خرید کانکس، مزیت ها و چالش های پیش رو

این روزها استفاده از کانکس در شرایط مختلف می‌ تواند گزینه بسیار مناسبی برای ما باشد. تنوع بالای این محصولات در زمان ساخت باعث شده تا بتوانیم برای شرایط مختلف سراغ استفاده از نمونه‌ های مختلف کانکس برویم. روند خرید کانکس از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورتیکه در این مرحله دقت کافی به خرج ندهید، باعث به هدر رفتن بودجه خود خواهید شد. البته نباید نیمه پر لیوان را نادیده گرفت، چرا که خرید هوشمندانه کانکس می‌ تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه این مطلب از سایت پوریا کانتین قصد داریم در مورد خرید کانکس، مزیت‌ ها و چالش‌ های پیش رو در این زمینه صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

همچنین بخوانید: 8 نوع کانکس که با قیمت ارزان می توان خریداری کرد

خرید کانکس

آشنایی با کانکس

کانکس‌ ها یکی از انواع مختلف سازه‌ های فلزی پیش ساخته‌ اند که برای موارد استفاده گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌ شوند. این محصولات دارای انواع مختلفی می‌ باشند که افراد با سطوح نیاز متفاوت می‌ توانند سراغ آنها بروند. می‌ توان گفت اصلی‌ ترین کاربرد یک کانکس مهیا کردن یک محل اقامت موقت استاندارد است. از همین رو در شرایطی که به دنبال اتاقک نگهبانی، دفتر کاری موقت، اقامتگاه های مختلف، ساختمان‌ های پیش ساخته و… هستیم؛ می‌ توانیم سراغ کانکس‌ ها برویم.
البته نباید فراموش کرد که نمونه‌ های خاصی از کانکس نیز امروز تولید و وارد بازار می‌ شوند که مهمترین آنها کانکس پرورش قارچ و کانکس ضد انفجار است. همچنین ارائه یک محیط مناسب و امکانات کافی در آن باعث شده تا خرید کانکس انتخاب به صرفه‌ تری از ساخت اقامتگاه‌ های موقت به نظر برسد.

انواع کانکس بر اساس کاربرد و نوع طراحی

یکی از اطلاعات ضروری که قبل از خرید کانکس باید در اختیار داشته باشید، آشنایی با انواع مختلف این محصولات است. هر کدام از انواع کانکس دارای خصوصیات و ویژگی‌ هایی هستند که تعیین کننده کاربرد کانکس خواهند بود. از همین رو در ادامه انواع مختلف این محصولات را خدمت شما معرفی خواهیم کرد:

مشتریان با سطوح نیاز مختلف در زمان خرید کانکس بهتر است به انواع محصولات دقت داشته باشند تا سراغ گزینه‌ ای متناسب با نیاز خود بروند.

مزایای خرید کانکس

یکی از موارد بسیار مهم که در زمان خرید کانکس باید به آن توجه ویژه داشته باشید مزایایی است که این محصولات در اختیار شما قرار خواهند داد. در ادامه این موارد را مورد بررسی دقیق‌ تری قرار می‌ دهیم:

استفاده از متریال با کیفیت برای تولید کانکس

برای ساخت بدنه کانکس از ساندویچ پانل با روکش گالوانیزه استفاده شده که دارای خاصیت عایقی در برابر صدا و حرارت می‌ باشد. این موضوع کمک می‌کند تا بتوانید از این محصولات در شرایط آب و هوایی گوناگون استفاده کنید.

امکان تولید در ابعاد مختلف

انواع مختلف کانکس در اندازه‌ های گوناگون تولید و به بازار عرضه می‌ شوند که قطعاً کمک می‌ کند تا در بین آنها گزینه‌ های سازگار با نیازهای خود را پیدا کنید.

قابل حمل بودن

یکی از مزایای بسیار مهم انواع کانکس برای ما قابلیت حمل ساده این محصولات است. شما در هر کجای ایران که باشید، می توانید به راحتی کانکس مورد نظر خود را سفارش داده و به فروشنده اجازه دهید تا آن را تا محل مورد نظرتان حمل کند.

مقاوم در برابر آتش سوزی

استفاده از ساندویچ پانل و سایر متریال مورد استفاده در این محصولات باید در برابر آتش سوزی مقاومت بسیار زیادی از خود نشان دهند.

مقاوم در برابر حوادث طبیعی

این محصولات در برابر سیل و زلزله نیز مقاوم هستند و نسبت به ساختمان‌ های سنتی مزایای بیشتری را در اختیار شما قرار خواهند داد.

مقاوم در برابر رطوبت، جانوران موذی و گرد و غبار

طراحی کانکس به گونه‌ ای است که بعد از بستن در و پنجره هیچگونه گرد و غبار یا عامل بیرونی وارد کانکس نخواهد شد.

روند نصب و استفاده راحت

برای استفاده از کانکس نیاز به هیچگونه آماده سازی قبلی خاصی نخواهید داشت و سرعت استفاده بسیار بالاست.

چالش‌ های زمان خرید کانکس

زمانی که با توجه به کاربرد کانکس مورد نظرتان گزینه مناسب را انتخاب کردید، چالش‌ های گوناگونی را باید پشت سر بگذارید. قبل از همه چیز پیدا کردن تولید کننده و فروشنده مناسب است. در بسیاری از موارد فروشندگان متقلب قصد دارند تا از عدم آگاهی مشتریان سوء استفاده کنند و به این صورت محصولاتی که از کیفیت کافی برخوردار نیستند را در اختیار آنها قرار دهند.
چالش بعدی مربوط به قیمت کانکس‌ های خاص است. کانکس‌ های خاصی که دارای قدرت مقاومت در برابر انفجار و… هستند، معمولاً قیمت بالاتری دارند. مورد بعدی مربوط به امکاناتی که قصد استفاده از آنها در آینده را دارید، می‌ شود. به عنوان مثال تصور کنید بعد از مدتی شاهد گرم شدن هوا و الزام استفاده از کولر هستید. در چنین شرایطی اگر محل مناسب برای نصب کولر در نظر گرفته نشده باشد، باید تغییرات مختصری را در ساختار کانکس خود ایجاد کنید که همین ممکن است به وضعیت کانکس و قدرت عایقی آن آسیب برساند.

