کانکس ویژه پوریا کانتین بین الملل

کانکس ویژه تست کرونا

ویروس کرونا باعث بروز تغییرات زیادی در سبک زندگی همه ما شده است و این تغییرات نیازهایی جدید و در نتیجه استفاده از محصولاتی جدیدی را به دنبال خود داشته است. یکی از این محصولات نوظهور کانکس تست کرونا است که نیاز به آن، در شرایط بحرانی این روزها بیشتر احساس می شود. با توجه به قدرت انتشار بالای این ویروس و ثابت شدن خطرناک بودن آن برای همه، این کانکس‌ ها باید به گونه‌ای باشد که بتوانند محیط امنی را برای مراجعه کنندگان جهت انجام تست کرونا و همچنین افرادی که در این کانکس ‌ها مشغول گرفتن تست هستند، فراهم کنند. با ما همراه باشید تا در خصوص کانکس تست کرونا، ساختار، ابعاد و طراحی آن صحبت کنیم تا بتوانید با این محصولات بیشتر آشنا شوید.

 

کانکس ویژه پوریا کانتین

 

ویژگی‌ های کانکس تست کرونا

با توجه به دانستنی‌ های اساسی در مورد ویروس کرونا مانند نحوه انتشار، راه‌ های مقابله و سایر ویژگی‌ های آن، خصوصیات اصلی یک کانکس مناسب برای انجام آزمایشات مربوط به این بیماری مشخص میشود. قبل از اینکه در مورد جزئیات این کانکس ها صحبت کنیم، بهتر است که چند مورد از کاربردهای معمول این محصولات را با شما بررسی کنیم تا با کارایی آنها بیشتر آشنا شوید.

● در بسیاری از مناطق محروم که فقط یک مرکز بهداشتی وجود دارد، استفاده از کانکس تست کرونا بسیار مفید است. چرا که می‌ توان افراد نیازمند تست کرونا را از سایر افراد که دارای مشکلات دیگری هستند، جدا نمود. به این ترتیب افراد بیمار وارد درمانگاه یا ساختمان مربوط به خدمات درمانی نخواهد شد و می‌توان روند جداسازی افراد بیمار از افراد سالم را راحت تر انجام داد.

● قابل حمل بودن برخی از این کانکس‌ ها اجازه می‌ دهد که آن‌ها را تا محل مورد نظر حمل کنید و تست‌ ها را در مسیر روستاها و سایر مناطق محروم انجام دهید. از آنجایی که بیشتر مناطق محروم از امکانات درمانی و بهداشتی مناسب، روستا های غیر متمرکز یا متمرکز دور از شهر هستند، این روش اجازه می دهد که بتوان مراحل مربوط به انجام تست در این بخش‌ ها را بهتر انجام داد.

● در مکان هایی که رفت و آمد زیاد است (مانند ورودی کارخانه‌ های بزرگ، شرکت‌ هایی که تعداد پرسنل بالایی دارند و…) این کانکس‌ ها می‌ تواند گزینه‌ های بسیار خوبی باشد. چرا که به کارکنان شما اجازه می دهند قبل از ورود به محل کار از سلامت خود با خبر شوند و در صورتی که به کرونا مبتلا شده‌ اند، از رفتن به محل کار جلوگیری کرده و اقدامات لازم را برای درمان این بیماری انجام دهند.
● در بیمارستان‌ ها انجام تست کرونا بسیار پرخطر خواهد بود، چرا که در آن فضای بسته و پرجمعیت، فقط یک فرد مبتلا کافی است که بقیه را نیز به این بیماری مبتلا کند. به همین منظور یکی از بهترین موراد استفاده از کانکس آزمایش تست کرونا، در محوطه بیرون از بیمارستان‌ها است. چرا که به این صورت افراد سالمی که قصد انجام تست دارند مجبور نیستند با وارد شدن به محیطی شلوغ سلامتی خود را به خطر بیندازند و از سوی دیگر از ورود افراد بیمار به مکانی که جمعیت زیادی وجود دارد جلوگیری میشود.

