خرید کانکس ویلایی

خرید کانکس ویلایی در گیلان

کانکس ویلایی گیلان با متریال و مواد اولیه خاصی ساخته‌ شده تا بتواند با شرایط آب و هوایی استان‌های شمالی کشور سازگاری بیشتری داشته باشد. کانکس‌هایی ویلایی می‌توانند امکانات یک‌ خانه نقلی را برای افراد مختلف فراهم نمایند. این سازه به دلیل راحتی جابه‌جایی، هزینه اندک نگهداری، قیمت مناسب و به‌صرفه و… توانسته در دنیای امروز جای ساختمان‌ها و سازه‌های بتنی و سنتی را بگیرد. انواع کانکس‌های ویلایی در مدل های مختلف اداری، چرخ‌دار، پیش‌ساخته، دوطبقه و… عمدتا بر اساس نیاز مشتری به صورت سفارشی تولید شده به بازار ارائه می‌شود.

با اینکه زمان ساخت کانکس بسیار پائین تر از زمان مورد نیاز برای ساخت سازه‌های بتنی و ساختمانی است، اما نباید در طراحی و تولید این سازه‌ها از مواد بی‌کیفیت و نامرغوب استفاده کرد.

برای اینکه بدانید در هنگام خرید کانکس ویلایی باید به چه نکاتی توجه کنید یا با انواع این کانکس‌ها آشنا شوید بهتر است این مقاله را مطالعه نمایید.

 

کانکس ویلایی با قیمت مناسب

کانکس چیست؟

قبل از هر کاری بهتر است با تعریف کانکس آشنا شوید و بدانید اصلا کانکس به چه سازه‌هایی اطلاق می‌گردد؟ کانکس به نوعی از سازه‌ های پیش ساخته اطلاق می‌ شود که اجزای مختلف آن در کارگاه و کارخانجات طراحی و تولید می‌ شود. سپس این اجزا توسط وسایل نقلیه و باربری همچون کامیون، تریلر و… به محل مورد نظر منتقل می‌گردد.

نصاب با استفاده از پیچ و مهره، وسایل و ابزارآلات اتصالی می‌تواند اجزای مختلف سازه را به هم دیگر وصل نماید. در نهایت با قرار گرفتن هر بخش در جای خود یک سازه کامل با تمام امکانات موردن ظر تدوین می‌گردد. کانکس ویلایی در متراژهای مختلف طراحی و تولید شده و می‌تواند شامل امکاناتی نظیر اتاق خواب، سرویس‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی، آشپزخانه و… مجهز باشد.

در ساخت این سازه‌ها از متریال های مختلفی همچون پروفیل‌های آهنی و فولادی، ورق‌های گالوانیزه و… استفاده می‌شود. مهندسان با توجه به طراحی و متراژ کانکس تعیین می‌کنند که از کدام مواد اولیه برای ساخت این سازه استفاده نمایند.

عمدتا در طراحی و ساخت سقف و کف کانکس به همراه درب ورودی آن از کف‌پوش‌های چوبی، upv، کلاف‌های آهنی استفاده می‌شود. اجزای مختلف کانکس‌های پیش ساخته از طریق اتصالات جوش، پیچ یا پرچ به یکدیگر متصل می‌گردند.

 

تفاوت کانکس ویلایی با ساختمان و سازه‌های بتونی

از زمان‌های گذشته تا به الان انسان با بهره‌گیری از چوب، سنگ، خشت و… اقدام به ساخت سازه‌های مختلف مسکونی نموده است. در عصرهای گذشته مهندسان عمران با استفاده از تیرآهن، آرماتور و بتن در پی ساختن سازه‌های مسکونی مقاوم و پایدار بوده‌اند. این مهندسان با استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های به روز همواره سعی کرده‌اند سازه‌هایی طراحی کنند که در برابر وقایع طبیعی و غیرطبیعی همچون سیل، زلزله، حملات موشکی و…. از جان و مال بشر حفاظت نماید.

این ساختمان‌های با اینکه از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند، اما در عصر حاضر بسیاری از توقعات انسان امروزی را برآورده نمی‌کند. لذا مهندسان با طراحی و تولید کانکس‌های ویلایی و مسکونی تحولی بنیادی در زندگی انسان به وجود آوردند. در این بخش به طور مختصر در مورد تفاوت سازه ثابت و بتنی با سازه‌های پیش ساخته صحبت خواهیم کرد.

