خرید کانکس پیش ساخته

کانکس سوییت چیست؟

استفاده از کانکس در شرایطی که به یک محل اسکان موقت نیاز داریم، گزینه بسیار خوبی محسوب می‌ شود. امروزه برای مکان های مختلف انواع متفاوت کانکس تولید و وارد بازار شده‌ اند که کانکس سوییت یکی از این محصولات است. کانکس ویلایی یا کانکس سوئیت در مکان هایی که امکان ساخت و ساز برای ما وجود ندارد، گزینه ای به صرفه محسوب می‌ شود و انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. این نمونه از کانکس طبق استانداردهای خاصی تولید می‌ شوند که شناخت آنها اجازه می‌ دهد تا در زمان خرید هوشمندانه‌ تر عمل کنید. در ادامه این مطلب از سایت پوریا کانتین قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که کانکس سوئیت چیست و نکاتی را در این زمینه بررسی کنیم.

تامین سرمایش و گرمایش کانکس

منظور از کانکس سوئیت چیست؟

کانکس سوییت محصولی است که برای اسکان دو یا چند نفر تولید شده و دارای تنوع بالایی است. این تنوع را می‌ توانیم در متریال مورد استفاده برای ساخت کانکس و ابعاد آنها و… مشاهده کنیم. استفاده از این کانکس‌ ها اجازه می‌ دهد تا علاوه بر مکان اسکان، صاحب یک آشپزخانه و در بعضی موارد سرویس بهداشتی و حمام نیز شوید. روند استفاده از کانکس بسیار آسان است و به عنوان مثال در شرایطی که قصد استفاده از کانکس ویلایی را دارید، به راحتی با قرار دادن آن در مکان مشخص می‌ توانید روند استفاده از آن را شروع کنید. این در صورتی است که ساخت یک بنا یا سوییت در مکان مورد نظر، می‌ تواند زمان و هزینه بیشتری از شما بگیرد.

کانکس ویلایی

کانکس‌ های ویلایی در مساحت‌ های ۴۵ متری و ۷۲ متری تولید و وارد بازار می شوند که بسته به نیاز خود می‌ توانید یکی از این موارد را انتخاب کنید. در این نمونه از کانکس سوئیت تمام امکانات مورد نیاز برای سکونت قرار دارد. تنها تفاوت آن با ساختمان، نوع مصالح به کار رفته در آن و روند ساخت است که باعث می‌ شود یک کانکس تبدیل به گزینه‌ ای سریع و ارزان برای مشتریان گردد. بیشترین موارد استفاده از کانکس ویلایی در مناطق ییلاقی و باغ‌ ها می‌ باشد. ویژگی‌ های مختلف این محصولات را می‌ توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • وجود تراس و درب ورودی ضد سرقت
  • سرویس بهداشتی مناسب
  • وجود آشپزخانه با تمامی امکانات مانند سینک ظرفشویی، هود، گاز رومیزی و کابینت
  • اتاق خواب و اتاق نشیمن دارای امکاناتی مانند حمام، تخت تاشو و کمد دیواری

مزایای کانکس سوئیت

کانکس ویلایی یا کانکس سوییت مزایای زیادی را در اختیار شما می‌ گذارد که بسته به نوع این کانکس‌ ها، امکانات و مزایای آن می‌ تواند متفاوت باشد. در ادامه این موارد را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار می‌ دهیم.

  • داشتن فضای یکپارچه بدون هیچگونه پرتی و ستون که به استفاده بهینه از فضا کمک زیادی می‌ کند.
  • قابل استفاده برای دو یا چند نفره بسته به ابعاد کانکس
  • قابلیت نصب کولر گازی در بخش در نظر گرفته شده
  • وجود پنجره‌ های قدی برای داشتن دید مناسب از فضای بیرونی
  • وجود عایق‌ های حرارتی و صوتی برای جلوگیری از ورود صدا به داخل کانکس سوییت و پیشگیری از اتلاف انرژی
  • امکان نصب وسایل تزیینی مختلف: در موارد خاصی اگر سقف کانکس بلندتر در نظر گرفته شده باشد، امکان نصب لوستر نیز برای مشتری فراهم خواهد بود.
  • قیمت مناسب نسبت به سازه‌ های سنتی مرسوم مورد استفاده در مکان‌ های مختلف.
  • قابلیت حمل
  • مقاومت بالا در برابر زلزله و شرایط جوی مختلف
  • عمر مفید بالا که معمولاً بین ۲۵ تا ۳۰ سال در نظر گرفته می‌ شود
  • قابلیت تعمیر و بازسازی قسمت‌ های مختلف

نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که در زمان سفارش کانکس سوئیت شما می‌ توانید سراغ محصولات سفارشی سازی شده بروید که با نیازهای شما تطابق کامل دارند و به این صورت امکانات مفیدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت کانکس سوئیت

نوع متریال یا مواد اولیه که برای ساخت کانکس سوئیچ یا کانکس ویلایی مورد استفاده قرار می‌ گیرند و تاثیر زیادی روی ویژگی‌ های نهایی این محصولات خواهد داشت. یکی از مهمترین متریال مورد استفاده برای ساخت کانکس، ساندویچ پانل یا پانل‌ های آماده هستند. بدنه این پانل‌ ها از ورق فولادی گالوانیزه تشکیل شده و بین ورق‌ ها از نوعی فوم مخصوص که قابلیت عایق حرارتی و صوتی را دارد استفاده می‌ کنند. نمای بیرونی این پانل‌ ها بسیار منظم و شیک می‌ باشد. همچنین بخش داخلی آنها نیز قابلیت نصب متریال گوناگون مورد استفاده برای دکوراسیون داخلی مانند ورق پی وی سی را دارد.