 

کانکس ویژه تست کرونا

 

ابعاد و طراحی کانکس تست کرونا

برای ایمنی بیشتر در زمان انجام تست کرونا در این کانکس‌ ها باید ابعاد آن به صورتی باشد که بتوان آن را به دو بخش اتاق انتظار و اتاق تست تقسیم کرد. به این ترتیب افرادی که برای تست به این کانکس می‌ آیند، به راحتی می‌ توانند در بخش اول که مانند یک سالن انتظار است دست‌ها و سایر قسمت‌های بدن خود را ضد عفونی کنند و سپس وارد محل نمونه گیری تست کرونا شوند. بخش انتظار و بخش انجام تست باید به صورت کامل از یکدیگر جدا شوند. در ضمن یک خروجی جداگانه برای بخش تست در نظر گرفته شود تا افرادی که آزمایش می دهند، از درب جداگانه خارج شوند. البته مواردی که در این قسمت گفته شده است حداقل فضای لازم برای کانکس تست کرونا بود. شما میتوانید بسته به نیاز خود سالن انتظار بزرگتری داشته باشید و یا یک کانکس جداگانه قبل از بخش مربوط به تست کرونا قرار دهید و از آن به عنوان مطب استفاده کنید. البته گفتنی است که بسته به میزان بودجه و کاربری مورد نظر شما بخش‌ های دیگری مانند سرویس بهداشتی، آزمایشگاه و… نیز می‌ توان به این مجموعه اضافه کرد.

 

وضعیت تهویه کانکس تست کرونا

تحقیقات اخیر نشان داده است که ویروس کرونا توانایی ماندگاری در هوا را دارد و همین باعث می شود که خطر انتقال ویروس در محیط‌ های پر جمعیت و فضاهای بسته بیشتر شود. به همین دلیل است که وضعیت تهویه کانکس آزمایش تست کرونا باید به شکلی باشد که به صورت مداوم هوا در آن جریان داشته باشد. به این منظور ما پیشنهاد می‌ دهیم که کانکس‌هایی خریداری شده به گونه‌ای باشند که در هر قسمت یک ورودی و یک خروجی هوا در نظر گرفته شده باشد. به عنوان مثال در ساده ترین حالت، بخش سالن انتظار این کانکس‌ ها دارای یک پنجره و درب ورودی به عنوان محل عبور هوا است. همچنین در اتاق تست یک پنجره و درب خروجی وظیفه تهویه را بر عهده دارند.

 

قابل شستشو بودن بخش های مختلف کانکس

یکی از ویژگی‌ های اصلی کانکس تست کرونا این است که بتوان به راحتی و بدون داشتن دغدغه خراب شدن کانکس، اقدام به ضد عفونی کردن بخش‌ های مختلف کانکس مانند دیوارها و کف آن کرد. به همین دلیل در کانکس‌های استاندارد دیواره‌ها از جنس ساندویچ پانل هستند، این نوع دیوار به راحتی قابل ضد عفونی است و در برابر شستشو آسیب نخواهد دید. کف این کانکس‌ ها نیز باید به صورتی باشد که حداقل شیار یا منافذ روی آن دیده شود. به همین دلیل کفپوش پیشنهادی ما برای چنین کانکس ‌هایی سرامیک است. چرا که مقاومت خوبی دارند و به راحتی و با اطمینان می‌توان آنها را ضدعفونی کرد.

 

کانکس پوریا کانتین بین الملل

 

جمع بندی

در شرایط فعلی که شیوع ویروس کرونا نیاز به فضای آزمایشگاهی برای نمونه گیری و انجام تست کرونا را به شکل چشمگیری افزایش داده است، کانکس آزمایش تست کرونا گزینه ای مناسب برای دسترسی سریعتر به امکانات در مناطق محروم است. همچنین در شهرها و مکان هایی که آزمایشگاه های موجود پاسخگوی نیاز فعلی نباشد، به کمک کانکس تست کرونا ظرفیت کار آزمایشگاهی را توسعه داد. امیدواریم مطالب و نکات مطرح شده در این مقاله از پوریا کانتین برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.