  1. برای ساخت ساختمان‌های بتنی یا ثابت هزینه و مدت زمان بسیار زیادی صرف می‌گردد؛ در صورتی که ساخت کانکس و سازه‌های پیش ساخته هم هزینه کمتری را در بردارد، هم مدت زمان کوتاهی را مطالبه می‌کند.
  2. کانکس‌های ویلایی و مسکونی وزن کمتری نسبت به ساختمان‌های بتونی دارند، بر همین اساس در وقوع سیل و زلزله آسیب کمتری را در بردارد.
  3. سازه‌های پیش‌ساخته برخلاف سازه‌های مسکونی و ساختمانی ثابت می‌تواند توسط تجهیزات و ماشین‌آلات باربری جابه‌جا گردد.
  4. ایجاد تغییرات و جابه‌جایی بخش‌های مختلف کانکس به راحتی صورت می‌گیرد به طوری که با استفاده از تعدادی پیچ و مهره و دستگاه جوش می‌توان تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی کانکس به وجود آورد.
  5. طول عمر سازه‌های بتونی و سنتی نسبت به سازه‌های پیش ساخته طولانی‌تر بوده در دراز مدت می‌توان از آن استفاده نمود.

کاربرد کانکس ویلایی چیست؟

در ابتدای امر کانکس‌های تولید شده از کارایی و تجهیزات محدودی برخوردار بوده و کاربرد بسیار اندکی داشته‌اند. این سازه‌ها در ابتدای کار فقط به عنوان کیوسک، دکه‌های روزنامه فروشی یا به عنوان سازه‌های اسکان موقت برای کارگران ساختمانی استفاده می‌شد. امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی می‌توان از کانکس‌های پیش ساخته برای کاربری‌های مختلف استفاده نمود. مهم‌ترین کاربرد این سازه‌ها در زمینه های ویلایی، اداری، مسکونی، فروشگاهی، حراستی، اتاق کنترل، گیت‌های ورود و خروج، سازه‌های صنعتی، کمپ‌های بزرگ آموزشی و درمانی و… است.

اگر باغچه یا باغی را خریداری کرده‌اید و قصد دارید تعطیلات آخر هفته و تابستان خود را در این فضا سپری نماید؛ قطعا سازه مسکونی نیاز مبرم شما خواهد بود. استفاده از کانکس ویلایی گیلان با متراژهای مختلف می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

شما با خرید کانکس‌های ویلایی گیلان می‌توانید از تمام امکانات یک ساختمان مسکونی سنتی بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید کانکس‌هایی با متراژهای بزرگ و کوچک، یک یا چند طبقه با تمام امکانات جانبی نظیر پنل های خورشیدی، تاسیسات لوله کشی و… را سفارش دهید.

در طراحی کانکس ویلایی گیلان از سازه‌ها و ساختمان‌های ویلایی سنتی اقتباس شده با این تفاوت که طراحی و ساخت این سازه مدرن زمان و هزینه کمتری را به خود اختصاص می‌دهد.

پنجره‌های استفاده شده در کانکس ویلایی از نوع دوجداره و پلاستیک فشرده شده که مانع آلودگی صوتی و هدر رفت انرژی داخل ساختمان می‌گردد. دیوار پوش و پنل های سقفی به کار رفته در کانکس ویلایی گیلان دارای ضخامت 4 الی 10 سانتی متری می‌باشد. این پنل های دیواری و سقفی در برابر نوسانات شدید دمایی بسیار مقاوم هستند، به طوری که می‌توان در مناطق گرمسیری و کوهستانی به راحتی از این سازه‌ها برای اسکان استفاده نمود.

 

مزایای کانکس ویلایی گیلان

در هنگام خرید کانکس ویلایی باید بدانید که این سازه‌های چه ارجحیتی به ساختمان‌های مسکونی سنتی دارند؟ آیا خرید این سازه‌های معقولانه است و صرف هزینه برای خرید آن منطقی است یا نه؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت کانکس ویلایی گیلان دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد که در این بخش به صورت مختصر درباره آن صحبت خواهد شد.

