خرید کانکس نو

قیمت کانکس دست دوم در مقایسه با کانکس نو

خرید کانکس این روزها برای افرادی که به دنبال یک اقامتگاه موقت و یا اتاقکی برای نگهبانی و..‌. هستند، مسئله بسیار مهمی است. روند خرید کانکس باید هوشمندانه طی شود تا بودجه‌ ای که برای خرید انواع کانکس در نظر گرفته‌‌ اید را به شکلی درست مصرف کنید. یکی از گزینه‌ های به صرفه که پیش روی مشتریان کانکس قرار گرفته، خرید کانکس دست دوم می‌ باشد.

خرید کانکس با قیمت مناسب
قیمت کانکس دست دوم طبیعتاً ارزان‌ تر از کانکس نو می‌ باشد. اما قبل از خرید حتما باید با معایب خرید کانکس دست دوم نیز آشنا شوید تا در نهایت سراغ محصولی درست بروید. متخصصین ما در ادامه این مطلب از سایت پوریا کانتین توضیحاتی در خصوص قیمت کانکس دست دوم در مقایسه با کانکس نو خدمت شما ارائه می‌ دهند و سایر نکاتی که بهتر است در زمان خرید این محصولات در نظر داشته باشید را با شما در میان می‌ گذارند.

جهت آشنایی با انواع کانکس کلیک کنید

چه مواردی روی قیمت کانکس تاثیرگذار هستند؟

مهمترین عاملی که بیشترین تاثیر را روی قیمت کانکس دارد، ابعاد آن می‌ باشد. هر چقدر کانکس مورد نظر شما بزرگتر باشد، طبیعتاً مواد اولیه بیشتری برای تولید آن نیاز بوده و همین قیمت نهایی کار را بالاتر می‌ برد. شناخت هر کدام از این پارامترها در زمان خرید انواع کانکس دست دوم یا نو می‌ تواند شما را به خوبی برای داشتن خریدی بهتر راهنمایی کند. البته فراموش نکنید که موارد زیر فقط در مورد قیمت کانکس نو هستند.

قیمت کارگر و نیروی کار

بالا رفتن هزینه‌ های مربوط به نیروی انسانی در مراحل اولیه برای تولید کانکس باعث افزایش قیمت نهایی کانکس خواهد شد و از طرفی بالعکس این قضیه نیز صادق می‌ باشد. یعنی شرکت‌ هایی که نیروی کار ارزان در اختیار دارند، می‌ توانند محصول نهایی خود را با قیمتی مناسب‌ تر در اختیار مشتریان قرار دهند.

هزینه‌ های مربوط به تهیه مصالح

هزینه آهن آلات مربوط به سازه، ساندویچ پانل‌ ها، متریال مورد استفاده به عنوان سقف و دیوارپوش و… هر چقدر در زمان تولید به صرفه‌ تر باشند، قیمت نهایی مناسب تر خواهد بود. آشنایی با کانکس و کانتینرهایی که از متریال ارزان ساخته شده باشند، باعث می‌ شود که بتوانید کانکسی با قیمت مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

چه مواردی باعث کاهش قیمت کانکس می‌ شوند؟

در بازار فروش کانکس پارامترهای مختلفی وجود دارند که ممکن است باعث کاهش قیمت کانکس شوند. در ادامه نیم نگاهی به این موارد می‌ اندازیم.

خرید کانکس دو طبقه یا سایر مدل‌ های بزرگتر کانکس

در مواردی که به کانکس با فضای بیشتر نیاز داریم، قطعا این کانکس‌ ها می‌ توانند گزینه‌ های بسیار خوبی برای ما باشند. آشنایی با کانکس‌ های دو طبقه به خریداران کمک می کند که یک گزینه به صرفه از نظر اقتصادی را پیدا کنند و به جای خرید دو کانکس مجزا سراغ یک کانکس دو طبقه بروند.

دست دوم بودن کانکس

با این که بسیاری تصور می‌ کنند معایب خرید کانکس دست دوم بالاست، اما در مواردی که به یک کانکس دست دوم تمیز و سالم برخوردید؛ ممکن است خرید و استفاده از آن برای شما بسیار به صرفه باشد. اما قبل از خرید حتما باید همه جوانب کار را در نظر بگیرید.

مشکلات شرکت تولید کننده کانکس

در بسیاری از موارد ممکن است قیمت کانکس به دلیل مشکلات اقتصادی شرکت تولید کننده، کاهش پیدا کند.

رابطه کیفیت و قیمت کانکس

برای آشنایی با کانکس و کانتینر باید ابتدا این موضوع را در نظر داشته باشید که این محصولات را در انواع مختلف و برای اهداف گوناگون تولید می‌ کنند. محصولات باکیفیت همواره قیمت بالاتری دارند و هیچگاه در زمان خرید کانکس نخواهید دید که یک کانکس با کیفیت را با قیمت بسیار پایین در اختیار شما قرار دهند. این موضوع در خصوص انواع کانکس، کانکس ویلایی، کانکس پیش ساخته و… صدق می‌ کند.

آشنایی با رزومه کامل شرکت پوریا کانتین بین الملل

از سوی دیگر در شرایطی که قصد خرید کانکس دست دوم را دارید، همچنان کانکس هایی که ساختاری سالم‌ تر و با کیفیت‌ تر دارند، قیمت بالاتری خواهند داشت. همچنین کانکس‌ های استاندارد با کیفیت تولید شده معمولاً دارای طول عمر بین ۲۵ تا ۳۰ سال هستند که با انجام سرویس دهی‌ ها و نگهداری‌ های مختلف در بازه‌ های زمانی مشخص، عمر مفید آنها افزایش پیدا خواهد کرد.

