کانکس نگهبانی ارزان

کانکس برجک نگهبانی

استفاده از کانکس به عنوان یک اقامتگاه موقت یا سرپناه استاندارد در سال های اخیر بسیار زیاد شده است. کانکس ها در شرایط مختلف قابل استفاده هستند و قابل استفاده بودن آن در شرایط آب و هوایی مختلف باعث شده تا برای برجک های نگهبانی یکی از بهترین گزینه ها باشند. در کارخانه های بزرگ، مکان های نظامی و… که وجود نگهبان ضروری است، باید حتما از محصولاتی استفاده کنید که اجازه می دهد فرد نگهبان به راحتی وظایف خود را انجام دهد. کانکس برجک نگهبانی که به صورت تخصصی برای این کار طراحی و تولید شده قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. در ادامه این مطلب از سایت پوریا کانتین جزئیات مختلف که در خصوص کانکس برجک نگهبانی باید بدانید را با شما در میان خواهیم گذاشت.

آشنایی با کانکس برجک نگهبانی

استفاده از برجک های نگهبانی به افراد اجازه می دهد تا از ارتفاع بالا بخش از محیط مورد نظر یک ارگان را تحت نظارت خود قرار دهند. پس اولین ویژگی مهمی که یک کانکس برجک باید داشته باشد این است که قابلیت نصب در ارتفاع را داشته باشد. وزن سازه باید به حد قابل تحمل دکل نگهبانی در نظر گرفته شود تا به این صورت قابلیت نصب این محصولات در ارتفاع برای ما فراهم شود. همچنین طراحی این کانکس ها باید به شکلی انجام گردد که فرد نگهبان با ایستادن درون اتاقک خود، دید کافی نسبت به اطراف نیز داشته باشد. به همین دلیل در کانکس برجک نگهبانی از پنجره هایی در چهار ضلع کانکس استفاده می کنند که میدان دید بازی در اختیار شما قرار خواهد داد.

میدان دید کانکس برجک نگهبانی

هر چقدر ارتفاع یک کانکس نگهبانی از سطح زمین بیشتر باشد، میدان دید بازتری خواهد داشت و منطقه وسیع تری را پوشش می دهد. اما وقتی به دنبال نصب کانکس نگهبانی در ارتفاع بالا هستیم، بحث امنیت نیز اهمیت پیدا می کند. در این میان استفاده از دکل مناسب برای نصب کانکس بسیار مهم است. این دکل ها علاوه بر این که باید استحکام نهایی را تامین کنند و توانایی تحمل وزن کانکس را داشته باشند؛ باید مسیری ایمن را به صورت راه پله به همراه نرده در اختیار نگهبانان بگذارند تا روند رفت و آمد در کانکس ساده تر شود.
در ضمن سازه ای که برای کانکس برجک نگهبانی در نظر گرفته می شود، باید دارای بخش های باز باشد. به عبارت دیگر برای کف راهرو ها و بخش های دیگر نیاز داریم که این بخش ها را با پروفیل هایی بپوشانیم. انجام این کار باعث می شود تا نگهبان نسبت به بخش زیرین برجک نیز دید داشته باشد.

پایه های برجک نگهبانی

از آنجایی که وزن کل سازه و کانکس نگهبانی روی پایه های برجک می باشد، طراحی این بخش باید توسط مهندسین متخصص انجام گردد. علاوه بر وزن کلی کانکس این پایه ها باید بتوانند در برابر باد های شدید، تکان خوردن به دلایل مختلف و… مقاومت خوبی از خود نشان دهد. دو روش برای انجام اتصالات وجود دارد که برای ساخت سازه بسته به موارد نیاز خود باید سراغ آنها بروید. روش اول استفاده از جوشکاری برای اتصالات است و روش دوم به کار گرفتن پیچ و مهره که بسته به پارامترهای مختلف باید یکی از آنها را انتخاب کنید.

