امکانات داخل کانکس

چه امکاناتی می توان داخل کانکس ها قرار داد؟

امروزه صنعت کانکس سازی بسیار گسترش پیدا کرده است و دیگر محدود به کانکس‌های پلیس یا کانکس‌های معمولی که در کنار خیابان می بینید نمی شوند. در سال های اخیر ساخت کانکس‌ های ویلایی آنچنان پیشرفت کرده است که حتی در برخی مناطق جایگزین ساختمان‌ ها هم شده اند. امنیت بالا در برابر سیل و زمین زلزله، قیمت مناسب و مدت زمان اندک برای ساخت کانکس باعث شده است روز به روز طرفداران این سازه بیشتر شود.

اگر قصد خرید کانکس دارید، احتمالا می خواهید بدانید کانکس ها چه امکاناتی دارند و یا چه تجهیزاتی را می توان در کانکس ها بکار برد. قبل از دانستن این موضوع ابتدا باید انواع آن را بشناسید و البته نسبت به کارایی هر یک آشنایی کامل داشته باشید.
پس توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید به همه ابهامات بزرگ و کوچکی که در این زمینه دارید پاسخ دهید.

امکانات کانکس مسکونی

معرفی انواع کانکس ها و امکانات هر کدام

کانکس ها انواع مختلفی دارند که بسته به کاربردشان از امکانات و راحتی خاصی بهره مند شده اند

کانکس‌ های مسکونی

کانکس‌ های مسکونی همانطور که از نام شان پیداست، برای زندگی طراحی و ساخته می شوند. این کانکس‌ ها به دو نوع خانه ای و ویلایی تقسیم می شوند. کانکس‌ های مسکونی معمولا زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و… خساراتی را به محل اقامت افراد وارد کرده اند.

امکانات کانکس های مسکونی

کانکس مسکونی نمونه کوچکی از یک خانه دارای پلان و تجهیزات است که مانند یک ساختمان کامل باید دارای حریم های خصوصی و عمومی باشد. از اساسی ترین امکانات این نوع کانکس‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1-سرویس بهداشتی
2-فضایی برای میز تلویزیون
3-مخزن آب
4-پنل خورشیدی تولید برق
6- آشپزخانه با کابینت کامل و سینک، گاز، هود
7-کمد دیواری
8-فضای پذیرایی
9-پارکینگ
8-تاسیسات برق (فیوز مینیاتوری، کلید، پریز، روشنایی و …)
9-لوله کشی آب سرد و گرم
لازم بذکر است معمولا فضاهایی همچون کمد دیواری و فضای پذیرایی و پارکینگ در کانکس‌ های ویلایی با متراژ بالا مورد استفاده قرار می‌ گیرند. حتی دو یا چندین اتاق خواب نیز در آن تعبیه می شود تا افراد اقامت راحت و آرامش بخشی را در آن تجربه نمایند. شما می‌ توانید بر اساس نوع سلیقه خود این امکانات را کاهش یا افزایش دهید.

امکانات کانکس های مسکونی

کانکس اداری

کانکس‌ های اداری و دفتری معمولا برای مدیریت پروژه‌ ها و یا اتاق جلسه مورد استفاده قرار می گیرد. از این کانکس‌ ها هم می توان به عنوان سالن برگزاری کنفرانس و یا حتی سالن گردهمایی ها استفاده کرد. این سازه‌ ها معمولا دارای ابعاد بزرگتری نسبت به انواع مدل‌ های کانکس دیگر است و حتی ممکن است فضاهای مختلف مانند فضای استراحت کارکنان را نیز در خود جای دهد.

امکانات کانکس اداری

کانکس‌ های اداری و دفتری با توجه به انتظارات مشتری دارای امکانات متنوعی است. مهم ترین آنها عبارت است از :
1-سرویس بهداشتی
2-آبدارخانه
3-کف پوش
4-دیوارپوش
5-نورپردازی مناسب
6-لوله کشی
7-برق کشی یا پنل خورشیدی جهت تامین برق مورد نیاز
8-پارتیشن بندی چوبی یا آلومینیومی
9- درب ضد سرقت یا درب های چوبی آپارتمان های سیکل برای درب ورودی اصلی
10-درب ملامینه برای درب های داخل
بسته به کاربرد و نیاز خریدار می توان اتاق تکثیر و کپی ، صندوق و خیلی فضا‌های دیگر که نیاز یک فضای اداری است را در کانکس اداری گنجاند.

