کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی و کیوسک نگهبانی

کانکس نگهبانی یا کیوسک نگهبانی معمولا به کانکس هایی گفته می شود که به لحاظ سایز و ابعاد کوچک تر از بقیه کانکس های می باشند، که اغلب برای استقرار ۱ یا ۲ نفر نگهبان یا مسئول حراست  مورد استفاده قرار می گیرد.

کیوسک های نگهبانی بنابر شرایط آب و هوایی مناطق مختلف به لحاظ متریال و جنس مصرفی با یکدیگر متفاوت می باشند، و به لحاظ نوع استفاده در ابعاد های مختلف ۱*۱، ۱٫۵*۱٫۵، ۲*۲، ۲٫۵*۲٫۵، ۲*۳ و ۳*۳ و نیز هر سایز درخواستی در کارخانجات پوریا کانتین بین الملل طراحی و تولید می شود.

اغلب کیوسک های نگهبانی به صورت سالن می باشند و بنا به درخواست مشتری میتواند ثابت یا سیار بصورت چرخدار اجرا شده و  بیشترین استفاده کانکس ها و کیوسک های نگهبانی جهت حراست در پروژه های ساختمانی، مجتمع های اداری و مسکونی و ویلایی، ارتش و پادگان ها، نیروی انتظامی ، راهنمایی و رانندگی ، پلیس راه ها ، بیمارستان ها ، امداد و نجات جاده ای ، ایستگاه های اتوبوس، اماکن ورزشی و تفریحی، هلال احمر، اورژانس ها، کیوسک های روزنامه فروشی و فروشگاه های کوچک و  سایر مصارف می باشد.

کانکس های نگهبانی تولید کارخانجات پوریا کانتین بین الملل در اشکال مختلف اعم از چهار ضلعی، شش ضلعی، هشت ضلعی، گرد و دایره ای و بیضی شکل، دور تا دور شیشه خور با دید ۳۶۰ درجه، با امکان اجرای سقف شیب دار چهاروجهی و هلالی می باشند.

چنانچه بخواهیم در مورد نمای ظاهری کیوسک های نگهبانی صحبت کنیم می توانیم ادعا نماییم پوریا کانتین بین الملل با تولید بیش از ۱۰۰۰ دستگاه کیوسک ها و کانکس های نگهبانی با اشکال و ظاهرهای مختلف بطور مثال با اجرای نمای کامپوزیت نقره ای و تیره، نماهای سایدینگ طرح دار، طرح های فایبراستون، طرح های سنگی، طرح های چوب و کلبه ای و درکل انواع طرح های فانتزی و کلاسیک مطابق با ساختمان ها و محل های موجود قابل اجرا می باشند.

کیوسک ها می تواند دارای امکاناتی همچون پیشخوان، میز ثابت، دریچه کولر وبخاری، سیستم برق کشی و شبکه کامپوتری، سیستم های بیسیم و رادیو، سیستم مونیتورینگ و کنترل مداربسته، سیستم سانترال تلفن و سایر امکانات کاربری دیگر باشد.

کیوسک ها و کانکس های نگهبانی به دلیل  بهره گیری از استراکچر بسیار مقاوم در برابر نیروهای کششی ، تنشی و خمشی دارای دوام  لازم در برابر لرزه ها ، ارتعاشات و بارپذیری بالایی را دارند و در برابر زلزله و ضربه های شدید بسیار مقاوم می باشند و با دارا بودن سیستم یکپارچه قلاب های بارگیری می توان هر کیوسک و کانکس نگهبانی را بصورت مکرر با جرثقیل و تریلر جابجا نمود.

 

 

 

Tags: ,