استفاده از فونداسیون بتنی نیز برای محکم کردن پایه های برجک ضروری است. در این فونداسیون ها معمولا از پروفیل های خمیده و ورق هایی با قدرت بالا استفاده می کنند تا ریشه های برجک محکم باشد. از سوی دیگر برای نصب برجک وقتی در حال جوش دادن پایه ها بر روی کفی هستید باید حتما روند کار را به شکلی انجام دهید که از استحکام کافی برخوردار باشند. یکی از روش های مناسب این است که از تسمه یا نبشی آهنی استفاده کنید و به این صورت به مهار بیشتر کمک نمایید. البته نباید فراموش کرد که فونداسیون باید با توجه به پارامترهای مختلفی مانند ابعاد کانکس، وزن نهایی سازه، ارتفاع، میزان و سرعت باد در طول سال، جهت وزش باد، جنس خاک و… نیز توجه داشته باشند.

ویژگی ها و استانداردهای کانکس نگهبانی

کانکس برجک نگهبانی را می توان یکی از انواع پرکاربرد کانکس های نگهبانی ساده دانست، با این تفاوت که در بیشتر موارد دیده می شود این کانکس ها باید دارای بخش های دیگری باشند که اجازه می دهد بتوانید به راحتی این محصولات را در ارتفاع نصب کنید. به همین دلیل نقشه طراحی و ساخت این کانکس ها باید به گونه ای باشد که بتوانند در ارتفاع بالا نصب شوند و از استحکام و کارایی کافی برخوردار باشند.
نکته دیگری که در خصوص ساختار این کانکس ها باید بدانید این است که باید توانایی حفاظت از نگهبان در برابر باد، باران، برف و سایر عوامل آب و هوایی را داشته باشند. به خصوص از آنجایی که کانکس برجک نگهبانی به صورت مستقیم زیر نور آفتاب یا بارش باران و برق قرار دارد، جنس سقف و بدنه آن باید به شکلی باشند و از سرد شدن یا گرم شدن بیش از حد کانکس جلوگیری کنند.

مصالح مورد استفاده برای تولید کانکس برجک نگهبانی

این که برای تولید کانکس برجک نگهبانی سراغ چه مواد اولیه برویم روی نتیجه نهایی کار تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. امروزه بهترین متریال برای ساخت دیواره ها و سقف کانکس نگهبانی، ساندویچ پانل است. استفاده از ساندویچ پانل این اجازه را به ما می دهد که وزن کلی سازه کانکس را کاهش دهیم. این محصولات از دو ورق گالوانیزه تولید شدند که در بین آنها فوم مخصوص تزریق شده است. وجود این فوم مخصوص اجازه می دهد تا کانکس بتواند دارای خاصیت عایقی در برابر صدا و حرارت باشد. یکی دیگر از مزایای بکارگیری ساندویچ پانل این است که این محصولات از نظر ظاهری نیز نسبت به سایر مواد اولیه تولید کانکس در بازار مناسب تر می باشند.
سازه اصلی کانکس به اسکلتی می گویند که بخش های مختلف مانند ساندویچ پانل و درب یا پنجره بر روی آن سوار می شود. این سازه نیز باید از مواد اولیه با کیفیت تولید شده باشد. از طرفی روی بخش های آهنی نیز باید حتما از ضد زنگ استفاده کرده باشند تا کانکس به مرور زمان دچار زنگ زدگی نشود. همچنین بخش هایی مانند پنجره، درب و… نیز بهتر است از نوع دو جداره باشند. اما بسیاری از افراد بر این عقیده اند که وجود شیشه و درب دو جداره باعث می شود نگهبان نسبت به اطراف خود بی اهمیت شود و از نگهبانی غافل باشد. پس بهتر است در زمان خرید کانکس این موضوع را نیز به یاد داشته باشید.