امکانات کانکس اداری

کانکس های کارگاهی

این نوع از کانکس‌ ها معمولا ساده ترین کانکس‌ های مورد استفاده و طراحی شده هستند و به صورت یک سالن خالی دیده می شوند که می توان در آن برای انجام کار و فعالیت میز و صندلی قرار داد. این نوع از کانکس‌ ها در کارگاه های ساختمانی و عمرانی بکار می‌ رود و برای اسکان پرسنل در ساعت کاری و یا کارگران و نیروهای شب برای خواب و استراحت طراحی شده اند.

امکانات کانکس کارگاهی

1-سیستم تهویه کانکس
2- سیستم خنک کننده و گرم کننده کانکس
3- درب ها
4- سرویس بهداشتی
5- حمام داخل کانکس
6- آشپزخانه داخل کانکس
7- لوله کشی آب گرم و سرد
8- کپسول آتش نشانی
9- تخت
10- کلید و پریز
11- فیوز
12- سیم کشی مخابراتی
13- سیم کشی روکار و داخلی
14- ورودی اصلی برق به کانکس
15- تجهیزات داخلی برق

امکانات کانکس کارگاهی

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی یکی از انواع کانکس است که برای تجارت و کسب و کار ساخته می شود. این کانکس می تواند با توجه به کسب و کاری که قرار است در آن انجام شود، دارای رنگ، نقش و امکانات مختلف باشد تا بتواند مناسب یک فروشگاه باشد. این دسته از کانکس ها به عنوان کانکس های ارزان شناخته می شوند و بسیار شبیه به کانتینر هستند.
کانکس فروشگاهی در محل‌ های باز، سالن‌ های فروش، میدان‌ های میوه و تره بار، دانشگاه‌ ها، هتل ها، بیمارستان‌ ها و ساختمان‌ های اداری، جاده ها و راه‌ ها برای فروش و ارائه محصولات و خدماتی که نیاز به فضاهای آماده و پیش ساخته دارند و امکان ساخت و ساز در آن مناطق وجود ندارد استفاده می شود.

امکانات کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی باید دارای امکانات مختلفی باشد. از جمله ی این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1-داشتن ویترین مناسب فروشگاه
2-داشتن یخچال های مناسب فروشگاه
3-قفسه‌ های مناسب برای وسایل فروشگاه
4-داشتن تاسیسات مناسب
5-داشتن سیستم تهویه مناسب
6-داشتن طراحی داخلی مناسب فروشگاه
7-روشویی
8-کپسول آتش نشانی

امکانات کانکس فروشگاهی

کانکس نگهبانی

کانکس نگهبانی جهت حفاظت و مراقبت از پروژه‌ های در حال اجرا می باشد. مکان های نظامی انتظامی و همچنین جهت کنترل ورود و خروج از مجتمع‌ های بزرگ تجاری و اداری و مسکونی نیازمند جایگاهی جهت استقرار مراقبت یا نگهبانی است.

امکانات کانکس‌ نگهبانی

امکانات کانکس نگهبانی تقریبا شبیه کانکس مسکونی می باشد. مهم ترین امکاناتی که یک کانکس نگهبانی باید داشته باشد عبارت است از:
1-چراغ‌ های روشنایی
2-کپسول آتش نشانی
3-کلید و پریز برق
4-آبدارخانه
5-سرویس بهداشتی و حمام
6-سیستم تهویه مناسب
7-درب و پنجره
8-محلی برای استراحت نگهبان
9- سیم کشی روکار و داخلی
10-لوله کشی آب
11-سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب
این امکانات بسته به نیاز مشتری می تواند اضافه یا کم شوند.

امکانات کانکس‌ نگهبانی

در این محتوا سعی کردیم اطلاعات مفیدی در رابطه با انواع کانکس‌ ها و کاربرد متفاوت در اختیارتان قرار دهیم. امکانات ضروری هر یک را بررسی کنیم. امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانید کانکس مناسب و امکاناتی که انتظار دارید در آنها تعبیه شود را انتخاب کنید.

امکانات دیگر کانکس های مسکونی

دیگر امکانات کانکس کارگاهی

دیگر امکانات کانکس کارگاهی

دیگر امکانات کانکس فروشگاهی

برای اینکه بتوانید راجع به اینکه چه امکاناتی می توان داخل کانکس داشته باشید با شماره تلفن های شرکت پوریا کانتین بین اللمل که در زیر نوشته شده تماس بگیرید.

تلفن واحد فروش(ساختمان مرکزی): ۷-۸۸۶۷۸۲۳۵-۰۲۱

تلفن واحد فروش(کارخانه): ۵۵۲۷۲۳۴۲-۰۲۱ 

دورنگار : ۸۸۶۷۸۲۳۶-۰۲۱

موبایل مدیریت فروش : ۰۹۱۲۱۳۶۵۷۶۶