کانکس جمع شونده

کانکس تاشو در چه مواردی استفاده دارد؟

کانکس‌ ها از زمان ورود خود در بازار توجه افراد بسیاری را جلب کردند. تنوع بالای کانکس‌ ها و امکان استفاده از آنها در شرایط مختلف باعث افزایش استقبال از آنها شده است. یکی از انواع کانکس که در سال های اخیر در بازار، جایگاه ویژه ای پیدا کرده است، کانکس تاشو یا کانکس جمع شونده است. شاید ابتدا تصور وجود کانکس تاشو برای بسیاری از افراد عجیب باشد، اما بهتر است باور کنید که چنین محصولی در بازار موجود است و می‌ توانید برای خرید کانکس سراغ آن بروید. در ادامه این مطلب از سایت پوریا کانتین قصد داریم این محصولات را بیشتر خدمت شما معرفی کنیم و بگوییم که کانکس تاشو در چه مواردی استفاده می‌ شود.

8 نوع کانکس که با قیمت ارزان می توان خریداری کرد

کانکس تاشو چیست؟

کانکس تاشو یکی از جدیدترین انواع کانکس با طراحی خاصی است که به استفاده کنندگان اجازه می‌ دهد آن را باز و بسته کنند. یکی از مزایای اصلی این محصولات برای زمانی است که نیاز به آماده سازی سریع و جمع کردن کانکس داریم. به عنوان مثال در شرایطی که به دنبال یک اقامتگاه مناسب برای یک تیم تحقیقاتی هستیم، این محصولات می‌ توانند گزینه‌ های مناسبی باشند.

روند مونتاژ و دمونتاژ کردن این کانکس‌ ها بسیار سریع انجام می‌ شود. همچنین در زمان خرید کانکس تاشو، این محصولات را به صورت پک شده خدمت شما ارسال می‌ کنند. برای باز کردن این کانکس‌ ها به 2 نفر نیاز داریم. با استفاده از کانکس تاشو این امکان برای افراد یا شرکت‌ های مختلف فراهم خواهد بود که به جای خرید چندین کانکس، یک کانکس تاشو خریداری کنند و آن را به مکان‌ های مورد نظر خود برای استفاده انتقال دهند.

مزایای کانکس تاشو چیست؟

کانکس جمع شونده یا تاشو را می‌ توان به راحتی حمل و نقل کرد و اشغال کردن فضای کم توسط این محصولات باعث شده تا نیاز به وسایل نقلیه خاص برای آنها نداشته باشیم. از سوی دیگر هم اجازه می‌ دهد تا برای حمل و نقل کانکس در تعداد بالا نیز امکان حمل بیش از یک کانکس با وسیله نقلیه مورد نظر برای شما فراهم باشد. از طرفی نباید این موضوع را فراموش کنید که بعد از مونتاژ، این کانکس‌ ها با استفاده از پیچ و مهره محکم می‌ شوند و از استحکام کافی برخوردارند.

مورد مهم بعدی در مورد آنها وجود لولایی است که اجازه می‌ دهد روند تا کردن یا اصطلاحا جمع کردن این محصولات راحت تر طی شود. از سوی دیگر می‌ توان این کانکس‌ ها را به شکل دو طبقه روی یکدیگر نیز قرار داد و با آنها یک اقامتگاه موقت یا دفتر کاری موقت ساخت. امکان استفاده از متریال گوناگون در سایر بخش‌ های این کانکس باعث می شود تا تنوع کارایی و ظاهر آنها بیشتر شود و افراد با نیاز‌ها و سلایق مختلف بتوانند از آنها استفاده کنند.

بررسی مشخصات فنی کانکس جمع شونده

کانکس تاشو دارای بدنه ای از جنس ساندویچ پانل پلی یورتان است که ضخامت آن 40 میلیمتر است. همین باعث شده تا مقاومت فیزیکی بدنه این کانکس‌ ها بالا باشد و صد البته نباید فراموش کرد که ساندویچ پانل پلی یورتان دارای ویژگی مثبت دیگری مانند عایق حرارت و صدا نیز هست. برای تولید درب و پنجره این کانکس‌ ها سراغ UPVC رفته اند که وزن بسیار پایینی دارد و امکان نصب شیشه‌ های دوجداره را برای ما فراهم می‌ کند. البته در مواردی دیده شده که برای این قسمت سراغ آلومینیوم نیز می‌ روند.