قیمت کانکس دست دوم

قیمت کانکس دست دوم مانند نمونه‌ های نو و جدید این محصولات تحت تاثیر عوامل مشترکی مانند ابعاد، امکانات، نوع کانکس و سایر موارد گفته شده است. معمولا قیمتی که برای کانکس دست دوم در نظر گرفته می‌ شود به صورت توافقی تعیین می‌ گردد.
در بسیاری از موارد برای فروش کانکس دست دوم، آنها را قبل از نشان دادن به مشتری وارد مراحل مربوط به بازسازی می‌ کنند و به این صورت فروشندگان متقلب می‌ توانند کانکس دست دوم را به جای نمونه‌ های نور در اختیار شما بگذارند. به همین دلیل اگر قصد خرید کانکس دست دوم را دارید، حتماً باید با معایب خرید کانکس دست دوم آشنا شوید. بهترین روش برای خرید این محصولات نیز استفاده از خدمات شرکت‌ های معتبر است. چرا که در بسیاری از موارد خرید از افراد نامعتبر می‌ تواند باعث ایجاد ضرر‌های مالی مختلفی در طولانی مدت شود.

مزایا و معایب خرید کانکس دست دوم

مناسب‌ بودن قیمت کانکس دست دوم قطعاً در مقایسه با کانکس پیش ساخته نو یا سایر انواع کار نیز مزیت مهمی به شمار می‌ رود. همچنین روند تحویل این محصولات همواره با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و می‌ توانید در کمترین زمان کانکس متناسب با نیاز خود را در اختیار داشته باشید.

یکی از معایب خرید کانکس دست دوم، این است که اطلاع دقیقی از کیفیت و وضعیت سلامت قسمت های مختلف کانکس نخواهیم داشت. بسیاری از بخش های کانکس دست دوم مانند بدنه، درب یا پنجره و… ممکن است دچار مشکل شده باشند. خوشبختانه مشکل این قطعات و بخش‌ ها را می‌ توان تا حد زیادی با تعویض و تعمیر حل کرد. اما قطعاً برای خرید کانکس دست دوم، سازه آن نباید هیچ گونه مشکلی داشته باشد و از سوی دیگر هزینه‌ های متوسط تعمیر و بازسازی کانکس باید برای شما به صرفه باشند. اگر نتوانستید کانکس دست دوم متناسب با نیازهای خود را پیدا کنید، بهتر است سراغ سایر انواع کانکس پیش ساخته و نو در بازار بروید.

نکات مهم در زمان خرید کانکس دست دوم

در ادامه مواردی را با شما در میان می‌ گذاریم که در زمان خرید کانکس دست دوم کمک می‌ کنند تا انتخاب هوشمندانه‌ تری داشته باشید:

  • حتما قبل از خرید به صورت حضوری کانکس را مورد بررسی دقیق قرار دهید و وضعیت قسمت های مختلف آن را از نزدیک ببینید.
  • سعی کنید برای خرید کانکس دست دوم سراغ شرکت‌ های تولید کانکس بروید. چرا که این شرکت‌ ها می‌ توانند روند بازسازی و تعمیر کانکس مورد نظر را راحت‌ تر برای شما انجام دهند.
  • هیچگاه به تعریف و تمجید‌های فروشنده از کانکس دست دوم توجه نکنید و سعی کنید به دنبال شواهد مناسبی باشید که به شما اجازه می‌ دهد از کیفیت کار مطمئن شوید.
  • سعی کنید کانکس دست دوم را از شهرها یا استان‌ های نزدیک به خود خریداری نمایید. چرا که هزینه حمل و نقل این محصولات بالا است و ممکن است در صورت خرید کانکس دست دوم از یک استان دیگر یا فاصله‌ ای دور، مجبور به پرداخت هزینه بیشتری برای حمل و نقل باشید.

سوالات متداول

آیا خرید کانکس دست دوم انتخاب خوبی است؟

هدف اصلی از خرید کانکس دست دوم، کاهش هزینه نهایی برای تهیه آنهاست. پس در صورتی که قیمت کانکس با شرایط و وضعیت آن سازگاری داشت و اصطلاحاً انتخاب به صرفه‌ ای محسوب می‌ شد، می‌ توانید با خیال راحت آنها را خریداری کنید.

آیا بازسازی کانکس دست دوم الزامی است؟

بله، در بسیاری از موارد بهتر است برای افزایش طول عمر کانکس دست دوم بعد از خرید آنها را مورد بازسازی قرار دهید.

تفاوت قیمت کانکس دست دوم در مقایسه با کانکس نو چقدر است؟

پاسخ این سوال با توجه به نوع کانکس و شرایط نمونه دست دوم آن می‌ تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی می‌ توان گفت که هزینه خرید یک کانکس دست دوم معمولاً ۳۰ یا ۴۰ درصد کمتر از هزینه مربوط به خرید یک کانکس نو است.

چه پارامترهایی روی قیمت نهایی کانکس تاثیر می‌ گذارند؟

نوع، ابعاد، کارایی، فاصله محل خرید تا محل نصب و هزینه مورد نظر برای بازسازی و استفاده؛ موارد تاثیرگذار روی قیمت کانکس هستند.

بهترین روش برای خرید کانکس دست دوم چیست؟

بهترین راه برای خرید این محصولات رفتن سراغ شرکت‌ هایی است که در زمینه تولید و فروش کانکس به صورت تخصصی فعالیت دارند و می‌ توانند در زمان تعمیر و بازسازی این محصولات به شما کمک کنند.