  1. قابلیت جابجایی و حمل و نقل آسان آن از محلی به محل دیگر
  2. سبک بودن سازه در کنار مقاومت بسیار بالای آن در برابر سیل و زلزله دارد.
  3. ساخت سریع به دلیل استفاده از مصالح پیش ساخته
  4. زیبایی و دوام بسیار بالای کانکس ویلایی گیلان نسبت به سازه‌های موقتی که بعضا در پروژه‌ها با مصالح نامرغوب برای دفاتر کار مورد استفاده قرار  می‌گیرند
  5. قابلیت ایجاد انواع کاربری‌ها و اتاق‌های اختصاصی برای هریک از اعضای خانواده
  6. قابلیت تغییر کاربری یا افزایش مساحت و ارتفاع سازه
  7. دسترسی راحت به لوازم و قطعات مورد نیاز برای بازسازی کانکس ویلایی گیلان
  8. استفاده از عایق‌های حرارتی در جداره‌ها و دیوارها که باعث کاهش اتلاف انرژی می‌گردد.
  9. مجهز به منبع آب و سیستم لوله‌کشی
  10. استفاده از سیم‌کشی و اتصالات برقی با کیفیت بر اساس اصول استاندارد بین‌المللی
  11. طراحی کابینت، تخت خواب‌های تاشو
  12. ایجاد فضای مختلف همچون کفش کن، اتاق خواب، پذیرای و آشپزخانه به وسیله تقسیمات و ایجاد دیوارهای 10 سانتی‌متری در کانکس ویلایی گیلان

 

نکات مهم برای خرید کانکس ویلایی

اگر قصد دارید یک کانکس ویلایی تهیه نماید باید به این نکته توجه کنید که چه مواد اولیه و متریالی برای ساخت این سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ آیا قیمت و نحوه ساخت کانکس به عوامل مختلفی بستگی دارد.؟ اقلیم و شرایط آب و هوایی محل مورد نظر در کنار متراژ کانکس دو پارامتر بسیار مهم در ساخت این سازه می‌باشند.

اگر قصد دارید این سازه‌ها را در شرایط آب و هوایی سرد و کوهستانی همچون شمال غرب و غرب ایران استفاده نماید، باید طراحان کانکس ویلایی در ساخت آن از مواد و متریالی استفاده نمایند که مانع هدر رفت انرژی گرمایی شوند. ضخامت دیوارها و سقف باید بیش از حد معمول در نظر گرفته شده ، از پنجره‌های دوجداره یا چند جداره استفاده گردد. ورودی ساختمان باید رو به جنوب باشد تا کولاک و تگرگ از طریق درب‌های ورودی به داخل نفوذ نکند.

چنانچه قصد دارید از کانکس‌های ویلایی در شمال کشور و مناطق پر باران با رطوبت زیاد استفاده کنید؛ باید در طراحی و ساخت این سازه از متریال آب‌گریز و ضد رطوبت استفاده شود. به دلیل اینکه این مناطق دارای جاذبه‌های طبیعی فراوانی هستند، استفاده از پنجره‌های بیشتر می‌تواند چشم‌اندازهای بیشتری را در اختیار کاربران و ساکنان کانکس‌های ویلایی قرار دهد.

در هنگام خرید کانکس ویلایی بهتر است به کارگاه‌ها و کارخانجات معتبر و صاحب نام مراجعه نماید. چرا که بسیاری از افراد سودجو با استفاده از مواد اولیه بی‌کیفیت و یا فروش کانکس‌های دست دوم فرسوده سعی دارند خریداران را فریب دهند.

شکل 5 اقلیم و شرایط آب و هوایی محل مورد نظر در کنار متراژ کانکس دو پارامتر بسیار مهم در ساخت این سازه می‌باشند.

انواع کانکس‌های ویلایی

به طور کلی می‌توان کانکس‌های ویلایی را به دو دسته تقسیم بندی کرده با توجه به نوع کارایی مد نظر خود یکی از این سازه‌های را خریداری نمود.

کانکس ویلایی ساندویچ پنل

در سازه‌های پیش ساخته ویلایی ساندویچ پنل می‌توان قطعات و اجزای مختلف آن را از هم جدا کرد. ضخامت دیواره و پنل های به کار رفته در ساخت این کانکس‌ها از 4 تا 10 سانتیمتر با توجه به نظر طراح متغیر است. این محصولات در برابر سرمای شدید و گرمای بیش از حد محیط مقاومت قابل توجهی از خودشان نشان می‌دهند. کانکس ویلایی ساندویچ پنل بیشتر در مناطق آب و هوایی سخت همچون مناطق کویری، کوهستانی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مدل از کانکس‌های ویلایی اغلب برای مسافرت یا برپایی کمپ‌های جنگلی استفاده می‌شود. کانکس ساندویچ پنل یکی از گران‌ترین و پرهزینه‌ترین سازه های پیش ساخته است که دارای دیزاین و طراحی منحصر به فردی می‌باشد.

