کانکس سایدینگ پوریا کانتین

کانکس با نمای سایدینگ

یکی از انواع کانکس ها، کانکس با نمای سایدینگ می باشد. علت اطلاق این نام به نمای کانکس، این است که ورق های بدنه به صورت افقی  در کنار یکدیگر قرار می گیرند. اصطلاح سایدینگ از ریشه انگلیسی  side به معنای کنار هم، گرفته شده است. نمای سایدینگ جلوه ای زیبا به کانکس ها می بخشد. علاوه بر سایدینگ این نوع کانکس ها در بازار با نام کانکس ویلایی کانادایی نیز شناخته می شود.

 

کانکس با نمای سایدینگ پوریا کانتین

 

کاربرد های کانکس سایدینگ

کانکس های سایدینگ با توجه به نمای زیبایی که دارند، به عنوان ویلاها و خانه باغ ها مورد استفاده قرار میگیرند. برای زیبایی بیشتر نمای این نوع کانکس ها، می توان از طرح های رنگی و یا حتی طرح چوب نیز استفاده کرد. استفاده از کانکس ها به عنوان ویلا یکی از روش های مقرون به صرفه ای است که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. زیرا ساخت آن ها داخل کارخانه صورت گرفته و مصائب حمل و نقل مصالح در محیط هایی که دسترسی به آن ها سخت است، از میان برداشته می شود. علاوه بر این کانکس های سایدینگ را می توان با انواع عایق ها، عایق بندی کرد، تا از هدر رفت انرژی در آن ها نیز جلوگیری شود.

 

وجود اتاق خواب در کانکس های ویلایی با نمای سایدینگ

طراحی داخلی کانکس موضوعی است که آن را به یک محیط راحت و زیبا برای زندگی تبدیل می کند. طراحی داخلی کانکس که شامل اتاق خواب ها، سرویس بهداشتی و حمام، آشپزخانه و …. می شود باعث می شود استفاده بهینه از فضا صورت بگیرد. در کانکس های ویلایی می توان نور پردازی، تهویه مناسب، ساخت کمد دیواری و … را در طراحی اتاق خواب لحاظ کرد. وجود اتاق خواب ها در کانکس فضای محیط را به خوبی تقسیم کرده و فضای خصوصی ایجاد می کند.

 

کانکس پوریا کانتین بین الملل

 

آشپزخانه در کانکس با نمای سایدینگ

با استفاده از کانکس های با نمای سایدینگ علاوه بر زیبایی نما که آن را مناسب ویلا های مسکونی می کند، می توان محیط های داخلی را نیز مناسب سازی کرد. در این نوع کانکس های ویلایی، آشپزخانه نقش اساسی را بر عهده دارد، زیرا این محیط توجه ویژه ای نیاز دارد. علاوه بر این محیط آشپزخانه معمولا در این کانکس ها کوچک بوده و باید از آن استفاده ی بهینه ای برای قرار دادن کابینت ها، اجاق گاز، هود، یخچال و… کرد.

 

مزایای کانکس سایدینگ

کانکس های سایدینگ، علاوه بر زیبایی مزایای بسیار دیگری نیز دارند. استفاده از این مدل نما باعث بالا رفتن مقاومت  کانکس می شود. زیرا مشخصات فنی و مقاومت سازه ای ویژگی های خاص خود را دارد. ستون های دیوار های کانکس های سایدینگ به دلیل مدل نصب ورقه ها، به یکدیگر نزدیک بوده و این موضوع مقاومت کانکس ها را بالا می برد. همچنین در ساخت این نوع کانکس ها از عایق بندی استفاده می شود که باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی گرمایی محیط کانکس می شود . کاهش مصرف انرژی از طریق عایق بندی، علاوه بر کاهش هزینه های مصرفی، به نفع محیط زیست نیز می باشد، زیرا علاوه بر اینکه سوخت های فسیلی کمتر استفاده می شود دی اکسید کربن کمتری نیز وارد محیط زیست می شود.

 

مزایای کانکس سایدینگ پوریا کانتین

 

مشخصات کانکس سایدینگ

ورق های استفاده شده در کانکس های با نمای سایدینگ از جنس فایبرگلاس PVC، ورق های گالوانیزه، ورق های فایبر سمنت و …. است. در حقیقت مدل قرار گیری این ورق ها در کنار یکدیگر باعث به وجود آمدن نمای سایدینگ می شود. شاسی کانکس های سایدینگ مانند سایر کانکس ها از جنس تیر آهن بوده که بعد بر روی آن از پروفیل پل ریزی می شود. اسکلت کانکس های سایدینگ مانند کانکس های دیگر از جنس پروفیل و یا نبشی بوده که در ساخت کانکس های سایدینگ معمولا از پروفیل برای ساخت آن استفاده می شود.

تعداد پنجره ها در این نوع کانکس ها به میزان نورگیری کانکس و نظر مشتری بستگی دارد، به طور مثال معمولا در یک کانکس 12 در 3 تعداد پنجره ها چهار یا پنج عدد خواهد بود. کف پوش های استفاده شده در کانکس های سایدینگ از جنس pvc بوده که بر روی تخته اجرا می شود.

همچنین عایق بندی کانکس ها از جنس پلی استراین است که به خوبی علاوه بر ذخیره انرژی، سر و صداهای اضافی را نیز حذف کرده و مانع ورود رطوبت به داخل کانکس می شود.

 

کانکس سایدینگ پوریا کانتین

 

قیمت کانکس با نمای سایدینگ

کانکس های با نمای سایدینگ نیز مانند کانکس های دیگر بر حسب متر مربع به فروش می رسند. با توجه به امکاناتی که در ساخت، عایق بندی، طراحی داخلی و …  آن به کار رفته قیمت هر متر مربع کانکس ها با یکدیگر متفاوت است. برای تولید، تمامی شرایط طبق نظر و نیاز شما در نظر گرفته می شود تا کانکس مطابق آنچه  شما می خواهید، تکمیل و تحویل داده شود. بنابراین قیمت این نوع کانکس ها متنوع می باشد. برای اطلاعات دقیق تر از قیمت های به روز لطفا از طریق شماره تماس های موجود در سایت پوریا کانتین بین الملل تماس حاصل فرمایید.