کف پوش استفاده شده در این کانکس‌ ها معمولا از ورق 18 میلیمتر MDF است و همین باعث شده تا علاوه بر داشتن وزن پایین، استقامت و دوام بالایی را در اختیار شما قرار دهد. طراحی این کانکس‌ ها به گونه ای است که بعد از جمع شدن، فضای کمتری را اشغال می‌ کنند و در نتیجه برای انبار کردن آنها به مشکلات کمتری بر خواهید خورد.

نصب کانکس تاشو

برای نصب کانکس تاشو معمولا به زیرسازی زیادی نیاز ندارید و صرفا کافی است که به اقدامات اولیه مانند صاف کردن محل نصب و… اکتفا کنید. از آنجایی که وزن این محصولات و حجم آنها پایین است، می‌ توان آنها را به راحتی به مکان‌ های مختلف انتقال داد و از آنها استفاده کرد. از همین رو ساختار آنها برای نصب در شرایط جغرافیایی مختلف مناسب می‌ باشد.
برای آنهایی که به دنبال فضای بیشتری هستند، امکان نصب این کانکس‌ ها در کنار هم نیز وجود خواهد داشت. در بسیاری از موارد مشاهده شده که برای زیباتر کردن نمای کانکس تاشو، از برچسب‌ ها و… استفاده کرده اند و ظاهری زیبا و شیک به این محصولات بخشیده اند. وجود عایق بندی مناسب روی کانکس جمع شونده باعث شده تا در شرایط آب و هوایی مختلف امکان نصب و استفاده از آنها برای مشتریان فراهم باشد.

قیمت کانکس تاشو چقدر است؟

پارامترهای مختلفی روی قیمت نهایی کانکس تاشو تاثیر گذار هستند که باید هر کدام از آنها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داد. شرکت تولید کننده که قصد خرید کانکس از آن را دارید، در صورتی که فاصله بیشتری با شما داشته باشد، هزینه حمل و نقل را به قیمت تمام شده محصول اضافه خواهد کرد.

از سوی دیگر استفاده از متریال با کیفیت مانند ساندویچ پانل ها، درب و پنجره، یراق آلات و… نیز باعث افزایش قیمت کانکس تاشو خواهند شد. به همین دلیل برای اطلاع از قیمت دقیق این نمونه از کانکس پیشنهاد می‌ کنیم که با متخصصین ما در سایت پوریا کانتین تماس بگیرید و سوالات خود را از آنها بپرسید. این کار اجازه می‌ دهد تا از تجربیات دیگران برای داشتن خریدی بهتر استفاده کرده باشید و بهترین نتیجه را بگیرید.

سوالات متداول

کانکس تاشو چیست؟

یکی از انواع کانکس است که می‌ توان آنها را به راحتی تا کرد تا حمل و نقل و نگهداری آنها در شرایطی که به کانکس نیاز نداریم راحت تر شود.

کانکس تاشو در چه مواردی کاربرد دارد؟

اقامتگاه موقت، کانکس نگهبانی، کانکس استراحتگاه و… تنها بخشی از کاربردهای این محصول هستند. همچنین امکان نصب آنها در کنار هم برای داشتن فضای بیشتر نیز فراهم خواهد بود.

روند نصب کانکس تاشو چگونه است؟

نصب یا مونتاژ این محصولات بسیار ساده است ولی برای انجام این کار به 2 نفر نیاز خواهید داشت.

آیا مونتاژ و دمونتاژ کردن کانکس تاشو دشوار است؟

خیر، روند مونتاژ و دمونتاژ آنها صرفا به 2 نفر نیاز دارد و وقت بسیار کمی از شما خواهد گرفت.

قیمت کانکس جمع شونده چقدر است؟

بسته به نوع کانکس، ابعاد و ویژگی‌ های مختلف آن، قیمت کانکس جمع شوند متفاوت خواهد بود. از همین رو برای دریافت قیمت دقیق و اطلاعات بیشتر می‌ توانید با متخصصین ما در سایت پوریا کانتین تماس بگیرید.