیده اید.

استفاده از کانکس های ویلایی چه مزایایی دارد؟

از مهم ترین مزایای استفاده از کانکس ویلایی، مقرون به صرفه بودن، و کوتاه بودن زمان ساخت آن است. هیچ نیازی نیست برای ساخت این کانکس ها به سراغ عملیات سخت بنایی بروید. شما قادر خواهید بود آنها را در مدت زمانی کوتاه در هر جایی که تمایل دارید نصب کنید. همین امر باعث شده تا از آن به عنوان یک گزینه مناسب جهت اجرای طرح های موقت و حتی بلند مدت تجاری و مسکونی یاد کنند.

بارها به این مسئله اشاره کردیم کانکس های ویلایی قابل حمل می باشند. به همین دلیل است که از آنها به وفور در پروژه های عمرانی استفاده می شود. چه بسا که کارآیی آنها پس از اتمام پروژه نیز خاتمه نمی یابد. بلکه امکان جابجایی آنها به مکانی دیگر و در پروژه عمرانی دیگر یا حتی فروش شان وجود دارد.

این نوع از سازه ها از مقاومت بالایی در برابر زلزله و آتش سوزی و طوفان برخوردارند و امکان ساخت سفارشی آنها با قابلیت ضد آب بودن، و مقاوم در برار برف نیز وجود دارد. در صورتی که با کارشناسان پوریا کانتین ارتباط برقرار کنید آنها میتوانند اطلاعات دقیقی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

قیمت نهایی کانکس ویلایی

در ابتدای کار باید بدانید با توجه به نوع کانکس ( از نظر ابعاد، اندازه، ارتفاع و…) قیمت نهایی متغیر است. از همین رو در ابتدای کار باید نیاز خود را شناسایی کنید. آیا تنها برای پروژه های عمرانی به سراغ این کانکس های ویلایی می روید؟ آیا تنها برای حراست ساختمان از آن استفاده می کنید؟ یا اهداف بالاتری دارید و میخواهید یک ویلای شیک با بالاترین امکانات داشته باشید؟ این مسئله در تعیین قیمت نهایی بسیار تاثیرگذار است.
در واقع متریالی که در کانکس ویلایی مورد استفاده قرار میگیرد تاثیری مستقیم بر قیمت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باید به بخش تماس باما مراجعه کنید. کارشناسان ما میتوانند اطلاعات کاملی در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.