قيمت کانکس

قيمت کانکس چگونه محاسبه می گردد

وقتی صحبت از خرید کانکس می شود، یکی از مهم ترین مسائلی که ذهن افراد را به خود مشغول می کند، قیمت آن است. در واقع علاقمندان به سازه های پیش ساخته در نظر دارند با تعیین قیمت کانکس، مجموع هزینه های مرتبط با طراحی، ساخت و تجهیز کانکس را برآورد کرده و سپس اقدامات اولیه را صورت دهند.

البته نباید این مسئله را فراموش کنید، شاید قیمت کانکس عامل تعیین کننده ای برای خرید باشد. اما همه چیز نیست و شما باید عوامل دیگری همچون کیفیت، متریال و لوازم مصرفی، مشخصات فنی و همچنین شرایط پرداخت هزینه، نحوه و موعد تولید و تحویل و سایر موارد را در نظر بگیرید. از طرفی تمامی این موارد بر هزینه نهایی تاثیرگذار بوده و میتواند انتخاب شما را تحت تاثیر قرار دهد.

اگر بر این باورید که استفاده از کانکس میتواند نیاز شما را برآورده سازد، توصیه می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. زیرا در نظر داریم برخی از نکات مهمی که در این راستا تعیین کننده هستند را خدمت شما بیان کنیم.

خرید کانکس با کیفیت بالا

قبل از اینکه به سراغ تعیین قیمت کانکس بروید مسائل زیادی وجود دارد که باید به آن بپردازید. از جمله اینکه محصولی باکیفیت بالا را خریداری کنید. همانطور که می دانید امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در علم و تکنولوژی رخ داده، با انواع مختلفی از کانکس روبرو هستیم. پس به راحتی می توانیم کانکس هایی متناسب با نیاز خود را خریداری کنیم.

با وجود تمامی این موارد، برخی از کانکس ها از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و نمی توانند کارآیی لازم را برای شما به ارمغان آورند. از همین رو توصیه می کنیم قبل از هر گونه اقدام برای خرید با کارشناسان شرکت پوریا کانتین ارتباط برقرار کنید. آنها راهنمایی های دقیقی در اختیار شما قرار می دهند. حتی با ارائه نکاتی مرتبط با ویژگی های یک کانکس باکیفیت، به شما کمک می کنند خریدی کاملا مقرون به صرفه و متناسب با نیاز خود داشته باشید.

اگر قصد یک کانکس باکیفیت بالا را دارید؛ هیچگاه در راستای کاهش قیمت ها و مقرون به صرفه بودن به سراغ کانکس دست دوم نروید. کانکس های دست دوم معمولا در پایان عمر مفید خود قرار دارند، از همین رو مورد تایید نمی باشند.

آشنایی با انواع کانکس برای خرید

حتما به این مسئله توجه داشته باشید که برای خرید کانکس باید به سراغ محصولی کاملا کاربردی و متناسب با نیاز خود بروید. اولین کاری که در این راستا باید انجام دهید، تعیین هدفی مناسب برای تهیه آن است. مرحله بعد به جمع آوری اطلاعات از کانکس مربوطه اختصاص دارد. اینکه کانکس متناسب با هدف شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد و محصولات موجود در بازار دارای چه ویژگی هایی می باشند.

اگر نتوانید کاربردهای مدنظر خود را در زمان خرید انواع کانکس ها تاثیر دهید، حتما در اینده با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. و حتی ممکن است از خرید آن پشیمان شوید.

اما حال میرسیم به سوال اول؛ اینکه برای خرید کانکس، چه مواردی میتواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد؟ اصلا قیمت کانکس بر چه اساسی محاسبه می شود؟

عوامل تاثیرگذار در قیمت کانکس

در ابتدای کار باید بگوییم قیمت کانکس به عوامل متعددی وابسته است. از جمله آنها میتوان به ابعاد کانکس انتخابی شما، امکانات و تجهیزاتی که برای آن در نظر میگیرید، کیفیت طراحی و ساخت و… اشاره کرد. در این میان برند سازنده کانکس را نیز باید از جمله مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی بدانید. به همین دلیل است که اکثرا توصیه می شود قبل از هر گونه اقدام، نیازسنجی مناسبی انجام دهید. در این راه کارشناسان و متخصصان شرکت پوریا کانتین الملل می توانند راهنمایی های دقیقی را خدمت شما ارائه دهند.

اما شاید جالب باشد بدانید قیمت کانکس براساس ویژگی های موثری که در تعیین هزینه ساخت و پیاده سازی دارد، تعیین قیمت و محاسبه می شود. و در نهایت به صورت قیمت به ازای هر متر مربع در اختیار مشتری قرار میگیرد. امروزه شاهد انواع مختلفی از کانکس ها در بازار هستیم. پس خیلی دور از انتظار نیست که با قیمت های متفاوتی روبرو شویم. اما بیایید کمی عمیق تر به مسئله نگاه کنیم. و مسئله را بررسی کنیم.

  • ابعاد کانکس و مساحت کل نقشه یا پلان کانس
  • تعداد طبقات و ارتفاع در نظر گرفته شده برای کانکس از زمین تا بلندترین قسمت
  • تعداد و ساختار درب و پنجره ها. (شیشه بکار رفته برای پنجره را نیز باید در نظر داشته باشید)
  • ساختار پوششی بکار رفته در کف کانکس که میتواند از تخته، سرامیک، و… باشد.
  • دیوارپوش های داخلی و بیرونی
  • سادگی و حتی لوکس بودن کانکس و در اختیار داشتن برخی از تجهیزات جانبی مانند سرویس بهداشتی و… در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

نکاتی برای استعلام قیمت کانکس

شرکت پوریا کانتین بین الملل یکی از برترین شرکت های تولیدکننده سازه های پیش ساخته یا همان کانکس می باشد. پس لازم است بدانید یکی از خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهد و بر این عقیده است که جزء ضروری ترین مراحل خرید کانکس به حساب می آید، استعلام قیمت است. این استعلام قیمت می تواند به صورت تلفنی یا از طریق تماس با واحد فروش شرکت سازنده کانکس انجام گیرد. برای اینکار تنها کافیست به بخش تماس باما مراجعه نمائید.

اما چه نکاتی وجود دارد که باید در این مرحله به آن توجه کنید؟
هر چقدر که جزئیات بیشتر و اطلاعات کامل تری از سازه پیش ساخته خود در اختیار واحد فروش سازنده کانکس قرار دهید، مطمئنا آنها میتوانند به طور دقیق تر به محاسبه قیمت بپردازند. برای استعلام قیمت نمونه های آماده موجود در شرکت نیز میتوانید قبل از هرگونه اقدام از تمامی مشخصات آن اعم از ابعاد، جنس، نوع کف، و…. مطلع شده و سپس استعلام قیمت را آغاز کنید.

کلام آخر
شرکت پوریا کانتین بین الملل به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع کانکس در ایران، میتواند به شما اطمینان دهد که نه تنها در زمینه تولید و ساخت بلکه در زمینه طراحی کانکس مورد نظر شما از تیمی مجرب و بسیار متخصص برخوردار می باشد. و کانکس انتخابی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده و تحویل خواهد داد.