نکات مهم برای خرید کانکس

بهتر است قبل از خرید کانکس نکات مهمی که در این زمینه وجود دارند را مد نظر قرار دهید تا در نهایت انتخاب هوشمندانه و به صرفه ای داشته باشید. این نکات را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

راهنمای بارگیری و حمل کانکس

  • حتماً از تولید کنندگان معتبر و با سابقه در زمینه تولید کانکس، محصولات خود را خریداری کنید. چرا که در بسیاری از موارد کانکس‌ هایی که در کارگاه‌ های نوپا یا خودکفا تولید می‌ شوند، دارای سیستم نظارتی ضعیفی هستند و کیفیت نهایی محصولات قابل تایید نیست.
  •  حتما قبل از انتخاب این مورد را بررسی کنید که آیا در طولانی مدت این کانکس پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود یا خیر.
  • سلامت فیزیکی قسمت های مختلف کانکس مانند بدنه و یراق آلات گوناگون به کار رفته در آن را حتما بررسی نمایید. چرا که در بسیاری از موارد مشاهده شده فروشندگان متقلب اقدام به تعمیر و بازسازی کانکس‌ های قدیمی می‌ کنند و به این صورت محصولاتی با کیفیت پایین را در اختیار شما قرار می‌ دهند.
  • در زمان خرید کانکس‌ های خاص مانند کانکس ضد صدا یا ضد انفجار باید حتماً سراغ فروشندگانی بروید که محصولات خود را با گواهی‌ های ایمنی و استانداردهای مشخصی تولید و به بازار عرضه می‌ کنند.
  •  هیچگاه گول قیمت بسیار پایین را نخورید و این نکته مهم را به یاد داشته باشید که حتی اگر بازه زمانی استفاده شما از کانکس به پایان رسید نیز می‌ توانید آن را به صورت دست دوم به فروش برسانید. پس در مراحل اولیه حتماً سراغ محصولات با کیفیت و کارآمد بروید.

قیمت خرید کانکس

در زمان خرید کانکس بعد از بررسی کاربرد کانکس مورد نظر، نوبت به قیمت این محصولات می‌ رسد. پارامترهای مختلفی مانند نو یا دست دوم بودن، نوع متریال مورد استفاده، ابعاد کانکس، تجهیزات خاص و یا امکانات ویژه و… روی قیمت نهایی محصولات تاثیر گذارند. بهتر است سراغ فروشندگانی بروید که قیمت عاقلانه برای کانکس‌ های خود تعیین کرده‌ اند.
همچنین این نکته کلیدی را به هیچ عنوان فراموش نکنید که کم بودن قیمت هیچگاه بدون دلیل نیست و می‌ تواند نشانه بی‌ کیفیت بودن محصول مورد نظر باشد. پس همواره باید در زمان خرید سراغ فروشندگانی بروید که محصولات خود را با قیمت معقول و منطقی به فروش می‌ رسانند.

متخصصین ما در سایت پوریا کانتین آماده‌ اند که توضیحات و مشاوره‌ های لازم را در این زمینه با شما به اشتراک بگذارند. از همین رو برای مطرح کردن سوالات خود و دریافت راهنمایی‌ های لازم می‌ توانید با ما تماس بگیرید.

تماس با پوریا کانتین بین الملل

 

سوالات متداول

کدام نمونه از کانکس برای ما مناسب خواهد بود؟

بسته به نوع کاربری مورد نظرتان، کانکس‌ های متفاوتی می‌ توانند پاسخگوی نیاز شما باشند و برای اطلاع دقیق از این مورد می‌ توانید با افراد متخصص در این زمینه تماس گرفته و راهنمایی‌ های لازم را از آنها دریافت کنید.

مزایای استفاده از کانکس چیست؟

دارای قابلیت ضد حریق، ضد زلزله و سیل، مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی، داشتن عمر مفید بالا، قابل استفاده در مکان‌ های مختلف و… تنها بخشی از مزایای خرید کانکس هستند.

کانکس در چه مواردی کاربرد دارد؟

در شرایطی که ما نیاز به یک محیط بسته امن برای اقامت، استراحت، استقرار نیروها، انجام فعالیت‌ های اداری و… داشته باشیم؛ استفاده از کانکس گزینه مناسبی برای ما خواهد بود.

قیمت کانکس چقدر است؟

قیمت کانکس تحت تاثیر پارامترهای مختلفی مانند ابعاد، کاربرد کانکس، نوع طراحی، متریال مورد استفاده برای آن و فروشنده است که برای اطلاع بیشتر از آن می توانید با متخصصین سایت پوریا کانتین تماس بگیرید.

از کجا کانکس مورد نظرمان را خریداری کنیم؟

برای خرید کانکس حتماً سراغ تولید کنندگان و فروشندگان با سابقه‌ ای بروید که محصولات با کیفیتی در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند. از سوی دیگر به یاد داشته باشید که خرید کانکس بی‌کیفیت و ارزان در طولانی مدت گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود و باعث به هدر رفتن بودجه می شود.