کانکس انتخابات پوریا کانتین

کانکس و انتخابات

در حال حاضر مهمترین موضوعی که در کشورمان میان مردم صحبت می شود بحث انتخابات است، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری کشور مقارن شده است با روز ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ .

در کشور ایران جهت تعیین رییس جمهور هر ۴ سال یکبار انتخابات سراسری صورت گرفته و طبق قانون اساسی کشور بر اساس آراء مردم از میان نامزد های تعیین صلاحیت شده رییس جمهور انتخاب می گردد.

که معمولا رییس جمهور منتخب تاثیر به سزایی در پیشبرد سیاست های خارجی و داخلی و اقتصادی کشور ایران داشته و بنابر اینکه از سوی کدامیک از احذاب سیاسی حمایت می گردد بسیار موضوع پر اهمیتی برای مردم کشورمی باشد.

موضوع این مقاله کانکس و انتخابات می باشد، شاید در ذهن شما این سوال پیش بیاید که این دو چه ارتباطی می تواند به یکدیگر داشته باشد.

غرض از ارائه این مقاله کاربرد کانکس در انتخابات نمی باشد بلکه می خواهیم تاثیر انتخابات بر صنعت کانکس و این نوع محصولات پیش ساخته کشور را بررسی نماییم .

کشور ایران طی برنامه های توسعه اقتصادی به عنوان یک کشور روبه توسعه محسوب می شود و اهمیت سرمایه گذاری داخلی و خارجی در بخش های مختلف کشور اهمیت بسیاری در رشد و توسعه اقتصادی و به طبع آن بازار ها در صنایع  مختلف خواهد داشت.

طی دوره های مختلف سیاسی کشور از سال های بعد از جنگ بازار اقتصادی، ساخت و ساز و رونق اقتصادی تا قبل از دوره نهم ریاست جمهوری بصورت صعودی بود و در دوره دهم بصورت نزولی و سپس در دوره یازدهم بصورت خطی پیش رفت و امید است در دوره دوازدهم با درپیش گرفتن سیاست های صحیح خارجی و داخلی رشد اقتصادی کشور بصورت مثبت و صعودی تغییر نماید که قطعا بر اساس آن صنایع مختلف و پروژه های گوناگون مرتبط با صنعت کانکس و کانتینر و خانه هی پیش ساخته کشور نیز از بحران خارج شده و شاهد ایجاد تغییرات بسزایی در آن ها خواهیم بود.

شایان ذکر می باشد محصولاتی اعم از کانکس، کانتینر، کیوسک و کاراوان که در کارخانجات پوریا کانتین بین الملل تولید می گردد، کاربرد  بسیاری در پروژه های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی،  سد سازی، راه سازی، معادن و بسیاری از پروژه های مهم دیگر کشوری داشته باشد ولی تا زمانی که منابع مالی این پروژه ها تامین نشود، امکان خرید و توسعه کار نخواهد بود و جهت خرید کانکس با کیفیت نمی توانند اقدامی نمایند و مجبور هستند از کانکس های دیگری استفاده نمایند.

امید است نتیجه انتخابات این دوره فرد اصلح و شایسته ای باشد که با در پیش گرفتن سیاست های صحیح موجب رشد اقتصادی و به تاثیر آن بالا رفتن معیشت مردم و توسعه کشور ایران شود.