 

خرید کانکس نگهبانی

 

تجهیزات و امکانات کانکس برجک نگهبانی

کانکس برجک نگهبانی معمولاً باید دارای بخش های خاصی مانند شستی اخطار یا کلید آژیر خطر، بی سیم، تلفن و… باشد تا فرد نگهبان بتواند در کمترین زمان اخطار های لازم را به مراتب بالاتر اعلام کند. استفاده از سیستم های قطعاً نیاز به سیم کشی و اجرای تاسیسات گوناگون در کانکس دارد. به همین دلیل شرکت های تولید کانکس قبل از گرفتن سفارش از مشتری حتماً در خصوص امکانات و تجهیزات مورد نیاز آن ها سوال می کنند تا در زمان به کار گرفتن کانکس مشکلی نداشته باشند. در مواردی که نیاز است فرد نسبت به اطراف خود دید بهتری در تاریکی شب داشته باشد، علاوه بر تمامی موارد گفته شده نیاز دارید که محل نصب پروژکتور و سیم کشی های آن را نیز مد نظر قرار دهید. در برخی از انواع کانکس برجک نگهبانی پایه پروژکتورها به شکلی طراحی شده که فرد نگهبان امکان تنظیم جهت نور را خواهد داشت.

 

در موارد خاص دیده شده که کانکس های نگهبانی و افرادی که درون آنها به فعالیت میپردازند دارای شیفتهای ۲۴ ساعتی می باشند. برای این که نیروی کار در این بازه های زمانی به مشکل برنخورد، بخش هایی مانند اتاق دوربین و سایر وسایل مربوط به آن، آبدارخانه و… نیز برای نگهبان در نظر گرفته شده است. البته باز هم باید در نظر داشته باشید که وجود امکانات اضافه برای کانکس برجک نگهبانی در اماکن نظامی گزینه خوبی نخواهد بود. چون راحتی بیشتر قطعا باعث می شود تا فرد نسبت به انجام وظایف خود سهل انگاری نشان دهد.

برجک نگهبانی

آشنایی با انواع کانکس برجک نگهبانی

انواع کانکس برجک نگهبانی موجود در بازار را بسته به ویژگی هایی که در اختیار ما قرار می دهند می توان در دسته بندی های متفاوتی قرار دارد. در ادامه هر کدام از این کانکس ها را به صورت جداگانه بررسی می کنیم و توضیح مختصری در خصوص آنها می دهیم.

●        کانکس برجک نگهبانی ضد گلوله

این نمونه از کانکس نگهبانی دارای بدنه مقاوم در برابر گروه هستند و برای مکان های نظامی که در معرض حمله قرار می گیرند قطعاً بهترین گزینه خواهند بود.

●        برجک نگهبانی کانکسی

کانکس استفاده شده بر روی این برج ها از نوع کانکس نگهبانی معمولی استفاده شده است. اما بسته به سفارش مشتریان این محصولات می توانند دارای انواع مختلفی بر اساس امکانات اضافه ای باشند که در اختیار مشتری قرار می گیرد. این نمونه از کانکس در بیشتر کارخانه ها و شرکت های بزرگ استفاده می شود و در مراکز نظامی با حساسیت بالا استفاده خاصی ندارد.

●        کانکس برجک نگهبانی دوجداره

در مکان هایی که شرایط آب و هوایی خاصی وجود دارد، اگر امنیت و راحتی نگهبان به صورت حدودی تامین نشود، قطعا توانایی نگهبانی نخواهد داشت. استفاده از کانکس با سقف و بدنه دوجداره، به همراه درب و پنجره مناسب باعث می شود که نگهبان محیطی امن و استاندارد داشته باشد.

●        برجک نگهبانی معمولی

این برجک ها در بیشتر پادگان های نظامی کشورمان دیده می شوند صرفا اتاقک هایی ساده هستند که از سرباز نگهبان در برابر باد نگهبانی می کند و هیچ راحتی و آسایشی را برای او به همراه نمی آورد. چون در آموزش های نظامی و به خصوص برای سربازان راحتی آخرین گزینه و به صرف بودن اولین گزینه خواهد بود.

 

قیمت کانکس برجک نگهبانی

بسته به موارد نیاز شما قیمت کانکس نگهبانی در نمونه های متفاوت با یکدیگر فرق زیادی دارد. به این صورت که در بیشتر موارد کانکس های ساده از قیمت پایینی برخوردار هستند، اما به همین میزان امکانات کمتری را در اختیار شما قرار خواهند داد. مورد مهم بعدی در خصوص قیمت این محصولات آن است که محصولات بی کیفیت همواره از قیمت پایینی برخوردار خواهند بود. در نتیجه اگر به دنبال محصولی با کیفیت و درجه هستید، بهتر است بودجه مناسبی هم برای این کار در نظر بگیرید. از سوی دیگر در زمان خرید سراغ شرکت های حرفه ای و شناخته شده در زمینه تولید کانکس بروید که محصولات خود را به همراه ضمانتنامه معتبر به فروش می رسانند.