چرخ‌های تعبیه شده در زیر این سازه شرایطی را فراهم نموده تا با استفاده مال بند  به خودرو یا کامیون متصل شود؛ در نتیجه به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا نمود. در ساخت این سازه از تیرآهن به عنوان محور و کف‌پوش و دیوار پوش با ضخامت 4 سانتی‌متر از جنس فوم پلی اورتان استفاده می‌شود.

کانکس ویلایی سایدینگ

در طراحی و ساخت کانکس ویلایی سایدینگ یا طرح کلبه‌ای از اسکلت فلزی و تیرآهن استفاده می‌شود. استفاده از چند ستون در یک راستا و ورقه‌های دیواری و سقفی دارای خط‌های افقی باعث شده این سازه از زیبایی خاصی بهره‌مند گردد. این ورقه‌ها به شکل افقی بر روی ستون‌ها سوار شده و پوشش رویه سقف آن توسط سفال یا ورق‌های پلی استایرن عایق بندی می‌گردد.

کانکس سایدینگ یا ویلا کانادایی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و در کشورهای آمریکای شمالی و اروپایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل اینکه در ساخت این کانکس‌ها از آهن‌آلات و تجهیزات مقاومت استفاده می‌شود، این سازه از قیمت، کیفیت و طول عمر بالاتر برخوردار هستند.

 

کانکس ویلایی را از پوریا کانتین بین الملل بخواهید

قیمت کانکس ویلایی گیلان

همان‌طور که قبلا بیان کردیم کانکس ویلایی باید دارای امکانات ویژه‌ای همچون آشپزخانه، حمام، اتاق خواب بوده و مجهز به کمد دیواری و تخت خواب، کابینت و ژنراتور باشد.

کانکس ویلایی گیلان با توجه به امکاناتی که دارد می‌تواند گزینه مناسبی برای مناطق ییلاقی و باغی باشد. این سازه‌ها در واقع یک واحد مسکونی جمع‌وجور هستند که می‌توانند تمام نیازهای ساکنین را برآورده نمایند. قیمت‌گذاری کانکس ویلایی گیلان وابسته به چند عامل مهم است که در این بخش از آن‌ها صحبت خواهیم نمود.

  1. حمل قطعات

اگر کانکس موردنظر در کارگاه تولید گردد هزینه حمل، بارگیری و تخلیه بر عهده خریدار بوده و هزینه‌های نصب بر عهده فروشنده خواهد بود. در برخی موارد به دلیل اینکه محل قرار گرفتن سازه از لحاظ تردد ماشین‌آلات باربری و جرثقیل مشکل دارند، نصاب‌ها و گروه طراحی ترجیح می‌دهند کانکس را در محل نصب اجرایی کنند. در این مرحله کلیه هزینه ساخت و کرایه‌های حمل قطعات به محل موردنظر بر عهده خریدار می‌باشد.

  1. متریال مصرف در کانکس در گیلان

با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف کشور جنس و متر یال مصرفی در ساخت سازه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ بنابراین با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیم هر منطقه می‌بایست از یکسری مواد اولیه خاص و تمهیدات فنی اختصاصی استفاده نمود.

برای مثال در شرایط جوی شمال برای آنکه سازه پیش ساخته مقاوم باشد؛ باید از پروفیل‌های سه میل استفاده گردد. قبل از نصب کلیه قطعات و پروفیل‌ها باید وایر بورس و سپس اسید شویی شده در مرحله آخر با ضدزنگ اپوکسی پوشش داده شوند.

  1. نمای داخلی و بیرونی کانکس

نمای داخلی و بیرونی کانکس با توجه به درخواست و انتخاب خریدار متغیر بوده بعضا از سمنت برد یا سایدینگ استفاده می‌گردد. ورق‌های سمنت برد از نوع سیمانی هستند. نوع سایدینگ از نوع فلزی با رنگ کوره ایی می‌باشد که با ابزارآلات مخصوص به بدنه کانکس متصل می‌گردند.