استحکام بدنه کانکس سوییت توسط شاسی تیرآهن و پروفیل‌ های آهنی به وسیله ساندویچ پانل پوشیده شده‌ اند تامین می‌ گردد. از آنجایی که شاسی پانل در معرض شرایط جوی مختلف قرار دارد، باید محل جوش‌ ها و تمامی پروفیل‌ های مورد استفاده برای این کار به شکل درستی عایق شوند تا در برابر زنگ زدگی و سایر عوامل جوی مقاومت بالایی داشته باشند. برای بخش‌ های داخلی و تزئینات این قسمت ها نیز از مواد اولیه متفاوتی مانند آجر نما، کامپوزیت، چوب ترمو، کفپوش سرامیکی برای بخش های داخلی، لمینت پارکت، ام دی اف، دیوارپوش‌ هایی از جنس pvc، کناف، کاغذ دیواری یا چوب طبیعی استفاده می‌ کنند.

نکات مهم قبل از خرید کانکس سوئیت

قبل از خرید کانکس باید پارامترهای مختلفی را در نظر داشته باشید تا بتوانید خریدی درست و هوشمندانه انجام دهید. در مرحله اول شما باید محل احداث کانکس را به همراه نیازهای اولیه و مهم خود مشخص کنید. بعد از آن نوبت به تعیین بودجه مورد نیاز برای این کار می رسد. بسته به میزان بودجه‌ ای که برای خرید کانکس در نظر گرفته‌ اید، ابعاد و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌ گیرد می‌ تواند متفاوت باشند.
از سوی دیگر شرایط جوی محیط جغرافیایی مورد نظر برای نصب کانکس، روی نوع امکانات مختلف و متریال مورد استفاده برای ساخت آن تاثیر می‌ گذارد. معمولاً کانکس های ویلایی پیش ساخته را برای مکان‌ های گوناگون از قبل تولید می‌ کنند؛ اما اگر قصد سفارش کانکس اختصاصی برای خود را داشته باشید باید هزینه بیشتری برای آن پرداخت کنید و همچنین ممکن است روند ساخت آن بین ۲۰ تا ۲۵ روز طول بکشد. اما روند استفاده از کانکس ویلایی پیش ساخته نهایتاً تا ۸ روز به طول می‌ انجامد.

خرید کانکس ویلایی با قیمت مناسب

سخن نهایی
متخصصین سایت پوریا کانتین تجربیات خود در خصوص اینکه کانکس سوئیت چیست و در چه مواردی کاربرد دارد را با شما در میان گذاشتند. حال اگر قصد سفارش کانکس ویلایی دارید، بهتر است قبل از همه چیز با افرادی که در این زمینه تخصص کافی دارند ارتباط برقرار کنید. خرید آگاهانه قطعاً باعث می‌ شود تا بتوانید بودجه خود را به شکل درستی مصرف کنید. برای این کار متخصصین ما آماده‌ اند که اطلاعات و تجربیات خود را به صورت رایگان در اختیار شما بگذارند. پس همین الان برای مطرح کردن سوالات خود با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

کانکس سوئیت چیست؟

کانکس سوییت نوعی از کانکس است که می‌ توان از آن برای اسکان 2 یا چند نفر استفاده کرد. در این کانکس تمامی بخش‌ ها و لوازم ضروری برای زندگی در نظر گرفته شده است.

مزایای کانکس سوئیت چیست؟

عایق حرارتی و صوتی، ساختاری زیبا و مقاوم، قابلیت حمل و عمر مفید بالا تنها بخشی از مزایای کانکس سوییت هستند.

کانکس ویلایی چیست؟

کانکس ویلایی همانطور که از نام آن مشخص است، در ویلا یا باغ‌ ها مورد استفاده قرار می گیرد. این کانکس‌ های دارای انواع مختلفی می‌ باشند که از نظر ابعاد، قیمت و امکانات با هم تفاوت دارند.

چند نوع کانکس سوییت داریم؟

بسته به بودجه و انتظارات شما نوع کانکس سوییت، این محصولات را می توانید سفارش دهید. همچنین کانکس‌ های پیش ساخته نیز از نظر ابعاد و امکانات بسته به سفارش مشتری متفاوت می‌ باشند.

چطور کانکس سوئیت مناسب خریداری کنیم؟

بهترین کار مشورت با افرادی که در زمینه تولید و عرضه این محصولات فعالیت دارند. متخصصین پوریا کانتین آماده‌ اند که اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار مشتریان قرار دهند و آنها را راهنمایی کنند.