متخصصین ما در سایت پوریا کانتین آماده هستند تا راهنمایی های لازم برای خرید کانکس را در اختیار شما قرار دهند و مشتریان را برای داشتن خریدی بهتر راهنمایی کنند.

 

سخن نهایی

در این مطلب متخصصین پوریا کانتین سعی کردند که دانش و اطلاعات خود در خصوص کانکس برجک نگهبانی را در اختیار شما قرار دهند. استفاده از کانکس نگهبانی مناسب در بسیاری از شرکتها و کارخانه های بزرگ ضروری است. این افراد باید بدانند که بهتر است شرایط لازم برای نگهبانی درست و راحت را برای نیروی کار خود فراهم کنند. اما در مواردی که نگهبانی از مکان های نظامی مد نظر شماستَ، بسته به سیاست گذاری های ارگان مربوطه باید عمل کنید. اما به یاد داشته باشید که کانکس برجک نباید آنقدر غیر استاندارد باشد که نگهبانی را برای افراد دشوار کند و نه آنقدر راحت که مانع از انجام وظیفه افراد شود. از همین رو برای خرید بهتر پیشنهاد می شود با افرادی که در این زمینه فعالیت بیشتری داشتند مشورت کنید تا در نهایت بتوانید بودجه خود را به درستی مصرف نمایید.

بیشتر بخوانید: 

آشنایی با کانکس های ارزان قیمت

آشنایی با کانکس و کانتینر

چه امکاناتی می توان درون کانکس ها قرار داد؟

 

سوالات متداول

 

برای خرید کانکس برجک نگهبانی باید به چه نکاتی دقت کرد؟

برای خرید کانکس بهتر است ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید و سراغ افرادی بروید که در این زمینه توانایی و تجربه بیشتری دارند. مشاوران ما در پوریا کانتین آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما هستند.

کانکس برجک نگهبانی چه ویژگی هایی دارد؟

یک کانکس برجک نگهبانی باید بتواند دید کافی از اطراف را برای نگهبان تامین کند . امنیت و راحتی کافی برای انجام وظایف را در اختیار او بگذارد.

کانکس برجک نگهبانی طبق چه اصولی تولید می شود؟

بسته به استانداردهای مختلف و سفارش مشتری انواع کانکس های نگهبانی را می توان در انواع مختلفی تولید و روانه بازار کرد که در این مطلب توضیحات بیشتر در این زمینه را ارائه داده ایم.

برای مصارف نظامی کدام کانکس برجک نگهبانی مناسب است؟

کانکس هایی که راحتی زیادی به همراه می آورند می توانند باعث شوند تا نگهبان از وظایف خود غافل شود. پس کانکس های معمولی و ساده برای مصارف نظامی که نگهبانی در آن ها بین 2 تا 3 ساعت است، گزینه خوبی خواهد بود.

از کجا کانکس برجک نگهبانی را خریداری کنیم؟

سعی کنید سراغ تولید کنندگانی بروید که برای تولید محصولات خود سراغ مواد اولیه و مصالح با کیفیت می روند. همچنین نوع کانکس تولیدی باید بسته به کاربرد شما انتخاب شود.

برای آشنایی بیشتر و قیمت کانکس برجک نگهبانی تولید کارخانجات پوریا کانتین بین الملل با شماره تلفن های ذیل تماس گرفته تا همکاران ما به شما کمک و راهنمایی نمایند.

تلفن واحد فروش(ساختمان مرکزی): ۷-۸۸۶۷۸۲۳۵-۰۲۱

تلفن واحد فروش(کارخانه): ۵۵۲۷۲۳۴۲-۰۲۱ 

دورنگار : ۸۸۶۷۸۲۳۶-۰۲۱

موبایل مدیریت فروش : ۰۹۱۲۱۳۶۵۷۶۶