  1. نوع عایق

نوع و جنس عایق بندی کانکس ویلایی گیلان با توجه به محل نصب سازه و بر اساس برودت و شرجی بودن محیط تعیین می‌گردد. بیشتر از پشم سنگ و گاها به دلیل سرمای هوا و کاهش شدید دمای محیط از ساندویچ پانل با ضخامت‌های مختلف برای عایق بندی استفاده می‌شود. عایق بندی سازه از مهم‌ترین مسائل طراحی و ساخت کانکس ویلایی است که باید به آن توجه ویژه‌ای نمود.

  1. درب و پنجره

نوع درب و پنجره به کار رفته در کانکس ویلایی باید از نوع دوجداره و پروفیل‌های فشرده و رنگی باشد. کلیه پنجره‌ها باید دارای حفاظ بوده و مابین شیشه‌ها با گاز آرگن پر شوند.

  1. ضد سرقت بودن سازه

از دیگر مواردی که دارای اهمیت بالایی می‌باشد ضد سرقت بودن سازه است که برای افرادی که باغ ویلای دور از شهر سکونت خود دارند، این مسئله بسیار پر اهمیت است. لذا در هنگام ساخت بدنه و سقف کانکس ویلایی باید از ورق‌های آهنی سیاه با ضخامت استاندارد استفاده شود. سرامیک کف و نمای داخلی طبق استانداردهای تولید عمل ‌گردد و سیستم مکانیکی و وایرینگ از  بهترین مواد اولیه طراحی و ساخته شود.

با توجه به توضیحات بالا کف قیمت کانکس ویلایی گیلان از متری 4 میلیون تومان شروع می‌شود. لازم به ذکر است هزینه حفر چاه و فونداسیون بر عهده خریدار بوده و هزینه اسکان اکیپ سازنده در کنار دیگر هزینه بالا به خریدار اعلام می‌گردد.

کلام آخر

قیمت کانکس ویلایی گیلان به عوامل مختلفی بستگی دارد که در هنگام خرید باید به این پارامترها توجه نماید. این شرکت با بهره‌گیری از متخصصان و نیروهای انسانی توانمند و مجرب سعی نموده کانکس‌های ویلایی با کیفیت را به بازار عرضه نماید. این مجموعه با استفاده از کادر و مهندسان معمار سعی نموده جلوه و زیبایی بی‌نظیری به نمای درونی و بیرونی کانکس‌های تولید خود ببخشد.

برای اینکه بدانید چه نوع کانکس ویلایی خریداری نماید و بتوانید قیمت تقریبی خرید این سازه را محاسبه کنید بهتر است با مشاوره شرکت گیلان ارتباط برقرار نمایید.

سال ها تلاش برای تولید سازه های پیش ساخته با کیفیت در کنار تجربه فنی باعث شده این شرکت در میان برترین تولید کنندگان کانکس های ویلایی جای گیرد.

بیشتر بخوانید:

روش های اخذ مجوز کانکس های ویلایی

5 دلیل برای خرید کانکس ویلایی به جای ساخت بنا در باغ

کانکس ها چه مشخصات فنی دارند؟

 

سوالات متداول

کانکس ویلایی چیست؟

کانکس ویلایی سازه پیش‌ساخته هستند که در متراژهای مختلف ساخته‌شده و دارای کاربردهای مختلفی هستند.

چند نوع کانکس ویلایی در بازار موجود است؟

در حال حاضر دو نوع کانکس ویلایی سایدینگ و ساندویچ پنل در بازار موجود است که بسته به نوع کاربری و شرایط آب و هوایی در همه جی دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آیا از کانکس ویلایی گیلان می‌شود در همه شهرهای کشور استفاده کرد؟

بله ولی در هنگام خرید مهندسان با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه سازه موردنظر را به خریدار پیشنهاد می‌دهند.

در صورت نیاز به خرید کانکس ویلایی و کسب اطلاع از قیمت های کانکس ویلایی در سراسر کشور می توانید با شماره تلفن های پوریا کانتین بین الملل تماس بگیرید.

تلفن واحد فروش(کارخانه): ۵۵۲۷۲۳۴۲-۰۲۱ 

دورنگار : ۸۸۶۷۸۲۳۶-۰۲۱

موبایل مدیریت فروش : ۰۹۱۲۱۳۶۵۷۶۶